Skaitmeninė rinkodara (anglų k. - Digital Marketing)
Institucijos, teikiančios šią programą
Programos panašiais pavadinimais
Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas
Aprašymo santrauka
Studijų programos tikslas(-ai):
Parengti aukštos kvalifikacijos skaitmeninės rinkodaros specialistą, gebantį taikyti šiuolaikines rinkodaros žinias, kūrybiškai ir kritiškai mąstyti, sprendžiant teorines ir praktines skaitmeninės rinkodaros problemas, naudoti skaitmenines technologijas, sukuriant integruotą, tikslinę ir išmatuojamą komunikaciją, efektyviai valdyti skaitmeninės rinkodaros įrankius bei nuolat tobulinti profesinę kompetenciją mokantis visą gyvenimą.
Studijų rezultatai:
Programos absolventas: 1. Žino skaitmeninės rinkodaros teorijas ir veiklą reglamentuojančius teisės aktus. 2. Suvokia skaitmeninės rinkodaros paskirtį organizacijos veikloje. 3. Identifikuoja skaitmeninės rinkodaros problemas ir jų sprendimui randa optimalius, teisiniu ir etiniu požiūriu pagrįstus sprendimus. 4. Tiria ir analizuoja vartotojų poreikius, potencialių klientų ratą, jų lojalumą bei pardavimų apimtis. 5. Įvertina skaitmeninės rinkodaros efektyvumą vartotojams bei verslui. 6. Kuria skaitmeninės rinkodaros pridėtinę vertę įmonei. 7. Parengia skaitmeninės rinkodaros komunikacijos planus, strategijas įgyvendinant įmonės tikslus. 8. Valdo skaitmeninės rinkodaros komunikacijos įrankius ir sklaidos kanalus. 9. Komunikuoja žodžiu ir raštu gimtąja bei užsienio kalba profesinėje aplinkoje. 10. Taiko profesines žinias dirbant savarankiškai ir kolektyviai, organizuojant savo ir padalinių darbą arba kuriant verslą.
Mokymo ir mokymosi veiklos:
Orientuotos į bendrųjų ir dalykinių kompetencijų plėtojimą bei kūrybiškumo ugdymą: paskaitos, seminarai, diskusijos, individualūs ir grupiniai projektiniai darbai, praktiniai seminarai, atvejų analizė, darbų viešas pristatymas ir gynimas, sąvokų žemėlapis, probleminis skaitymas, mokslinių straipsnių rengimas, informacijos paieška ir sisteminimas ir kt.
Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Programos studijų rezultatų vertinimas atliekamas visą semestrą ir egzaminų sesijos metu taikant kaupiamąjį vertinimą. Studijų rezultatai semestro metu vertinami per tarpinius atsiskaitymus: kontrolinis darbas, individualūs ir grupiniai projektiniai darbai, testavimas, atvejo analizė, informacijos paieška ir sisteminimas, diskusijos, esė, savarankiškos kūrybinės užduotys, seminarai, kursiniai darbai, praktikų ataskaitos, egzaminai, baigiamasis darbas ir/ar kvalifikacinis egzaminas. Sandara: Studijų dalykai (moduliai), praktika: Studijų dalykai (111 kreditų): Bendravimo psichologija, Verslo etika, Ekonomika, Rinkodara, Vartotojų elgsena internete, Kūrybiškumo ugdymas, Verslo komunikacija, Profesinė užsienio kalba 1 (anglų, vokiečių), Skaitmeninio turinio valdymas, Skaitmeninės rinkodaros pagrindai, Medijų komunikacija ir valdymas, Taikomųjų tyrimų metodologija, Kūrybinis rašymas, Skaitmeninė reklama ir pardavimų skatinimas, Grafinis dizainas, Verslo teisė, Prekės ženklo valdymas, Skaitmeninės rinkodaros tyrimai, Vaizdo technologijos, Kursinis darbas, Verslo statistika, Ryšių su klientais valdymas, Kainodara ir rinkodaros finansai, Mobilioji rinkodara. Laisvai pasirenkamieji dalykai (6 kreditai). Praktikos (54 kreditas): Įvadinė specialybės praktika įmonėje, Elektroninės komercijos praktika, Praktika imitacinėje bendrovėje, Specialybės įgūdžių praktika įmonėje, Integruotos rinkodaros komunikacijos planavimo praktika, Baigiamoji praktika. Baigiamasis darbas (9 kreditai).
Specializacijos: -
Studento pasirinkimai:
Galima rinktis: - laisvai pasirenkamus studijų dalykus.
Studijų programos skiriamieji bruožai:
Skaitmeninė rinkodara yra inovatyvi ir šiuolaikiška profesinio bakalauro studijų programa, atliepianti vienos perspektyviausių rinkodaros sričių tendencijas. Skaitmeninės rinkodaros vystymasis rinkoje įgauna pagreitį, tad aktualių praktinių gebėjimų įgiję šios srities specialistai turi plačias profesines perspektyvas vietinėje ir tarptautinėje rinkoje.
Profesinės veiklos ir tolesnių studijų galimybės:
Profesinės veiklos galimybės:
Absolventai galės dirbti rinkodaros (skaitmeninės/tradicinės) specialistais įvairiose šalies ir tarptautinio verslo aplinkose – nuo smulkaus verslo iki didelių įmonių, pelno nesiekiančiose organizacijose, valstybinėse viešosiose įstaigose bei patys kurti savo verslą.
Tolesnių studijų galimybės:
Absolventai turės teisę stoti į antrosios pakopos magistrantūros studijas aukštosios mokyklos nustatyta tvarka.