Tarptautinis marketingas ir ženklodara (anglų k. - International Marketing and Branding)
Institucijos, teikiančios šią programą
Programos panašiais pavadinimais
Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas
Aprašymo santrauka
Studijų programos tikslas(-ai):
Jungtinė studijų programa Tarptautinis marketingas ir ženklodara skirta parengti tarptautinio marketingo specialistus, kurie gebės savarankiškai ir profesionaliai analizuoti rinkas, rengti marketingo strategijas, planuoti ir įgyvendinti tarptautinėse rinkose veikiančių įmonių marketingo sprendimus, kurti įmonės ar produkto ženklodarą ir ją pozicionuoti tarptautinėse (globaliose) rinkose. Studijuojami studijų dalykai: Marketingo pagrindai; Verslo komunikacija; Vartotojų elgsena ir psichologija; Vizualioji semiotika; Tarptautinė prekyba; Prekės ženklo valdymas; Tarpkultūrinė komunikacija; Verslo teisė; Tarptautinis marketingas (B2B, B2C); Marketingo tyrimai; Pardavimų valdymas; Įmonių finansai; Tarptautinio marketingo strategijos; Pozicionavimo ir ženklodaros strategijos; Produkto pritaikymas ir plėtotė bei kt. Atliekamos mokomoji ir baigiamoji profesinės veiklos praktikos. Studentų pasirinkimui siūlomi studijų krypties žinių gilinimo dalykai: Marketingo projektų planavimas; Įvykio marketingo planavimas; Informacinės ir komunikacinės technologijos marketinge; Tarptautinė logistika marketinge. Studijuojami bendrieji koleginių studijų bei laisvai pasirenkamieji studijų dalykai, skirti tarpkryptinėms studijoms arba bendrųjų kompetencijų ugdymui. Tai jungtinė studijų programa, kurią baigus studentams suteikiamas jungtinis kvalifikacinis laipsnis, liudijamas Socialinių mokslų kolegijos ir University of Economy in Bydgoszcz (Lenkija) aukštojo mokslo diplomais.