Marketingo ir pardavimų vadyba (anglų k. - Marketing and sale management)
Institucijos, teikiančios šią programą
Programos panašiais pavadinimais
Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas
Aprašymo santrauka
- Studijuojami Verslo pagrindų, Verslo IT ir informacijos valdymo, Marketingo, Pardavimų valdymo, Paskirstymo, Marketingo komunikacijų, Žmogiškųjų išteklių valdymo bei kiti moduliai ir laisvai pasirenkami dalykai.
- Studijų metu atliekamos dvi praktikos: praktika verslo įmonėje ir baigiamoji (tyrimo) praktika verslo įmonėje. Bendra praktikų apimtis – 30 ECTS kreditų.
Baigiamosios praktikos vieta derinama su baigiamojo darbo tema ir panaši į tas darbo vietas, kurioms rengiamas absolventas. Studentas, dirbantis marketingo ir pardavimų vadybininko darbą, praktiką (praktiką verslo įmonėje ir baigiamąją (tyrimo) praktiką verslo įmonėje) gali atlikti savo darbo vietoje.