Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Įtraukusis ugdymas: socioedukacinės industrijos (anglų k. - Inclusive Education: Socio-Educational Industries)

Studijų krypties grupė

Ugdymo mokslai

Studijų kryptis

Edukologija

Švietimo sritis

Švietimas

Švietimo posritis

Švietimas (plačiosios programos)

Studijų rūšis

Universitetinės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Antrosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

anglų, lietuvių

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Ugdymo mokslų magistras

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Magistro diplomas, 7116

Būtinas minimalus išsilavinimas

Aukštasis universitetinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

120
Nuolatinė, 2, Metais

Akreditavusi institucija

Studijų kokybės vertinimo centras

Akreditavimo įsakymas

SV6-21

Akreditavimo vertinimo išvados

Nėra duomenų

Valstybinis kodas

6211MX046

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

7470110

Finansinės grupės kodas

1.4

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2019-07-11
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Bendras apibūdinimas:
Studijų programos tikslas (-ai):
Parengti aukščiausios kvalifikacijos įtraukiojo ugdymo specialistus, gebančius teikti integralią pagalbą socioedukacinių industrijų lauke: veikiant daugiafunkcės pagalbos grupėse, taikant specialias ugdomąsias ir kompensacines priemones, inicijuojant ir įgyvendinant pozityviosios socializacijos veiklas, orientuotas į kompleksinę pagalbą (šeimai, bendruomenei, socialinėms grupėms), didinant asmenų, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, dalyvavimo visų lygmenų ugdymo procese veiksmingumą, skatinant asmens kokybišką įsigalinimą, bei viešojo, privataus, pilietinio ir mokslo sektorių socialinę klasterystę.
Studijų rezultatai:
Identifikuos, įvertins ir pritaikys praktikoje esmines Europos Sąjungos ir Lietuvos aktyvios socialinės įtraukties teorijas, įgyvendinant universalaus dizaino idėjas edukacijoje ir modeliuojant socioedukacinių industrijų modelius ir metodikas.
Išmanys asmenų poreikių įvairovę, edukacinius, etinius, socialinius, kultūrinius kontekstus, kompensacinę techniką, alternatyvias ir augmentines komunikacijos priemones ir jų taikymą ir, priimdami profesinius sprendimus, juos interpretuos taikomųjų mokslo žinių pagrindu.
Taikys kiekybinius ir kokybinius empirinio tyrimo metodus, modeliuojant inovatyvias ugdymo pagalbos priemones, krizių valdymo bei asmens įsigalinimo socioedukacines situacijas
Pasitelkiant į kompleksinių problemų sprendimą orientuotas priemones, kurs integruotos socialinės pagalbos bei krizių valdymo scenarijus tikslinėms socialinėms grupėms bei institucijoms reaguojant į kompleksinės pagalbos asmeniui poreikius
Gebės modeliuoti edukacinę pagalbą identifikuodamas asmenų specialiuosius ugdymo(si) poreikius, jų pobūdį ir mastą, telkdamas edukacines pastangas, kurdamas universalią ugdymosi aplinką įvairiuose ugdymo kontekstuose, didindamas ugdymo prieinamumą ir veiksmingumą kiekvienam ugdytiniui.
Panaudos bendruomenių viešąsias erdves sociokultūriniams ir edukaciniams tikslams, kūrybiškai taikydamas daugiafunkcius, daugiakriterinius, daugiasektorinius sumaniosios edukacijos ir integruotos pagalbos principus, analizuodamas ir kurdamas teorinius bei praktinius švietimo ir intergalios pagalbos bei personalizuotos paramos modelius.
Naujoje aplinkoje studentai gebės modeliuoti ir pristatyti viešai (komunikuoti) integruotos pagalbos metodus ir įrankius asmens įgalinimui ir krizių vadybai taikant pozityviosios komunikacijos principus.
Gebės profesionaliai komunikuoti ir veikti tarpdalykinėje specialistų grupėje, nespecialistams paaiškinti savo įžvalgas, profesinius sprendimus, veiksmus, siekius ir numatomus rezultatus.
Nuolat tobulins ir atnaujins įgy tas žinias bei gilins turimus įgūdžius mokymosi visą gyvenimą kontekste, remiantis naujausiais moksliniais tyrimais, integruodamas ir suburdamas tarpdisciplininę komandą integralios pagalbos strategijų įgy vendinimui.
Gebės reflektuoti profesinę patirtį ir įsivertinti jos rezultatus, nenutrūkstamai domėtis edukologijos mokslo pažanga, kryptingai ir autonomiškai planuoti tolimesnio mokymosi ir tobulėjimo perspekty vą
Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Žinioms ir gebėjimams vertinti taikomas kaupiamasis vertinimas. Kiekvieno dalyko studijos baigiamos egzaminu (E), savarankiško atsiskaitomojo darbo įvertinimu, savarankišku kūrybiniu projektu arba darbo gynimu (DG). Galutinį balą sudaro nustatytos kaupiamojo vertinimo sudėtinės dalys (aktyvumas, tarpiniai atsiskaitymai, savarankiški darbai, egzaminas/ DG.
Sandara:
Studijų dalykai (moduliai), praktika:
Universiteto nustatytoms ir studento pasirinktoms studijoms (30 ECTS):
-Universiteto nustatytoms studijoms 18 ECTS
-Studento pasirinktoms studijoms 12 ECTS
Specializacijos studijoms 90 ECTS
Universiteto nustatyti specializacijos dalykai 54 ECTS
Mokslinė tiriamoji praktika 6 ECTS
Baigiamasis darbas specializacijos lauke 30 ECTS
Universiteto nustatytos specializacijos
Socialinė pedagogika daugiafunkcio dizaino aplinkoje
Specialioji pedagogika edukacinės įtraukties kontekste
Studijų programos skiriamieji bruožai: programa orientuota į aukščiausios kvalifikacijos švietimo pagalbos specialistų parengimą, įsisavinus pasirinktų specializacijų: socialinės pedagogikos daugiafunkcio dizaino aplinkoje ar specialiosios pedagogikos edukacinės įtraukties kontekste medžiagą. Prengti specialistai gebės teikti integralią pagalbą inkliuzijos sąlygomis, inicijuojant ir įgyvendinant į bendruomenę orientuotus projektus, skatinant viešojo, privataus, pilietinio ir mokslo sektorių socialinę komunikaciją plačiame socialinių inovacijų lauke
Profesinės veiklos ir tolesnių studijų galimybės:
Profesinės veiklos galimybės: galės užimti specialiojo pedagogo arba socialinio pedagogo pareigas įvairių tipų bendrojo ugdymo mokyklose, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigose, Pedagoginėse ir psichologinėse tarnybose, atvirose jaunimo erdvėse ir centruose, daugiafunkciuose centruose, bendruomeniniuose globos namuose, dienos centruose, nevyriausybinėse organizacijose. Gebės teikti kompleksinę švietimo pagalbą ir vykdyti atvejo vadybą asmeniui, ugdymo įstaigai ir šeimai, skirtingo lygmens institucijose (savivaldybės arba Seimo ar Vyriausybės pavaldumo įstaigose).
Tolesnių studijų galimybės:
Absolventai, baigę šią studijų programą ir įgiję magistro laipsnį gali tęsti studijas doktorantūroje.