Skaitmeninės rinkodaros komunikacija (anglų k. - Digital Marketing Communication)
Institucijos, teikiančios šią programą
Programos panašiais pavadinimais
Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas
Aprašymo santrauka
Studijų programos tikslas(-ai):
Rengti aukštos kvalifikacijos skaitmeninės rinkodaros komunikacijos specialistus, gebančius panaudoti skaitmenines technologijas, sukuriant integruotą, tikslinę ir išmatuojamą komunikaciją, valdyti skaitmeninės rinkodaros įrankius, turinčius platų, kūrybinį ir kritinį mąstymą bei teigiamą nuostatą nuolatiniam asmenybės bei profesiniam tobulėjimui.
Studijų rezultatai:
Programos absolventas:
1. Žino skaitmeninės rinkodaros komunikacijos teorijas ir veiklą reglamentuojančius teisės aktus.
2. Tiria ir analizuoja vartotojų poreikius, potencialių klientų ratą jų lojalumą bei pardavimų apimtis.
3. Įvertina skaitmeninės rinkodaros komunikacijos efektyvumą vartotojams bei verslui.
4. Kuria skaitmeninės rinkodaros komunikacijos pridėtinę vertę.
5. Parengia skaitmeninės rinkodaros komunikacijos planus, strategijas įgyvendinant įmonės tikslus.
6. Valdo skaitmeninės rinkodaros komunikacijos įrankius ir sklaidos kanalus.
7. Komunikuoja žodžiu ir raštu gimtąja ir užsienio kalba.
8. Taiko profesines žinias dirbant savarankiškai ir kolektyviai, organizuojant savo ir padalinių darbą.
Mokymo ir mokymosi veiklos:
Orientuotos į bendrųjų ir dalykinių kompetencijų plėtojimą bei kūrybiškumo ugdymą: paskaitos, seminarai, diskusijos, individualūs ir grupiniai projektiniai darbai, praktiniai seminarai, atvejų analizė, darbų viešas pristatymas ir gynimas, sąvokų žemėlapis, probleminis skaitymas, mokslinių straipsnių rengimas, informacijos paieška ir sisteminimas ir kt.
Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Programos studijų rezultatų vertinimas atliekamas visą semestrą ir egzaminų sesijos metu taikant kaupiamąjį vertinimą. Studijų rezultatai semestro metu vertinami per tarpinius atsiskaitymus: kontrolinis darbas, individualūs ir grupiniai projektiniai darbai, testavimas, atvejo analizė, informacijos paieška ir sisteminimas, diskusijos, esė, savarankiškos kūrybinės užduotys, seminarai, kursiniai darbai, praktikų ataskaitos, egzaminai, baigiamasis darbas ir / ar kvalifikacinis egzaminas.
Studijų dalykai (108 kreditų): Bendravimo psichologija, Verslo etika, Ekonomikos pagrindai, Rinkodaros pagrindai, Vartotojų elgsena internete, Kūrybiškumo ugdymas, Verslo komunikacija, Profesinė užsienio kalba 1 (anglų, vokiečių), Verslo statistika, E-rinkodara ir socialinių medijų valdymas, Medijų komunikacija, Kūrybinis rašymas, Skaitmeninė reklama ir pardavimų skatinimas, Skaitmeninis įženklinimas, Skaitmeninio turinio valdymas, Internetiniai tyrimai, Taikomųjų tyrimų metodologija, Ryšių su klientais valdymas, Kainodara ir rinkodaros finansai, Verslo teisė, Mobilioji rinkodara.
Laisvai pasirenkamieji dalykai (9 kreditai).
Praktikos (54 kreditas): Įvadinė specialybės praktika įmonėje, Praktika imitacinėje bendrovėje, Elektroninės komercijos praktika, Specialybės įgūdžių praktika įmonėje, Integruotos rinkodaros komunikacijos planavimo praktika, Baigiamoji praktika.
Baigiamasis darbas (9 kreditai).
Specializacijos:
-
Studento pasirinkimai:
Galima rinktis:
- laisvai pasirenkamus studijų dalykus.
Studijų programos skiriamieji bruožai:
Nauja, inovatyvi, vienintelė Lietuvoje profesinio bakalauro studijų programa. Skaitmeninės rinkodaros komunikacija viena perspektyviausių rinkodaros sričių, kurios vystymasis rinkoje tik įgauna pagreitį, o specialistai turi plačias profesines perspektyvas vietinėje ir tarptautinėje rinkoje.
Profesinės veiklos galimybės:
Absolventai galės dirbti rinkodaros (skaitmeninės / tradicinės) komunikacijos specialistais įvairiose verslo aplinkose – nuo smulkaus verslo iki didelių kompanijų, pelno nesiekiančiose organizacijose, valstybinėse viešosiose įstaigose bei laisvai samdomais darbuotojais.
Tolesnių studijų galimybės:
Absolventai turės teisę stoti į antrosios pakopos magistrantūros studijas aukštosios mokyklos nustatyta tvarka.