Marketingas (anglų k. - Marketing)
Institucijos, teikiančios šią programą
Programos panašiais pavadinimais
Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas
Aprašymo santrauka
Studijų programos tikslas (-ai):
Suteikti žinias, įgalinančias holistinį požiūrį į marketingą, bei išugdyti kompetencijas analizuoti verslo aplinką ir organizacijoje vykstančius procesus, atlikti marketingo ir tarpdisciplininius tyrimus, identifikuoti problemas ir priimti rinkos situacijai adekvačius marketingo sprendimus, pagrįstus įgytų žinių integracija ir kūrybišku taikymu.
Studijų programos aprašas: https://stojantiesiems.ktu.edu/programme/b-marketingas/
Studijų rezultatai:
Žinios ir jų taikymas:
Geba integruoti pagrindines ekonomikos, verslo ir vadybos teorijas į rinkodaros sprendimus.
Demonstruoja matematikos, ekonominės statistikos, informacinių technologijų žinias, būtinas marketingo duomenims rinkti, apdoroti, analizuoti ir interpretuoti.
Geba verslo, vadybos, marketingo, apskaitos, finansų ir žmonių išteklių vadybos teorijas bei priemones taikyti organizacijų veikloje, įvertinant jų galimybes ir apribojimus.
Susieja marketingo funkcijas, veiklas ir metodus, žino marketingo komplekso sandarą, formavimo skirtinguose verslo sektoriuose ypatumus ir geba įgytas žinias taikyti tarpdalykinėse studijų ir profesinės veiklos srityse.
Integruoja ir kūrybiškai taiko naujausias, mokslinių tyrimų rezultatais pagrįstas marketingo žinias, sprendžiant organizacijų problemas nacionaliniame ir tarptautiniame kontekste.
Gebėjimai vykdyti tyrimus:
Geba pažinti verslo aplinkos dinamiškumą ir įžvelgti priežasties – padarinio ryšį, pagrindžiant jį mokslinių tyrimų rezultatais.
Geba identifikuoti marketingo ir kitų susijusių sričių problemas, vertinti verslo aplinką bei rinkas, naudojantis adekvačiais kiekybiniais ar kokybiniais tyrimo metodais.
Geba planuoti ir atlikti metodologiškai pagrįstus marketingo tyrimus, apdoroti duomenis ir gautus rezultatus panaudoti situacijai adekvatiems marketingo sprendimams priimti.
Geba interpretuoti marketingo informaciją ir pritaikyti ją platesniame profesinės veiklos ir mokslinių tyrimų kontekste.
Specialieji gebėjimai:
Geba vertinti organizacijoje ir jos aplinkoje vykstančius procesus ir priimti konkurencingumą didinančius sprendimus.
Geba parinkti matematikos, statistikos technikas bei informacinių technologijų priemones ir jas taikyti sprendžiant marketingo ir kitas funkcines organizacijų problemas.
Geba pritaikyti konceptualias pagrindinių marketingo sričių žinias, analizuojant marketingo veiksmų derėjimą tarpusavyje ir pateikti rekomendacijas jiems tobulinti.
Geba apibrėžti marketingo veiksmų planavimo nuoseklumą, analizuoti, planuoti ir vertinti marketingo veiksmus bei komunikacines kampanijas, taikant analitinį mąstymą ir kūrybiškumą.
Geba formuoti prekės ženklo valdymo, kainodaros, marketingo kanalų ir integruotosios marketingo komunikacijos politiką, įvertinant skirtingų rinkų ypatumus.
Geba vertinti marketingo sprendimus etiniu, socialiniu, teisiniu ir ekonominiu požiūriu.
Socialiniai gebėjimai:
Efektyviai komunikuoja raštu ir žodžiu, perteikiant marketingo žinias specialistams ir kitiems besimokantiems, vartojant lietuvišką ir tarptautinę marketingo terminiją.
Geba dirbti tradicinėse ir virtualiose grupėse bei tarpdalykinėje komandoje, prisiimant atsakomybę už savo ir komandos veiklos kokybę, vadovautis profesine etika ir pilietiškumu.
Asmeniniai gebėjimai:
Demonstruoja kritišką ir konstruktyvų požiūrį į marketingo ir kitų susijusių sričių problemų sprendimą, suvokiant moralinę atsakomybę už savo veiklos ir jos rezultatų poveikį visuomenei.
Savarankiškai planuoja mokymosi procesą, nuolat siekia tobulėjimo studijų ir profesinės veiklos srityje.
Mokymo ir mokymosi veiklos:
Studijos apima auditorinį darbą (paskaitos, pratybos, laboratoriniai darbai, konsultaciniai seminarai, išvykstamieji vizitai į įmones ir kita) ir savarankišką darbą, skirtą įsisavinti teorinę medžiagą, pasirengti auditoriniam darbui, tarpiniams ir galutiniams atsiskaitymams bei atlikti kitas veiklas. Kiekvieno studijų modulio studijos baigiamos studento žinių bei įgūdžių vertinimu – egzaminu arba kitu galutiniu atsiskaitymu, studijų programa baigiama baigiamuoju projektu ir jo gynimu.
Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Taikoma studijų rezultatų kaupiamojo vertinimo sistema, leidžianti užtikrinti nuolatinį ir įtraukiantį studentų darbą viso studijų semestro metu, kai studijų modulio galutinį įvertinimą sudaro tarpinių atsiskaitymų ir galutinio atsiskaitymo pažymiai, juos padauginant iš svertinių koeficientų (procentinių dedamųjų) ir sandaugas susumuojant.
Studijų dalykai (moduliai):
Informatika 1, Įvadas į marketingą, Matematika 1, Mikro- ir makroekonomika, Ekonominė statistika, Įmonės apskaitos ir finansų valdymo pagrindai, Marketingo pagrindai, Verslo vadyba, Paslaugų marketingas, Prekių ženklo valdymas, Rinkos analizė, Skaitmeninio marketingo pagrindai, Socialinių tyrimų metodai, Kainodara, Paieškos reklama, Socialinės žiniasklaidos marketingas, Kūrybiška reklama, Marketingo analitikos pagrindai, Marketingo kanalai, Pardavimai ir derybos, Ryšiai su visuomene, Bakalauro baigiamasis projektas, Profesinė praktika.
Alternatyvos: Marketingas verslas-verslui rinkoje, Produkto vystymo projektas, Prekybos marketingas;
Filosofijos ir darnaus vystymosi alternatyvos: Darnus vystymasis, Medijų filosofija;
Užsienio kalbų alternatyvos (C1 lygis): Akademinė ir dalykinės srities komunikacija anglų kalba (C1 lygiu), Akademinė ir dalykinės srities komunikacija vokiečių kalba (C1 lygiu), Akademinė ir dalykinės srities komunikacija prancūzų kalba (C1 lygiu).
Studijų programos anotacija:
Absolventas turi holistinį požiūrį į marketingą įgalinančių žinių, geba jas demonstruoti analizuodamas verslo aplinką bei organizacijoje vykstančius procesus, integruoti ir kūrybiškai taikyti atlikdamas tyrimus, identifikuodamas marketingo problemas ir priimdamas rinkos situacijai adekvačius prekės ženklo valdymo, kainodaros, marketingo kanalų bei integruotosios marketingo komunikacijos sprendimus, taip pat įgytas žinias geba panaudoti savarankiškai veiklai ir tolimesniam mokymuisi.
Profesinės veiklos galimybės:
Absolventas gali dirbti Lietuvos ar tarptautinių gamybos, paslaugų ir prekybos įmonių marketingo srityje, specializuotas marketingo paslaugas teikiančiose įmonėse, reklamos, viešųjų ryšių ir kūrybinėse agentūrose, tyrimų ir verslo centruose, taip pat kurti ir plėtoti savarankišką verslą.
Tolesnių studijų galimybės:
Turi teisę stoti į antrosios pakopos studijas.