Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Meno vadyba (anglų k. - Art management)

Studijų krypties grupė

Verslo ir viešoji vadyba

Studijų kryptis

Vadyba

Švietimo sritis

Verslas ir administravimas

Švietimo posritis

Verslas ir administravimas (plačiosios programos)

Studijų rūšis

Universitetinės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Antrosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

anglų, lietuvių

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Verslo vadybos magistras

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Magistro diplomas, 7114

Būtinas minimalus išsilavinimas

Aukštasis universitetinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

90
Nuolatinė, 1,5, Metais

Akreditavusi institucija

Studijų kokybės vertinimo centras

Akreditavimo įsakymas

SV6-2

Akreditavimo vertinimo išvados

VU Final Report_Management_2023.pdf
VU_Vadybos krypties_vertinimo išvadų nr. SV4-78 išrašas anglų k. ir vertimas į lietuvių k..docx

Valstybinis kodas

6211LX020

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

7470410

Finansinės grupės kodas

Nėra duomenų

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2020-04-06
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Bendras apibūdinimas:
Studijų programos tikslas (-ai):
Parengti aukštos kvalifikacijos meno vadybos specialistus, gebančius taikyti vadybos, rinkodaros teorijas ir socialinių tyrimų metodus, vertinant meno organizacijų aplinką, jų vidaus procesus, sprendžiant jų veiklos problemas, vykdyti inovatyvius meno ir verslo sanglaudos projektus bei iniciatyvas, atliepiančias heterogeniškos visuomenės poreikius
Studijų rezultatai:
Žino meno teorijas ir taiko jas analizuodamas meno objektus; žino vadybos teorijų principus ir taiko juos meno organizacijų veikloje; žino rinkodaros strategijas ir taiko jas vykdydamas meno objektų sklaidos projektus; tinkamai taiko rinkotyros metodus, analizuodamas ir apibendrindamas duomenis apie tikslinių auditorijų poreikius ir preferencijas. Analizuoja, kritiškai vertina meno raidą, sampratos transformacijas, tarpmeniškumo formas; analizuoja meno industrijų sąveiką su globalios visuomenės raidos tendencijomis, meno organizacijų veiklos modelius, jų strategijas; geba tobulinti meno organizacijų veiklą; geba organizuoti lokalius ir tarptautinius meno objektų ir sklaidos projektus. Geba kritiškai vertinti darbą, veiklos produktus, informacijos šaltinius; įvertinti tarpdalykinį vadybinio darbo kontekstą; imasi iniciatyvų, koordinuoja veiklą, priima sprendimus ir sprendžia problemas, atsižvelgdamas į visuomenės raidos tendencijas, nacionalinio ir tarptautinio kontekstų ypatumus ir vertybines normas; geba taikyti komunikacijos strategijas, kurdamas ir plėtodamas kokybišką komunikaciją vidiniu ir išoriniu organizacijos lygmenimis; geba įtikinamai pateikti savo sprendimus ir kūrybines idėjas; geba identifikuoti, argumentuoti meno vadybos problemą, parinkti empirinę ir teorinę medžiagą, metodus problemai tirti, atlikti tyrimą.
Mokymo ir mokymosi veiklos:
Probleminis dėstymas, mokslinės literatūros studijos, demonstravimas, tiriamieji metodai (informacijos paieška, analizė, sprendimų teikimas), atvejo analizė.

Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Atvirojo ir uždarojo tipo klausimų testai, frontalinė ir individuali apklausa, atvejo analizė, grupinis darbas, projektinio darbo rezultatų pristatymas, individualūs pranešimai, seminarų metu atliktos užduotys, dalyvavimas diskusijoje, praktinės užduotys.

Sandara:
Studijų dalykai (moduliai), praktika:
Studijų programa orientuota į praktinę veiklą, sujungia meno vadybos ir rinkodaros žinias į bendrą visumą. Privalomieji moduliai: Meno organizacijų strateginė vadyba, Šiuolaikinis menas ir visuomenė, Kūrybinės industrijos: menai, Strateginė meno rinkodara. Pasirenkamieji moduliai: Meno inovacijų ir projektų vadyba, Meno teisė, Tarpkultūrinės komunikacijos technologijos ir inovacijos, Vizualioji semiotika, Auditorijų plėtra, Intelektualios sistemos finansų rinkose, Meno politika, Privati ir vieša partnerystė meno versle.
Studijų programos skiriamieji bruožai:
Tai yra vienintelė studijų programa Lietuvoje, paremta meno, kaip socialinio ir ekonominio reiškinio, samprata ir sujungianti meno vadybos bei rinkodaros principus į bendrą visumą ir taip suteikianti studentams išskirtinių gebėjimų ir kompetencijų. Studijų programa orientuota į praktines studijas. Daugumą dalykų dėsto mokslininkai, bendradarbiaujantys su patirtį meno vadybos ir rinkodaros srityje turinčiais praktikais. Studentai turi galimybę rašyti baigiamąjį darbą, kuriame reflektuojamas ir analizuojamas jų pačių įgyvendintas projektas. Studijų trukmė yra 1,5 metų.

Profesinės veiklos ir tolesnių studijų galimybės:
Profesinės veiklos galimybės:
Absolventas gali dirbti meno organizacijų vadovu, vadybininku ir rinkodarininku, meno projektų vadovu ir rinkodarininku, meno renginių organizatoriumi ir rinkodarininku, menininkų agentu, menininkų ir meno bei verslo organizacijų tarpininku.
Tolesnių studijų galimybės:
Absolventas gali tęsti studijas socialinių mokslų doktorantūroje.