Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Mados inovacijų technologijos (anglų k. - Fashion Innovation Technologies)

Studijų krypties grupė

Technologijų mokslai

Studijų kryptis

Polimerų ir tekstilės technologijos

Švietimo sritis

Gamyba ir perdirbimas

Švietimo posritis

Tekstilė (apranga, avalynė ir oda)

Studijų rūšis

Universitetinės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Antrosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

lietuvių

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Technologijų mokslų magistras

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Magistro diplomas, 7115

Būtinas minimalus išsilavinimas

Aukštasis universitetinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

90
Nuolatinė, 1,5, Metais

Akreditavusi institucija

Studijų kokybės vertinimo centras

Akreditavimo įsakymas

SV2-10

Akreditavimo vertinimo išvados

Nėra duomenų

Valstybinis kodas

6211FX023

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

7470723

Finansinės grupės kodas

1.2

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2024-03-26
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Bendras apibūdinimas:
Studijų programos tikslas (-ai):
Suteikti mados dizaino, projektavimo ir gamybos integruotų technologijų žinių, išugdyti holistinį mados produktų išmanymą ir gebėjimus priimti tobulesnius sprendimus, pagrįstus moksline argumentacija ir darnaus vystymosi principais.

Studijų rezultatai:
Žinios ir supratimas:
A1 Geba analizuoti mados produktų dizaino, projektavimo, vizualizavimo, gamybos ir rinkodaros skaitmenines technologijas, ir jas efektyviai taikyti tvarių mados produktų komunikacijai vykdyti.
A2 Geba pažangius mados industrijai aktualių mokslo krypčių pasiekimus taikyti vystant prognozuojamų eksploatacinių savybių produktus.
A3 Geba atskleisti tarpkryptinį mados technologijų mokslo kontekstą ir integruoti naujausias mokslinių tyrimų žinias ir praktikas, vystydamas tvarų mados produktą.
Technologinė analizė:
B1 Geba spręsti netipines ir neapibrėžtas autentiškų prekės ženklų mados produktų skaitmeninio kūrimo, projektavimo, vizualizavimo, tvarios gamybos ir perdirbimo problemas.
B2 Geba analizuoti ir socialiniu, aplinkos apsaugos, ekonominiu ir eksploatacinio patikimumo aspektu kritiškai vertinti mados produktų ir prekės ženklų pranašumus ir trūkumus.
B3 Geba pasiūlyti moksliškai pagrįstas mados produktų technologijas ir inovacijų vystymo sprendimus.
Technologijų projektavimas:
C1 Geba kūrybiškai taikyti žinias ir išmanymą naujiems mados produktams kurti, projektuoti ir įgyvendinti, pasitelkiant tarpkryptinio mokslo žinias.
C2 Geba generuoti ir inovatyviai plėtoti naujo, paklausaus mados produkto idėjas ir joms įgyvendinti parinkti naujausias skaitmenines technologijas.
C3 Geba priimti tvarius strateginius mados produkto technologijų vystymo ir prekės ženklo valdymo tarpkryptinius sprendimus, esant techniškai neapibrėžtoms ir tiksliai neapibūdinamoms problemoms.
Tyrimai:
D1 Geba integruoti skirtingų krypčių mokslinių tyrimų metodus, nustatyti pirminius ir išvestinius duomenis, būtinus įgyvendinti originalias mados dizaino idėjas, bei prognozuoti produktų eksploatacinę elgseną.
D2 Geba savarankiškai planuoti ir atlikti metodologiškai pagrįstą analitinį, skaitinio modeliavimo ar eksperimentinį tyrimą, atlikti rezultatų statistinę analizę, interpretaciją ir apibendrinimą, parengti išvadas ir rekomendacijas.
D3 Geba savarankiškai ištirti, išanalizuoti ir pagrįsti inovatyvių technologijų taikymą naujiems sprendimams priimti ir apibrėžti jų taikymo sąlygas ir ribas.
D4 Geba priimti socialiai atsakingus sprendimus ir vykdyti mokslo taikomąją ir projektinę veiklą, pagrįstą naujausiomis mokslo rekomendacijomis, tarpkryptinėmis žiniomis ir įgūdžiais.
Praktinė veikla:
E1 Geba parinkti ir taikyti dizaino, technologijų ir rinkodaros tyrimų metodus ir metodikas, nurodyti jų taikymo ribas, tobulinimo ir plėtros galimybes.
E2 Geba spręsti tarpkryptines technologines problemas, susiejant dizaino, rinkodaros ir technologijos krypčių žinias bei taikant kūrybinius, tarptautinės rinkodaros, tvarumo ir technologinių procesų projektavimo principus.
E3 Geba įvertinti bei taikyti produktų kūrimo ir gamybos, tekstilės medžiagų technologinio įgyvendinimo ar rinkodaros pažangias technologijas.
E4 Geba apibūdinti ir praktiškai įgyvendinti tvarių mados inovacijų vystymo technologijas, atliepiant inžinerinės veiklos reikalavimus.
Asmeniniai įgūdžiai:
F1 Geba spręsti dizaino, technologinių ir rinkodaros poveikį visuomenei ir aplinkai, susieja atsakomybę už priimtus sprendimus ir kūrybinę bei technologinę veiklą.
F2 Geba identifikuoti autentiško prekės ženklo mados produkto vystymo ir komunikavimo valdymo aspektus, interpretuoja sprendimų sąsajas su darnaus vystymosi užtikrinimui būtinomis inžinerinėmis veiklomis bei galimą riziką.
F3 Geba veiksmingai dirbti savarankiškai ir komandoje, prisiimti lyderio vaidmenį, aiškiai ir atsakingai komunikuoti, kritiškai vertinti, pateikti ir argumentuoti informaciją specialistams ir visuomenei nacionaliniu ir tarptautiniu lygmeniu.
F4 Geba įvertinti individualaus ir komandinio mokymosi visą gyvenimą svarbą, geba tobulėti kartu su technologijų ir mokslo pažanga.


Mokymo ir mokymosi veiklos:
Studijos apima auditorinį darbą (paskaitos, pratybos, laboratoriniai darbai, konsultaciniai seminarai, išvykstamieji vizitai į įmones ir kita) ir savarankišką darbą, skirtą įsisavinti teorinę medžiagą, pasirengti auditoriniam darbui, tarpiniams ir galutiniams atsiskaitymams bei atlikti kitas veiklas. Kiekvieno studijų modulio studijos baigiamos studento žinių bei įgūdžių vertinimu – egzaminu arba kitu galutiniu atsiskaitymu, studijų programa baigiama baigiamuoju projektu ir jo gynimu.
Studijų procese, siekiant skatinti studentų aktyvumą ir kūrybiškumą, naudojami tokie aktyvaus mokymosi studijų metodai, kaip projektavimas (programavimas), dizainu grindžiamas mąstymas, iššūkiais grįstas mokymasis, kūrybinės dirbtuvės, darbas grupėse, patirtinis mokymasis, diskusijos, problemų sprendimu grįstas mokymasis, reflektyvus mokymasis, idėjų žemėlapiai ir kt. Pasiekimų vertinimui, be tradicinių vertinimo metodų, tokių kaip laboratorinio darbo gynimas, uždavinio sprendimas, laboratorinio darbo ar projekto ataskaita, naudojami ir kiti metodai: darbų ar kompetencijos aplankas (portfolio), probleminių užduočių sprendimas, inžinerinis projektas, veiklos refleksija, savęs įsivertinimas ir pan.

Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Taikoma studijų rezultatų kaupiamojo vertinimo sistema, leidžianti užtikrinti nuolatinį ir įtraukiantį studentų darbą viso studijų semestro metu, kai studijų modulio galutinį įvertinimą sudaro tarpinių atsiskaitymų ir galutinio atsiskaitymo pažymiai, juos padauginant iš svertinių koeficientų (procentinių dedamųjų) ir sandaugas susumuojant.
Studijų modulio tarpinių atsiskaitymų skaičių ir jų procentines išraiškas pasirenka modulį koordinuojantis dėstytojas. Be įprastinių atsiskaitymo formų (pavyzdžiui, egzaminas, žodinis iliustruotas pranešimas, projekto ataskaita, laboratorinių darbų gynimas), gali būti taikoma papildoma vertinimo forma „Studento aktyvumo (lygmens) įvertinimas“ (iki 10 procentų galutinio pažymio), kurioje vertinamas studentų pasirengimas atvejo analizei, aktyviai diskusijai, dalyvavimas debatuose, ir pan.

Sandara:
Studijų dalykai (moduliai), praktika:
Inovacijos mados dizaine, Mados mokslinių tyrimų dizainas, Mados produkto eksploatacijos modeliavimas, Magistro baigiamasis projektas, Skaitmeninės mados technologijos, Skaitmeninių medijų technologijos ir dizainas, Sumaniosios medžiagos ir dėvimosios technologijos, Tiriamasis projektas, Tvarios mados technologijos.

Specializacijos:
-
Studento pasirinkimai:
Alternatyvos:
Funkcinės tekstilės inovacijos ir produkto vystymas, Skaitmeninė rinkodara, Prekės ženklo ir komunikacijos valdymas, Pažangios specializuotos tekstilės technologijos.

Studijų programos skiriamieji bruožai:
Absolventas turi mados dizaino, produktų skaitmeninio kūrimo, projektavimo ir vizualizavimo technologijų, pažangių medžiagų ir gamybos technologijų žinių ir supranta jų komunikacijos būdus, geba vystyti mados produkto inovacijas.
Profesinės veiklos ir tolesnių studijų galimybės:
Profesinės veiklos galimybės:
Absolventas gali dirbti mokslinį tiriamąjį, inžinerinį ir vadybinį darbą aprangos ir kitų mados produktų kūrimo, gamybos, prekybos ir kitose susijusiose įmonėse.

Tolesnių studijų galimybės:
Turi teisę stoti į trečiosios pakopos studijas.