Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Mokyklos pedagogika (anglų k. - School Pedagogy)

Studijų krypties grupė

Ugdymo mokslai

Studijų kryptis

Pedagogika

Švietimo sritis

Švietimas

Švietimo posritis

Edukologija

Studijų rūšis

Universitetinės studijos

Studijų programos tipas

Profesinės studijos

Studijų pakopa

Profesinės studijos (pedagogikos)

Programos vykdymo kalba

lietuvių

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Pedagogas

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Nėra duomenų

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Studijų pažymėjimas, 7514

Būtinas minimalus išsilavinimas

Vidurinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

60
Ištęstinė, 1,5, Metais
Nuolatinė, 1, Metais

Akreditavusi institucija

Studijų kokybės vertinimo centras

Akreditavimo įsakymas

SV6-39

Akreditavimo vertinimo išvados

Nėra duomenų

Valstybinis kodas

6310MX004

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

6570111

Finansinės grupės kodas

Nėra duomenų

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2014-08-01
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Studijų programos tikslas(-ai):
Studijų programos Mokyklos pedagogika tikslas - padėti studentams, turintiems dalyko bakalauro kvalifikacinį laipsnį įgyti pedagoginį išsilavinimą, apimantį teorines žinias, gebėjimus, praktinius įgūdžius ir vertybines nuostatas, leisiantį jiems dirbti dalyko mokytojais ir atlikti su pedagogine veikla susijusias funkcijas įvairių tipų bendrojo ugdymo pagrindinėse ir vidurinėse mokyklose bei kitose edukacinę veiklą vykdančiose institucijoje (vaikų socializacijos centruose).
Studijų rezultatai:
Baigusieji studijų programą:
1.1. Gebės efektyviai bendrauti ir bendradarbiauti su mokiniais, jų tėvais (globėjais), kolegomis, švietimo pagalbos specialistais ir kitais ugdymo proceso dalyviais, atsižvelgdamas į asmens ar grupės raidos lygį, kultūrinį kontekstą;
2.1. gebės identifikuoti, įvertinti ir spręsti pedagoginės veiklos praktines problemas ir priimti profesinius sprendimus, turėdamas (ne)pakankamai informacijos pedagoginės veiklos kontekste;
3.1. gebės reflektuoti savo profesinę veiklą, organizuoti savo mokymąsi individualiai ir grupėje, numatyti profesinio tobulėjimo perspektyvas;
4.1. turės žinių ir supras įvairius (filosofinį, psichologinį, vadybinį ir socialinį) mokyklinio formalaus ir neformalaus ugdymo aspektus;
4.2. gebės nustatyti mokinių, (ne)turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, kognityvinės, fizinės, socialinės ir emocinės raidos ypatumus ir jų poveikį ugdymosi procesui;
5.1. gebės savarankiškai planuoti, organizuoti ir vertinti mokymo(si) procesą, mokinio veiklą ir pažangą, taikydamas šiuolaikines edukacines technologijas, mokymosi ir problemų sprendimo strategijas;
5.2. gebės valdyti klasę, atlikti dalyko mokytojo ir klasės vadovo funkcijas, kurti klasės klimatą ir aplinką, skatinančią mokymąsi, tautinių, kultūrinių tradicijų, moralinių vertybių, pagarbos ir tolerancijos kitoms kultūroms puoselėjimą;
6.1. gebės taikyti psichologines ir pedagogines žinias ir strategijas pedagoginėje veikloje, susijusioje su dalyko didaktinės aplinkos kūrimu, formuodami mokinių ir grupių pozityvius santykius, bendradarbiavimą, tikslingą mokymąsi, konfliktų bei socialinių ir pedagoginių problemų sprendimą;
6.2. gebės analizuoti, kritiškai vertinti praktines situacijas, pritaikyti ugdymo programą ir mokymo(si) metodus, atsižvelgdami į ugdymo konteksto specifiką ir mokinių ugdymosi poreikius;
7.1. gebės atlikti pedagoginės veiklos tyrimą ir jo pagrindu parengti, pristatyti ir apginti pedagoginių studijų baigiamąjį darbą, kuriame teoriškai ir empiriškai analizuojama pasirinkta pedagoginė problema.

Mokymo ir mokymosi veiklos:

Aktyvios paskaitos, seminarai, diskusijos, savarankiškos studijos, darbas su tekstu, lyginamoji analizė, minčių audra, esė, atskirų atvejų ir probleminių situacijų analizė, įvairių pedagoginių veiklų planavimas ir organizavimas, individualus ir grupinis darbas, pedagoginės praktinės veiklos stebėjimas, pranešimai, projektai, aplanko metodas.
Studijų rezultatų vertinimo būdai:

Visų programos modulių kaupiamasis (formuojamasis ir apibendrinamasis) vertinimas 10 balų sistemoje, pasirenkant vertinimo būdus, teikiančius įrodymų apie pasiektus studijų rezultatus: atliktų individualių ir grupinių savarankiškų užduočių (pamokų, ir kitų veiklų planų) pristatymai, analitiniai rašto darbai, testavimas, esė, pranešimai, aplanko metodas, atsakymai į klausimus raštu, individualių/ grupinių užduočių, projektinio darbo pristatymas, pedagoginės praktikos (savi)refleksija, įsivertinimas, baigiamasis rašto darbas, jo pristatymas ir gynimas.
Sandara:
Studijų dalykai (moduliai), praktika:

Modulis 1: Bendroji pedagogika
Modulis 2: Psichologija mokyklai
Modulis 3: Dalyko didaktika
Modulis 4: Pedagoginė praktika 1
Modulis 5: Pedagoginė praktika 2
Modulis 6: Pedagoginė praktika 3
Baigiamasis darbas
Specializacijos:

-
Studento pasirinkimai:

Studentų Dalyko didaktikos modulio pasirinkimai (privalomai pasirenkama alternatyva) priklauso nuo įgyto mokykloje dėstomo dalyko bakalauro kvalifikacinio laipsnio.
Studijų programos skiriamieji bruožai:
Studentas renkasi dalyko didaktiką ir profesinę praktiką, atitinkančią jo pirmojoje pakopoje studijuotą studijų kryptį. Absolventams suteikiama pedagogo kvalifikacija.