Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Skaitmeninė rinkodara (anglų k. - Digital Marketing)

Studijų krypties grupė

Verslo ir viešoji vadyba

Studijų kryptis

Rinkodara

Švietimo sritis

Verslas ir administravimas

Švietimo posritis

Rinkodara

Studijų rūšis

Universitetinės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Antrosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

anglų, lietuvių

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Verslo vadybos magistras

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Magistro diplomas, 7114

Būtinas minimalus išsilavinimas

Aukštasis universitetinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

90
Nuolatinė, 1,5, Metais

Akreditavusi institucija

Studijų kokybės vertinimo centras

Akreditavimo įsakymas

SV6-6

Akreditavimo vertinimo išvados

Rinkodaros krypties studijų vertinimo išvados 2021 - Vilniaus universitetas.pdf

Valstybinis kodas

6211LX026

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

7470414

Finansinės grupės kodas

1.1

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2021-03-24
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Bendras apibūdinimas:
Studijų programos tikslas (-ai):
Rengti aukščiausios kvalifikacijos rinkodaros ir komunikacijos specialistus, gebančius sėkmingai valdyti rinkodaros veiksmus tiek tradicinėje, tiek ir skaitmeninėje aplinkoje.
Studijų rezultatai:
Gebės sisteminti bei kritiškai vertinti skaitmeninės rinkodaros teorines žinias bei modelius.
Gebės planuoti darbo laiką ir efektyviai jį valdyti vykdant skaitmeninės rinkodaros užduotis
Gebės suprasti skaitmeninės rinkodaros problemas, jas performuluoti į darbo užduotis ir priimti inovatyvius sprendimus, įvertindamas galimas etines pasekmes.
Dirbdamas individualiai bei grupėse gebės nagrinėti skaitmeninės rinkodaros situacijas, identifikuoti problemas ir ieškoti novatoriškų jų sprendimo būdų
Gebės sklandžiai ir įtaigiai komunikuoti raštu ir žodžiu su rinkodaros specialistais, diskutuoti aktualiais skaitmeninės rinkodaros praktikos ir teorijos klausimais
Žinos svarbiausias rinkodaros teorijas ir modelius, gebės sistemiškai vertinti skaitmeninės rinkodaros reiškinius esant neapibrėžtumo sąlygoms
Žinos vartotojų elgsenos teorijas ir modelius, gebės juos pritaikyti analizuojant vartotojų elgseną Internetinėje erdvėje.
Žinos atskirų rinkodaros elementų charakteristikas ir gebės elementus integruoti kompleksinių skaitmeninės rinkodaros problemų sprendimui.
Gebės atsirinkti ir analizuoti mokslinius tyrimus, kritiškai vertinti jų rezultatus bei pritaikyti skaitmeninės rinkodaros problemų sprendimui.
Gebės apdoroti ir interpretuoti mokslinio tyrimo rezultatus, taikyti įvairius duomenų analizės metodus, priimti sprendimus, kai nėra išsamios ir apibrėžtos informacijos
Gebės pritaikyti mokslinių tyrimų rezultatais grįstas rinkodaros sričių žinias, kritiškai įvertinti rinkodaros komunikacijos kampanijas internetinėje erdvėje
Gebės analizuoti vartotojų elgseną ir formuluoti komunikacinę žinutę skaitmeninėje erdvėje, skirtą tikslinei auditorijai
Gebės pasirinkti tinkamiausias skaitmeninės rinkodaros strategijas ir priemones, sudėtingų rinkodaros uždavinių sprendimui naujoje ir nepažįstamoje aplinkoje
Mokymo ir mokymosi veiklos:
Studijos yra organizuojamos taikant šias studijų formas: problemų sprendimu grįstas mokymasis, interaktyvios paskaitos, diskusijos, atvejų analizė, grupinio projekto rengimas ir pristatymas, savarankiškas medžiagos studijavimas, atvejų analizė, konsultacijos, grupinės ir kryžminės diskusijos, kūrybinės dirbtuvės / simuliacija, savarankiškas literatūros studijavimas, konsultacijos, mokslinio darbo rengimas.

Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Naudojama kaupiamojo vertinimo sistema. Studijų rezultatams vertinti naudojami testai, individualiai atliekamų atvejų analizės ir pristatymų vertinimai, grupinio projekto vertinimai, aktyvumas seminaruose, viešas magistro darbo gynimas, kūrybinės komunikacijos strategijos sudarymas ir pristatymas.

Sandara:
Studijų dalykai (moduliai), praktika:
Pivalomieji programos dalykai: Rinkodaros valdymas, Skaitmeninės rinkodaros priemonės, Vartotojų elgsena internete, Komunikacijos kanalai rinkodaroje, Duomenų rinkimo ir analizės metodai, E-komercija, Integruota rinkodaros komunikacija, Magistro darbo teorinis problemos sprendimas, Skaitmeninės rinkodaros strategijos ir planavimas, Magistro baigiamasis darbas.

Specializacijos:
-
Studento pasirinkimai:
Studijų metu studentai gali rinktis iš šių pasirenkamųjų dalykų: Inovacijų ir pokyčių valdymas, Strateginis prekės ženklo valdymas, Mobilioji rinkodara, Kainodara, Web ir Socialinės medijos analitika, Kūrybinė žinutė.
Studijų programos skiriamieji bruožai:
Studijų programa yra praktinio pobūdžio magistrantūros programa, skirta skaitmeninės rinkodaros gebėjimų vystymui. Dalykai dėstomi nuosekliuoju būdu, paskaitos ir seminarai vyksta intensyviai kas antrą ketvirtadienį-šeštadienį.
Profesinės veiklos ir tolesnių studijų galimybės:
Profesinės veiklos galimybės:
Absolventai gali sėkmingai dirbti įmonių rinkodaros padaliniuose, ypač tokiose srityse, kaip mažmeninė prekyba, masinės informacijos priemonės, finansinės ir draudimo paslaugos, nekilnojamame turto bei informacinių technologijų versle, turizmo sektoriuje, taip pat tyrimų ir konsultacinėse įmonėse, telekomunikacijų bei internete veiklą vystančiose įmonėse.
Tolesnių studijų galimybės:
Galimybė tęsti studijas socialinių mokslų doktorantūroje.