Organizacinės inovacijos ir vadyba (anglų k. - Organizational Innovation and Management)
Institucijos, teikiančios šią programą
Programos panašiais pavadinimais
Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas
Aprašymo santrauka
Studijų programos tikslas(-ai):
Parengti aukštos kvalifikacijos organizacijų vadybos specialistus, suprantančius sumanios, kūrybingos, darnios visuomenės vertybes ir dėsnius, prisidedančius prie inovacinės ekonomikos kūrimo ir plėtros, turinčius platų, daugiadalykinį, integralų kritinį mokslinį ir praktinį mąstymą, leidžiantį kurti naujas pridėtinę vertę teikiančias organizacijų valdymo idėjas, jas įgyvendinti ir vadovauti įvairialypėms komandoms, verslo projektams, įmonėms bei organizacijoms, veikiančioms neapibrėžtomis, sunkiai prognozuojamomis globalios ekonomikos sąlygomis.
Studijų rezultatai:
Studentai turi:
1. Studentai turi įgyti naujausias mokslines organizacijų vadybos srities žinias, mokėti suprasti ir analizuoti organizacinių inovacijų procesus.
2. Turimos informacijos pagrindu atpažinti esamas ir būsimas galimybes, skirtingose situacijose priimti strateginius sprendimus, formuluoti tikslus ir planus.
3. Gebėti taikyti šiuolaikines metodologijas diegiant organizacinių inovacijų procesą ir suprasti organizacijų vadybos ypatumus, parinkti tinkamus vadybos modelius ir metodus.
4. Gebėti moksliškai tirti ir modeliuoti organizacijos kompetencijas ir žinių sklaidą.
5. Gebėti taikyti inovatyvius organizacijų vadybos metodus.
6. Moksliškai analizuoti ir vertinti aplinkos veiksnių svarbą asmens darbo efektyvumui ir sudaryti sąlygas siekti organizacijos tikslų.
7. Atpažinti ir įgalinti darbuotojus realizuoti turimą potencialą.
8. Gebėti kurti ir naudoti komunikacijos vadybos sistemas ir socialines medijas, taikyti efektyvios komunikacijos metodus, spręsti konfliktus, diegti socialinę atsakomybę ir visuomenines vertybes.
9. Turi įgyti ir taikyti mokslinio, analitinio ir kritinio mąstymo įgūdžius, leidžiančius savarankiškai mokytis ir tęsti studijas doktorantūroje.
Mokymo ir mokymosi veiklos:
Studijų procese taikomi įvairūs mokymo ir mokymosi metodai, kurie atitinka skirtingus studentų mokymosi stilius ir poreikius. Daugelio kursų dėstyme, siekiant efektyvesnio žinių įsisavinimo, apjungiami keletas metodų: teorinė, įtraukianti, interaktyvi, orientuota į probleminį mokymą paskaita; pratybos ir seminarai, kurių metu studentai atlieka praktines užduotis, analizuoja atvejus ir situacijas, sudaro koncepcijų žemėlapius, rengia atskirų temų prezentacijas, dalyvauja diskusijose, konsultuoja kolegas, rengia individualius ir komandinius projektus, aptaria šaltinius bei vaizdinę medžiagą ir pan.; mokydamiesi savarankiškai, analizuoja literatūrą, ieško informacijos, pildo reflektavimo žurnalus, rašo rašto darbus.
Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Taikomas kaupiamasis vertinimas, susidedantis iš tarpinių atsiskaitymų (koliokviumų, kontrolinių, praktinių darbų, individualių ir komandinių užduočių rezultatų ir jų pristatymo, rašto darbų ir kt.) ir egzaminų raštu arba raštu ir žodžiu vertinimo.
Specializacijos:
-
Studento pasirinkimai:
Studentai turi 6 alternatyviai pasirenkamus dalykus:
1. Vadybos informacinės sistemos
2. E verslas
3. Efektyvios komunikacijos vadyba
4. Konfliktų vadyba
5. Atsakingoji vadyba
6. Darbo vietos inovacijos
Studijų programos skiriamieji bruožai:
Siekiama integralių studijų proceso rezultatų, kurie apjungtų studentų įgyjamas bendrąsias ir specialiąsias žinias ir supratimą bei jų taikymo gebėjimus, įskaitant gebėjimus priimti sprendimus, komunikuoti ir mokytis. Siekiama, kad studijų rezultatai apimtų šiuolaikines sąvokas ir mokslines žinias, naujausias kūrybingumo, inovatyvumo, socialinės atsakomybės, globalizacijos bei tvarios plėtros koncepcijas, akcentuojant horizontalius, visus studijų dalykus persmelkiančius verslumo, kūrybingumo ir inovatyvumo gebėjimus, specialius naujų organizacijų vadybos idėjų, projektų, produktų ir paslaugų kūrimo ir įgyvendinimo, verslo plėtros, inovacijų vadybos ir komercializacijos proceso vadybos gebėjimus, bendruosius daugiadalykinius analitinio, kritinio mąstymo, nuolatinio savarankiško mokymosi, adaptacinius, multikultūrinės komunikacijos gebėjimus.