Turn on more accessible mode
Turn off more accessible mode
Suaugusiems
Neįgaliesiems
LT
Report about mistake
Forum
Sign In
Suaugusių
Vaikų
Forum
LT
Register
/
Sign In
Sign In
or
Register
My
AIKOS - in English
Currently selected
About AIKOS
News
Registers
Career
Want to learn
Want to study
Want to train in
Sign In
or
Register
My
Learning Opportunities and Qualifications in Europe
Įtraukiojo ugdymo plėtra šiuolaikiškoje pamokoje: asmeninė pažanga, teisingas pasiekimų vertinimas ir įsivertinimas mokinių asmenybės brandai
Go back
Compare
Include for comparison " Įtraukiojo ugdymo plėtra šiuolaikiškoje pamokoje: asmeninė pažanga, teisingas pasiekimų vertinimas ir įsivertinimas mokinių asmenybės brandai"
There are no other non-formal education programs for Adults, teacher qualification development programs for comparison
Loading…
Search non-formal education programs for Adults, teacher qualification development programs for comparison:
Compare
Įtraukiojo ugdymo plėtra šiuolaikiškoje pamokoje: asmeninė pažanga, teisingas pasiekimų vertinimas ir įsivertinimas mokinių asmenybės brandai
Programme code
213003056
Title in Lithuanian
Įtraukiojo ugdymo plėtra šiuolaikiškoje pamokoje: asmeninė pažanga, teisingas pasiekimų vertinimas ir įsivertinimas mokinių asmenybės brandai
Type by age of programme
Non-formal education programs for Adults
Type by field of programme
Professional skills improvement program
Type by profession of programme
Non-formal education qualifications programs for Teacher
Target group
School communities, teams
Duration of contact education
40
Duration of self-education
10.5
Programme registration date
3/4/2022
Programme provider
Siauliai Education Competence Center
Programme provider‘s address
Šiauliai, Pakalnės g. 6A
Programme provider‘s municipality
Šiaulių m. sav.
Programmes with similar name
Events
Event address:
Pakalnės g. 6 A, Šiauliai
Start of event:
2/22/2023 10:00 AM
End of event:
2/21/2025 5:00 PM
Total: 1
1
Page size:
10
20
50
100
All
Xlsx
Loading…
Loading…
Go back
It looks like your browser does not have JavaScript enabled. Please turn on JavaScript and try again.