Rinkodara (anglų k. - Marketing)
Institucijos, teikiančios šią programą
Programos panašiais pavadinimais
Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas
Aprašymo santrauka
Bendras apibūdinimas:
Studijų programos tikslas (-ai):
Pagrindinis programos tikslas yra parengti aukštos kvalifikacijos rinkodaros specialistus, kurie įgytų specialiųjų studijuojamos krypties žinių ir gebėtų šias žinias pritaikyti efektyviai veiklai modernios rinkos sąlygomis, sugebančius organizuoti rinkodaros padalinių veiklą, galinčius moksliniu pagrindu analizuoti ir vertinti įmonėse bei organizacijose bei jų išorėje vykstančius procesus, siekiant efektyviai panaudoti disponuojamus resursus. Programos tikslas siejasi su jos paskirtimi ir atitinka antros pakopos universitetinių studijų reikalavimus. Siekiant Rinkodaros universitetinių pagrindinių studijų programos tikslo ji orientuota į gilesnes rinkodaros vadybos studijas.
Studijų rezultatai:
• Įgyja modernių valdymo teorijų ir strateginio valdymo žinių, įgalinančių integruoti įmonės (organizacijos) tikslus bei rinkodaros tikslus, suformuoti gebėjimus sistemiškai derinti rinkodaros komplekso elementus, organizuoti rinkodaros veiklą darnios plėtros ir pažangių rinkodaros koncepcijų pagrindu.
• Turi bendrosios vertės vartotojui kūrimo ir perdavimo gebėjimus, taikant vertės grandinės modelį, apjungiantį prekės kūrimo, gamybos, perdavimo, paskirstymo ir integruotos rinkodaros komunikacijos veiksmus.
• Įvaldo nuoseklaus rinkodaros tyrimo proceso etapų valdymu ir kompiuterinės duomenų analizės instrumentais grindžiamą rinkodaros tyrimų metodologiją, įgalinančią pasiekti tyrimų rezultatų, kurių pagrindu būtų priimami argumentuoti rinkodaros problemų sprendimai, padedantys realizuoti įmonių (organizacijų) veiklos konkurencinius pranašumus.
• Geba spręsti rinkodaros problemas sparčiai kintančioje verslo aplinkoje taikant sisteminį, kompleksinį požiūrį, suteikti specifinių rinkodaros žinių ir gebėjimų darbui paslaugų įmonėse ir pelno nesiekiančiose organizacijose darnios plėtros kontekste.
• Geba diegti rinkodaros veiklos valdymo modelius tarptautinio (globalaus) verslo kontekstu, taikant integruotos rinkodaros darbo principus.
• Turi komandinio darbo įgūdžius, komunikavimo su suinteresuotomis grupėmis gebėjimus, socialiai atsakingo verslo požiūrį, savarankiško tobulėjimo ir mokymosi visą gyvenimą siekį.
Mokymo ir mokymosi veiklos:
Paskaita
Pratybos
Seminaras
Literatūros analizė
Diskusija
Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Egzaminas
Kaupiamasis vertinimas
Praktikos ataskaita
Pratybų atsiskaitymas
Baigiamasis darbas
Sandara:
Studijų dalykai (moduliai), praktika:
Mokslinis darbas (1,2,3)
Moderniosios vartojimo teorijos
Elektroninė rinkodara
Produkto kūrimo politika
Paslaugų rinkodara
Strateginė rinkodara
Rinkodaros tyrimai
Komunikacija rinkodaroje
Rinkodaros vadybos seminaras
Tarptautinė rinkodara
Specializacijos:
Studento pasirinkimai:
Geopolitika
Ekonomikos globalizacija ir internacionalizacija
Rinka ir kultūra
Kainodara (Kainodaros ekonominiai sprendimai)
Darni verslo plėtra
Organizacinės kultūros kūrimas
Studijų programos skiriamieji bruožai:
Bendrame vadybos kontekste rinkodaros studijų programoje sistemiškai apjungiamos: rinkodaros galimybių studijos; rinkodaros strategijų vystymas; rinkodaros sprendimų priėmimas; rinkodaros programų sudarymas. Studijų metu teoriniai moksliniai tyrimai nuosekliai siejami su jų praktiniu pritaikymu.
Profesinės veiklos ir tolesnių studijų galimybės:
Profesinės veiklos galimybės:
Baigę rinkodaros magistrantūros programą, absolventai įgyja rinkodaros magistro laipsnį, kuris suteikia tokias galimybes tolesnei karjerai: siekti verslo arba pelno nesiekiančios organizacijos ar jos padalinio (ypač rinkodaros) vadovo profesinės karjeros; dirbti vadybos (ypač rinkodaros vadybos) konsultavimo srityje.
Tolesnių studijų galimybės:
Tęsti studijas ekonomikos arba vadybos krypties doktorantūroje.