Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Multimedijos ir interneto technologijos (anglų k. - Multimedia and Internet Technologies)

Studijų krypties grupė

Informatikos mokslai

Studijų kryptis

Informatika

Švietimo sritis

Inžinerija ir inžinerinės profesijos

Švietimo posritis

Inžinerija ir inžinerinės profesijos (plačiosios programos)

Studijų rūšis

Universitetinės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Pirmosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

lietuvių

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Informatikos mokslų bakalauras

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Bakalauro diplomas, 6116

Būtinas minimalus išsilavinimas

Vidurinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

240
Nuolatinė, 4, Metais

Vertinimą atlikusi institucija

Studijų kokybės vertinimo centras

Akreditavimo įsakymas

SV6-43

Akreditavimo vertinimo išvados

Nėra duomenų

Valstybinis kodas

6121BX017

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

6450710

Finansinės grupės kodas

Nėra duomenų

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2024-04-15
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Bendras apibūdinimas:
Studijų programos tikslas (-ai):
Parengti aukštos kvalifikacijos IT specialistus, gebančius pritaikyti matematikos, inžinerinių mokslų bei naujausias IT ir dizaino žinias kuriant multimedijos ir internetinės terpės produktus bei gebančius integruotis į vis daugiau įgūdžių reikalaujančią, nuolat augančią naujųjų technologijų rinką, kurti joje naujas nišas bei naujus produktus, bei savarankiškai inicijuoti ir vystyti inovatyvius elektroninės erdvės projektus.
Studijų rezultatai:
Studentai, baigę šia programą, gebės:
• Taikyti informatikos, matematikos, fizikos bei meno teorijos žinias kompiuterinėje animacijoje bei multimedijos projektuose.
• Taikyti žinias apie tradicines ir šiuolaikines medijas, kuriant interneto ir multimedijos produktus ir paslaugas.
• Analizuoti naujausių informacinių technologijų plėtros tendencijas ir susieti jas su naujų informacinių produktų ir paslaugų kūrimu.
• Atpažinti ir analizuoti naujas matematikos, IT ir multimedijos problemas bei planuoti jų sprendimo strategijas, taikant loginio mąstymo ir algoritmavimo įgūdžius.
• Analizuoti ir kritiškai vertinti multimedijos ir interneto sistemų, technologijų ir produktų meninės raidos kryptis, estetinį vaizdą, etinius, socialinius, ekonominius bei saugos kontekstus.
• Specifikuoti, projektuoti ir diegti įvairaus sudėtingumo interneto sistemas panaudojant šiuolaikines multimedijos technologijas.
• Specifikuoti, projektuoti ir realizuoti multimedijos sistemas tiek techniniame, tiek ir programiniame lygmenyje.
• Profesionaliai bendrauti, aiškiai raštu bei žodžiu pateikti multimedijos ir interneto technologijų produktus bei darbo rezultatus ir išvadas įvairioms klausytojų auditorijoms.
• Sistemingai ir savarankiškai mokytis bei dirbti, siekiant nuolatinio profesinio tobulėjimo multimedijos ir interneto technologijų srityje, imantis iniciatyvos ir prisiimant asmeninę atsakomybę.
• Demonstruoti kūrybingumą, kuriant bei įgyvendinant multimedijos ir interneto technologijų produktus bei sprendžiant profesinės veiklos uždavinius ir problemas.

Mokymo ir mokymosi veiklos:
Paskaitos, seminarai, laboratoriniai darbai, savarankiškas darbas, komandinis darbas, mokomosios literatūros skaitymas, uždavinių sprendimas, pasiruošimas laboratoriniams darbams, tarpiniai atsiskaitymai ir egzaminai.
Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Žinios ir gebėjimai vertinami naudojant dešimtbalę kaupiamąją sistemą. Studijų rezultatai vertinami semestro metu per tarpinius atsiskaitymus (kolokviumas, laboratoriniai darbai, individualūs ir grupiniai projektai) ir egzaminą. Koliokviumas ir egzaminas vyksta raštu. Galutinį pažymį (įvertinimą) sudaro pasvertų kiekvieno atsiskaitymo pažymių suma.
Sandara:
Studijų dalykai (moduliai), praktika:
Studijų krypties dalykų apimtis yra 190 kreditų (įskaitant praktiką ir baigiamąjį darbą).
Pagrindiniai studijų krypties dalykai: Informacinės technologijos ir programavimo pagrindai, Audiovizualinio meno pagrindai, Matematika 1, Matematika 2, Programavimo technologijos, Kūrybinės multimedijos pagrindai, Vizualinės komunikacijos pagrindai, Diskrečios struktūros ir matematinė logika, Geometrija multimedijoje, Kompiuterių architektūra ir operacinės sistemos, Duomenų bazės ir informacinės sistemos, Kompozicijos pagrindai, Tikimybių teorija ir matematinė statistika, C# ir duomenų struktūros, Multimedijos fizika, Programinės įrangos inžinerija, Skaitmeninis garsas, Kompiuterių tinklai, Grafika ir vizualizavimas, Kompiuterio vartotojo sąsaja, Virtualių aplinkų ir kompiuterinių žaidimų programavimas, Interneto technologijos, Dirbtinis intelektas žaidimuose, Algoritmų analizė, Projektų valdymas, Audiovizualinės technologijos, Tiksliųjų mokslų kalba, Robotika, Autorių teisės ir skaitmeninio turinio valdymas.
Programoje yra numatyta gamybinė praktika, kurios trukmė – 10 savaičių (15 kr.)
Specializacijos:
nėra
Studento pasirinkimai:
Galima:
• gilinti žinias studijų kryptyje, pasirenkant specializuotus studijų krypties dalykus: Realaus laiko sistemų internete inžinerija, Erdvinių vaizdų sintezė, Interaktyvi multimedija ir animacija, Saitynų grafinis dizainas, Išplėstinės realybės inžinerija, Informacinių sistemų saugumas;
• pasirinkti Universitete siūlomas įvairias gretutines studijas;
• laisvai pasirinkti bendrauniversitetinius (A ir B grupių) studijų dalykus.
Studijų programos skiriamieji bruožai:
Tarpdisciplininė programa, kurios studijų metu suteikiamos ir apjungiamos informacinių technologijų, dizaino ir inžinerinių mokslų žinios. Yra galimybė įgyti gretutinių studijų baigimo pažymėjimą.
Profesinės veiklos ir tolesnių studijų galimybės:
Profesinės veiklos galimybės:
Programos absolventai gali įsidarbinti aukštųjų informacinių technologijų sektoriuje organizacijose, kuriančiose produktus ir paslaugas informacijos, elektronikos, ryšio technologijų srityse, kompiuterinių žaidimų ir virtualių aplinkų, animacijos, reklamos ir dizaino agentūrose, visuomenės informavimo, viešosios komunikacijos bendrovėse, kitose organizacijose (viešojo sektoriaus institucijų, verslo bendrovių, NVO), tęsti studijas Lietuvos ar užsienio aukštųjų mokyklų magistrantūros programose informatikos mokslų studijų krypčių grupėje ar kt.
Tolesnių studijų galimybės:
Magistrantūros studijos