Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Marketingas ir pardavimai (anglų k. - Marketing and Sales)

Studijų krypties grupė

Verslo ir viešoji vadyba

Studijų kryptis

Rinkodara

Švietimo sritis

Verslas ir administravimas

Švietimo posritis

Rinkodara

Studijų rūšis

Universitetinės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Antrosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

lietuvių

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Verslo vadybos magistras

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Magistro diplomas, 7116

Būtinas minimalus išsilavinimas

Aukštasis universitetinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

90
Ištęstinė, 2, Metais
Ištęstinė, 2,5, Metais
Nuolatinė, 1,5, Metais

Akreditavusi institucija

Studijų kokybės vertinimo centras

Akreditavimo įsakymas

SV6-6

Akreditavimo vertinimo išvados

Rinkodaros krypties studijų vertinimo išvados 2021 - Vytauto Didžiojo universitetas.pdf

Valstybinis kodas

6211LX043

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

7470414

Finansinės grupės kodas

Nėra duomenų

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2021-04-14
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

32. Programos aprašymo santrauka lietuvių kalba Bendras apibūdinimas:
Studijų programos tikslas (-ai):
Suteikti studentams kompleksinių marketingo ir pardavimų žinių, įgūdžių ir gebėjimų, leidžiančių analizuoti ir įvertinti praktines marketingo ir pardavimų situacijas dinamiškoje globalioje aplinkoje, priimti tinkamus strateginius, taktinius ir operatyvinius į vartotojus orientuotus sprendimus esant neapibrėžtumo sąlygoms.
Studijų rezultatai:
1. Taikyti fundamentines ir empirinių tyrimų rezultatais pagrįstas naujausias marketingo ir pardavimų žinias kompleksiškai ir sistemiškai pažįstant bei vertinant marketingo ir pardavimų profesinės veiklos reiškinius, sprendžiant praktines problemas esant neapibrėžtumo sąlygoms.
2. Identifikuoti kompleksines marketingo ir pardavimų problemas, atpažinti, parinkti tinkamas ir kritiškai vertinti marketingo teorijas, empirinių tyrimų rezultatus ir pasaulines praktikas skirtinguose verslo kontekstuose.
3. Inicijuoti, planuoti ir atlikti nepriklausomus mokslinius ir (ar) taikomuosius marketingo ir pardavimų tyrimus kuriant tyrimo metodologiją, renkant, sisteminant, analizuojant duomenis ir informaciją, kritiškai įvertinant ir interpretuojant tyrimų rezultatus.
4. Siūlyti moksliniais tyrimais pagrįstus novatoriškus, sudėtingus marketingo ir pardavimų sprendimus įvertinant jų rezultatus, svarbą ir pasekmes pasauliniu, nacionaliniu ir (ar) organizacijos lygmeniu.
5. Kompleksiškai analizuoti ir kritiškai vertinti įvairių rinkos dalyvių elgseną, marketingo ir pardavimų strategijas, veiklas ir rezultatus, taikant mokslinių tyrimų rezultatus.
6. Kompleksiškai planuoti marketingo ir pardavimų veiklas formuluojant strateginius, taktinius ir operatyvinius tikslus bei jų siekiant.
7. Formuoti marketingo ir pardavimų strategijas, kurti į vartotoją orientuotus sprendinius, tinkamai ir pagrįstai spręsti sudėtingus praktinius marketingo ir pardavimų uždavinius naujoje ir nepažįstamoje aplinkoje.
8. Efektyviai dirbti komandoje ir jai vadovauti, prisiimti atsakomybę, dalytis žiniomis ir bendradarbiauti sprendžiant problemas.
9. Sklandžiai, tinkamai žodžiu ir raštu vartojant profesinę kalbą komunikuoti su suinteresuotomis šalimis, pristatant tyrimų rezultatus ir praktines idėjas, konstruktyviai diskutuojant, ginant nuomonę, konsultuojant ir (ar) atliekant ekspertinį vertinimą.
10. Demonstruoti kritiško, sisteminio ir strateginio mąstymo įgūdžius savarankiškai priimant sprendimus, suvokiant moralinę ir socialinę atsakomybę už savo veiklą ir jos etines pasekmes.
11. Demonstruoti savarankiško mokymosi ir nuolatinio profesinio tobulėjimo gebėjimus.
Mokymo ir mokymosi veiklos:
Informacijos teikimas (aiškinimas, iliustravimas), pasitelkiant vizualinę medžiagą; atvejų aiškinimas paskaitų metu; rašytinių atvejų ir pavyzdžių analizė; probleminių pavyzdžių ir klausimų formulavimas bei aiškinimas; problemų sprendimas; diskusijos moderavimas; diskutavimas; debatai; konsultavimas; individualūs ir grupiniai užduočių aptarimai; literatūros studijavimas; informacijos mokomojoje ir mokslinėje literatūroje, periodikos šaltiniuose, internete ir kt. paieška ir analizavimas; probleminių pavyzdžių ir klausimų analizavimas; praktinių užduočių atlikimas; konsultavimasis; žodinė savirefleksija; savarankiškas užduočių atlikimas; savarankiško darbo bei jo dalių rengimas bei pristatymas žodžiu ir raštu; savarankiškas studentų darbas atliekant paskaitos užduotis.
Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Apklausa raštu (egzamino metu); diskusijų ir debatų stebėjimas; savarankiško darbo auditorijoje vertinimas, savarankiško darbo rengimo eigos vertinimas; savarankiško darbo ataskaitos raštu vertinimas; savarankiško darbo galutinio žodinio pristatymo vertinimas.
Sandara:
Studijų dalykai (moduliai), praktika:
Pirkėjo elgsena, Strateginis marketingas, Integruota marketingo komunikacija, Santykių ir patirčių marketingas, Efektyvi komunikacija, Skaitmeninis verslas, Pardavimų strategijos, Paskirstymo kanalų valdymas, Tarptautinis marketingas, Tiriamasis darbas „Marketingo ar pardavimų problemos analizė ir sprendimai“, Magistro baigiamasis darbas.
Specializacijos:
-
Studento pasirinkimai:
-
Studijų programos skiriamieji bruožai:
Magistro studijų programa „Marketingas ir pardavimai“ yra plečiančioji, kompleksines marketingo ir pardavimų žinias suteikianti studijų programa, vystanti įgūdžius ir gebėjimus analizuoti, vertinti, planuoti, formuoti ir įgyvendinti marketingo ir pardavimų strategijas. Programa orientuota į praktinę veiklą, derinanti sprendimų priėmimą, taikymą ir vertinimą įvairiuose lygiuose, grindžiama orientacija į vartotoją. Programa vykdoma dirbantiesiems patogia studijų forma studijuojant ciklais.
Profesinės veiklos ir tolesnių studijų galimybės:
Profesinės veiklos galimybės:
Dirbti marketingo, rinkodaros ir (ar) pardavimų projektų vadovais Lietuvos ir tarptautinėse organizacijose, taip pat marketingo, rinkodaros ir (ar) pardavimų vadybininkais, verslo įmonių marketingo, rinkodaros ir (ar) pardavimų skyrių vadovais; dirbti samdomais konsultantais verslo konsultavimo marketingo, rinkodaros ir pardavimų srities įmonėse.