Komunikacija ir kūrybinės technologijos (anglų k. - Communication and creative technologies)
Institucijos, teikiančios šią programą
Programos panašiais pavadinimais
Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas
Aprašymo santrauka
Komunikacijos ir kūrybinių technologijų antros pakopos (magistrų) studijų programos svarbiausias tikslas –rengti aukštos kvalifikacijos naujųjų medijų komunikacijos specialistus, sugebančius integraliai suprasti, kurti ir valdyti šiuolaikines medijų tinkintoss aplinkas, jas technologiškai realizuoti ir įprasminti, taip pat kompleksiškai spręsti uždavinius, susijusius su šiuolaikinėmis komunikacijos technologijomis įvairiose veiklos srityse, taip pat jų organizaciniais, vadybiniais, teisiniais, vertybiniais aspektais bei jų inovacine be kūrybine universalizacija, leidžiančia įgyti strateginės komunikacijos įgūdžių kintančiuose socialiniuose, ekonominiuose ir kultūriniuose kontekstuose, kuriant medijų aplinkas, projektuojant komunikacijos sistemas bei priimant inovacinius sprendimus.
Išskirtinis programos pranašumas, kad nemaža programos dalis skirta didinti besimokančiųjų gebėjimus kurti ir sėkmingai vystyti visuomenės gerovės didinimui svarbias naujas organizacijas ir sukaupti žinių, reikalingų ne tik įsidarbinti jau veikiančiose organizacijose, bet ir save įdarbinti, kuriant naujas kūrybinių medijų technologijomis grįstas organizacijas.
Būsimieji socialinės komunikacijos specialistai studijuoja dalykus: Medijų technologijų moksliniai tyrimai, Kūrybinės industrijos, Įtinklintos sociokultūrinės technologijos, Edukacinių sistemų žaidybiniams, Kūrybiškumas medijų komunikacijoje, Socialinio modeliavimo filosofiniai pagrindai, Kūrybinga žinojimo visuomenė, Šiuolaikinės visuomenės komunikacijos teorijos, Technologinių inovacijų komunikacija, Pramogų technologijos, Politinių medijų technologijos, Daugiakultūrinė komunikacija ir semiotika, Naujų medijų intelektinė nuosavybė.