Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Chemijos ir fizikos mokymas (anglų k. - Chemistry and Physics Teaching)

Studijų krypties grupė

Ugdymo mokslai

Studijų kryptis

Pedagogika

Studijų krypties šaka

Dalyko pedagogika

Švietimo sritis

Švietimas

Švietimo posritis

Mokytojo su dalyko specializacija rengimas

Studijų rūšis

Universitetinės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Pirmosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

lietuvių

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Ugdymo mokslų bakalauras
Pedagogas

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Bakalauro diplomas, 6116
Bakalauro diplomas, 6116

Būtinas minimalus išsilavinimas

Vidurinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

240
Nuolatinė, 4, Metais

Akreditavusi institucija

Studijų kokybės vertinimo centras

Akreditavimo įsakymas

SV6-26

Akreditavimo vertinimo išvados

Nėra duomenų

Valstybinis kodas

6121MX009

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

6450114

Finansinės grupės kodas

1.4

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2015-06-01
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Studijų programos tikslas:
Parengti aukštos kvalifikacijos, nuolat besimokantį, kūrybingą, kompetentingą chemijos ir fizikos dalykų pedagogą, įgijusį pirmosios pakopos universitetinį išsilavinimą, bendrakultūrines, profesines, bendrąsias ir specialiąsias kompetencijas bei gebantį profesionaliai užtikrinti kokybišką edukacinį procesą bendrojo ugdymo programose.
Studijų rezultatai:
1. Bus susiformavę gamtamokslinę pasaulio sampratą, suvoks ir gebės atskleisti chemijos ir fizikos dėsnius, šiuos mokslus siejančias jungtis, hipotezes, virtualių ir realių eksperimentų atlikimo aspektus, jų įvairovę, sąlygas ir savitarpio ryšius; gebės sieti ir aiškinti naujausias teorines žinias apie chemijos ir fizikos mokslų technologinę raidą, naujausius pasiekimus, galimas grėsmes aplinkai bei žmogaus gyvenimo kokybei; gebės integraliai aiškinti įprastus ir retus chemijos ir fizikos mokslų reiškinius atskleidžiant jų tarpusavio sąveiką, teorinių ir eksperimentinių duomenų apdorojimo bei analizavimo metodikas, taikymą praktikoje, specialistų rekomendacijas bei hipotetinius rezultatus.
2. Gebės apibūdinti, kritiškai vertinti ir aiškinti gamtamokslinio ugdymo(si) teorijas, koncepcijas, modelius, jų kaitos tendencijas ir taikymo galimybes tarpdalykinėse studijose ir/ar profesinėse veiklos srityse vadovaudamiesi aktualiomis Lietuvos, Europos ir pasaulio švietimo politikos kaitos tendencijomis.
3. Bus sukaupę teorinių žinių apie pedagoginius, psichologinius reiškinius, sveikatą ir edukacinę veiklą; formaliuoju bei neformaliuoju būdu gebės kūrybiškai bei profesionaliai ugdyti mokinių, dalykines ir bendrąsias kompetencijas.
4. Gebės iš skirtingų šaltinių rinkti, analizuoti, kritiškai vertinti ir interpretuoti duomenis, reikalingus aktualioms chemijos ir fizikos mokslų ir profesinės pedagogo veiklos problemoms spręsti, suvoks mokslinių kiekybinių ir kokybinių tyrimų metodologiją ir, kompleksiškai taikydami įvairius mokslinės analizės metodus, atlikti pedagoginius bei dalykinius chemijos ir fizikos tyrimus, vertinti, prognozuoti, diskutuoti, siūlyti sprendimo būdus, parengti mokslo šaltinių apžvalgas ir tyrimo ataskaitas pagrįstas matematiniais skaičiavimais ir jų pagrindu daryti išvadas bei jomis vadovautis sprendžiant dalykinio pobūdžio klausimus.
5. Gebės rasti, analizuoti, vertinti ir tikslingai taikyti naujausią informaciją apie chemijos, fizikos ir kitų gamtos mokslų pasiekimus, taip pat informaciją apie aplinkosaugą, vartojimo kultūrą, sveiką gyvenseną, nanotechnologijas, GMO, piliečių asmeninę atsakomybę darnaus vystymosi kontekste, technologijų poveikį aplinkai atsižvelgiant į ekologinius ir socialinius veiksnius; įgyvendinti šiuolaikines edukacines idėjas ir reiškinių vertinimo strategijas bei technologijas integruoto ir dalykinio gamtamokslinio ugdymo naujovėms diegti.
6. Gebės kūrybiškai įgyvendinti bendrojo ugdymo integruoto ir dalykinio gamtamokslinio ugdymo programas, parengti ugdymo(si) planus; taikyti įvairius ugdytinių pažinimo būdus ir atsižvelgti į mokinių prigimtines galimybes ir individualius poreikius, kelti pamatuojamus tikslus, nustatyti mokymo(si) rezultatus, numatyti tinkamus ugdymo(si) bei pasiekimų vertinimo metodus; pasirinkti modernias didaktines mokymosi priemones, mokyme taikyti skaitmeninius išteklius, virtualiuosius mokymosi objektus ir kitas IKT, parengti įdomią ir prasmingą mokymo(si) medžiagą bei garantuoti saugią ugdymosi aplinką taip skatindami mokinius domėtis gamtos mokslų ir technologijų raida.
7. Gebės bendrauti su specialistais, asmenimis ir visuomene gimtąja ir užsienio kalba sprendžiant profesinės veiklos ar studijų srities uždavinius, pristatant atliktą veiklą ir jos rezultatus, nuosekliai, vaizdžiai ir aiškiai reikšti mintis, interpretuoti faktus rašytine ir žodine forma; dirbti komandoje, prisiimant atsakomybę už savo veiklos kokybę.
8. Gebės projektuoti savo profesinę karjerą, išsiugdys profesinę motyvaciją ir poreikį gilinti dalykines ir pedagogines žinias bei gebėjimus, numatyti saviraiškos ir saviugdos kryptis, siekiant efektyviai integruotis į sparčiai besikeičiančią visuomenę, suvoks moralinę atsakomybę už savo veiklos ir jos rezultatų poveikį visuomeninei, ekonominei, kultūrinei raidai, gerovei ir aplinkai.
Mokymo ir mokymosi veiklos:
Studijų rezultatais grindžiamos chemijos ir fizikos studijų programos mokymo ir mokymosi veiklos yra orientuotos į studento savarankišką mokymąsi ir mokymąsi visą gyvenimą, diegiant inovatyvius studijų organizavimo ir veiklos metodus, naudojant laboratorinę praktiką. Studijų procesas realizuojamas derinant skirtingas studijų formas (kontaktinį ir savarankišką darbą). Vykdomas kryptingas ir reguliarus studentų konsultavimas. Studijos yra orientuojamos į bendravimo ir bendradarbiavimo, savarankiškos praktinės veiklos, komandinio darbo, kritinio ir kūrybinio mąstymo skatinimo metodikos diegimą.
Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Tarpiniai atsiskaitymai bei egzaminai žodžiu ir raštu, kontroliniai darbai, testavimas, kursiniai darbai, prezentaciniai metodai, laboratorinių darbų ataskaitos, literatūros ir kitų informacijos šaltinių apžvalga, baigiamieji darbai.
Sandara:
Studijų dalykai (moduliai), praktika:
1. Pedagoginių studijų modulis.
Bendroji ir raidos psichologija, Sveikatos ugdymas, Pedagogika, Pedagogo asistento praktika, Edukacinė ir specialioji psichologija, Chemijos didaktika, Ugdymo sistemos ir specialioji pedagogika, Fizikos didaktika, Pedagoginė praktika globojant mentoriui, Savarankiška pedagoginė praktika, Pedagoginių studijų baigiamasis darbas.
2. Pagrindinės krypties (chemijos) studijų modulis.
Bendroji chemija, Neorganinė chemija, Organinė chemija, Analizinė chemija, Kvantinė chemija, Polimerų chemija, Biochemija, Koloidų chemija, Instrumentinė cheminė analizė, Cheminė technologija, Kursinis darbas.
3. Gretutinės krypties (fizikos) studijų modulis.
Mechanika, Molekulinė fizika, Elektra, Optika, Atomo ir branduolio fizika, Kvantinė mechanika, Statistinė fizika ir termodinamika, Nanotechnologijos, Elektrodinamika ir reliatyvumo teorija, Kompiuterinis modeliavimas fizikoje, Kietojo kūno fizika, Elementariosios dalelės, Astrofizika, Kursinis darbas.
4. Abi kryptis integruojančių dalykų modulis.
Matematika gamtos moksluose, Integrali gamtos mokslų tiriamoji veikla, Eksperimento planavimas ir apdorojimo metodai, Fizikinė chemija, Tarpdalykinė didaktika, Aplinkos fizika ir chemija, Baigiamasis bakalauro darbas.
Specializacijos:
-
Studento pasirinkimai:
-
Studijų programos skiriamieji bruožai:
Vienintelė programa Lietuvoje suteikianti galimybė įgyti dalyko pedagogikos, chemijos ir fizikos bakalauro laipsnį bei pedagogo profesinę kvalifikaciją.