Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Išmanioji vadyba (anglų k. - Smart management)

Studijų krypties grupė

Verslo ir viešoji vadyba

Studijų kryptis

Vadyba

Švietimo sritis

Verslas ir administravimas

Švietimo posritis

Vadyba ir administravimas

Studijų rūšis

Koleginės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Pirmosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

anglų, lietuvių

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Verslo vadybos profesinis bakalauras
Vadybininkas

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Profesinio bakalauro diplomas, 6613

Būtinas minimalus išsilavinimas

Vidurinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

180
Ištęstinė, 4, Metais
Nuolatinė, 3, Metais

Vertinimą atlikusi institucija

Kvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras

Akreditavimo įsakymas

SV6-2

Akreditavimo vertinimo išvados

LTVK Final Report_Management_2023.pdf
LTVK_Vadybos+krypties_vertinimo+išvadų+nr.+SV4-82+išrašas+anglų+k.+ir+vertimas+į+lietuvių+k. (1).docx

Valstybinis kodas

6531LX027

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

6550413

Finansinės grupės kodas

2.7

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2023-04-06
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Bendras apibūdinimas: Studijų programos tikslas (-ai): Rengti kvalifikuotus vadybos specialistus, išmanančius verslo kūrimo procesus, gebančius savarankiškai planuoti, organizuoti, vadovauti bei kontroliuoti verslo būklę, sudaryti investicinius projektus, gebančius atlikti rinkos tyrimus, įgyvendinti skaitmeninę reklaminę kampaniją, rūpintis verslo plėtra, sugebėti dirbti šiuolaikinėmis informacinėmis technologijomis, ugdyti kūrybingą, verslią ir socialiai atsakingą asmenybę, prisitaikančią prie kintančios verslo aplinkos bei šiuolaikinių darbo rinkos reikalavimų. Studijų rezultatai: 1. Geba apibūdinti esmines išmaniosios vadybos sąvokas ir principus, supranta finansų, rinkodaros, buhalterinės apskaitos, žmonių išteklių vadybos, darbų saugos ir kitus procesų valdymo pagrindus, geba juos taikyti praktinėje veikloje. 2. Geba apibūdinti ir analizuoti įmonės / organizacijos ekonominės, politinės, teisinės, technologinės, socialinės, kultūrinės aplinkos veiksnius, taiko išmaniosios vadybos žinias vadybiniams procesams planuoti, organizuoti, valdyti ir tobulinti. 3. Geba atlikti taikomuosius empirinius tyrimus, taikyti kiekybinius ir kokybinius tyrimo metodus, rinkti, sisteminti ir analizuoti duomenis. 4. Geba kritiškai vertinti informaciją, analizuoti verslo išteklius ir išorinės konkurencinės aplinkos elementus bei juos interpretuoti, pasitelkdami išmaniąsias technologijas ir vizualines priemones priimant verslo sprendimus bei geba suformuluoti ir pateikti išvadas. 5. Geba naudoti šiuolaikines informacines technologijas rinkdami, struktūruodami ir analizuodami įmonių veiklos duomenis projektinėje ir marketinginėje įmonių veikloje. 6. Geba atpažinti ir priimti socialiai atsakingus įmonių / organizacijų sprendimus tvarių projektų vadybos ir marketingo srityse, laikydamiesi profesinės etikos principų. 7. Geba vertinti vadybos funkcijų atlikimo rezultatus, vykdydami individualius ir grupinius projektus bei skaitmeninio marketingo procesus. 8.A. Geba savarankiškai įsisavinti ir taikyti naujus skaitmeninio marketingo įrankius, valdyti prekių ženklą bei paieškos sistemų optimizavimą, socialinius tinklus, mobiliąją terpę bei kurti elektroninį turinį, grįstą marketingo strategijomis. 8.B. Geba identifikuoti tvarių, žaliojo ir mėlynojo augimo projektų rezultatų svarbą ir išskirtinumą, organizuoti kūrybinius procesus ir juos taikyti projektų vadyboje, analizuoti projektų finansų ir kokybės valdymo problemas, kritiškai jas vertinti, pasitelkti verslo informacines sistemas, pateikti joms sprendimo variantus. 9. Geba skatinti lyderystę ir komandinį darbą tiek tiesiogiai, tiek individualiose ir darbo grupėse nuotoliniu būdu, bendrauti ir bendradarbiauti dirbdami daugiakultūrinėje darbo aplinkoje. 10. Geba sklandžiai ir įtaigiai reikšti mintis žodžiu bei raštu taisyklinga lietuvių kalba, efektyviai komunikuoti profesinėje aplinkoje. 11. Geba efektyviai komunikuoti raštu ir žodžiu lietuvių kalba ir bent viena užsienio kalba. 12. Geba kritiškai mąstyti, vertinti ir, vadovaudamiesi formaliuoju ir neformaliuoju mokymo (-si) būdais įgytomis kompetencijomis, geba analizuoti verslo problemas, priimti logiškus ir efektyvius sprendimus, suprasti save visuomeniniame kontekste. Mokymo ir mokymosi veiklos: Orientuotos į bendrųjų ir dalykinių kompetencijų plėtojimą, ugdant kūrybiškumą: paskaitos, seminarai, individualūs ir grupiniai projektiniai darbai, atvejų analizė, darbų viešas pristatymas ir gynimas, diskusijos, mokslinių straipsnių rengimas, informacijos paieška ir sisteminimas ir kt. Studijų rezultatų vertinimo būdai: Studijų rezultatai vertinami semestro metu (atliekami pratybų darbai, kontroliniai darbai, savarankiški darbai ) ir baigiamojo egzamino metu. Sandara: Studijų dalykai (moduliai), praktika: Studijų krypties dalykai sudaro 147 kr.: Išmaniųjų technologijų taikymas, Dokumentų valdymo sistemos, Tyrimo metodologija ir duomenų analizė, Organizacinė elgsena, Praktinė teisė vadyboje, Verslo santykių kultūra, Žmogiškųjų išteklių vadyba, Išmaniosios vadybos pagrindai, Marketingo pagrindai, Antreprenerystė skaitmeninėje srityje, Verslo sprendimai ir analizė, Sisteminė kokybės vadyba ir kt. Atliekamos 3 praktikos: Pažintinė praktika, Profesinės veiklos praktika ir Baigiamoji profesinės veiklos praktika, rengiamas kursinis darbas ir klausomi 4 specializacijos dalykai, kurie sudaro 15 kr. Specializacijos: Skaitmeninis marketingas. Dėstomi dalykai: Skaitmeninio marketingo įrankiai, Socialinių tinklų ir medijų marketingo procesai, Marketingo skaitmenizavimas, Sumanus-neuro-marketingas. Tvari projektų vadyba. Dėstomi dalykai: Kūrybiniai procesai projektų vadyboje, Projektų ir finansų ir kokybės valdymas, Tarptautinių projektų valdymas, Tarptautinių projektų valdymas Studento pasirinkimai: Studentams suteikta galimybė studijų krypties žinias ir gebėjimus tobulinti pasirenkant vieną iš dviejų specializacijų (kiekvienoje specializacijoje dėstomi 4 skirtingi dalykai, kurių apimtis 15 kreditų). Studijų programoje yra 3 laisvai pasirenkami dalykai (9 kreditai), t. y. studentas iš kolegijoje dėstomų dalykų savo nuožiūra gali pasirinkti 3 dalykus, vadovaudamasis savo interesais bei asmenine motyvacija. Studentai studijų semestro eigoje gali pasirinkti Pažintinės ir Baigiamosios profesinės veiklos praktikos atlikimo vietą. Studentai gali studijuoti pagal kelias studijų programas įskaitant tuos pačius arba savo turiniu labai artimus dalykus. Pagal Lietuvoje galiojančią tvarką studentams įskaitomi kitose aukštosiose mokyklose išklausyti dalykai bei jų įvertinimai. Studentai turi galimybę studijuoti pagal individualųjį planą, kai akademinis krūvis sudaromas atsižvelgiant į studento pageidavimus. Studentams gali būti pripažintos neformaliuoju ir savaiminiu būdu įgytos kompetencijos. Studijų programos skiriamieji bruožai: Studijų programa orientuota ne tik į profesinių specialiųjų kompetencijų ugdymą, bet ir į platų bendrųjų gebėjimų, vertybinių nuostatų ugdymą, dabarties vadybininkui būtinų kompetencijų suteikimą. Yra įkurta Lyderystės laboratorija. Studijų programa vykdoma ir nuotoliniu būdu. Profesinės veiklos praktiką atliekama verslo praktinio mokymo firmoje „Biurometa“, kuri imituoja tikrų prekybinių / gamybinių bendrovių veiklą ir atspindi visus realioje įmonėje vykstančius procesus bendraujant su tokiomis pat imitacinėmis bendrovėmis Lietuvoje bei užsienio šalyse. Profesinės veiklos ir tolesnių studijų galimybės: Profesinės veiklos galimybės: Absolventai galės dirbti Lietuvos ir užsienio verslo įmonių padaliniuose įvairių lygių vadybininkais, kurti savo verslą ir/ar jam vadovauti. Įsidarbina ir tęsią savo karjerą įvairiose Lietuvos verslo organizacijose, užsienio kompanijų atstovybėse bei valstybinėse įstaigose liudija, kad studijų metu įgyjama pakankamai universalių ir specifinių žinių, padedančių sėkmingai įsilieti į konkurencinį verslo pasaulį. Tolesnių studijų galimybės: Absolventai gali toliau studijuoti pagal universitetines pirmosios pakopos studijų programas, o baigę papildomąsias studijas ar įvykdę kitus konkrečios aukštosios mokyklos nustatytus reikalavimus turi galimybę įstoti į magistrantūrą ir studijuoti pagal antrosios pakopos studijų programas. Absolventas turi galimybę tęsti studijas tiek Lietuvos, tiek užsienio aukštosiose mokyklose. Sąlyginai didesnės studijų tęstinumo galimybės pagal aukštesnės pakopos studijų programą yra absolventui renkantis socialinių mokslų srities studijas.