Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Valstybinis kodas

510131322

Pavadinimas

Svetingumo paslaugų teikimo organizavimas

Pavadinimas anglų kalba

Organization of hospitality services

LTKSLygis

V

Švietimo sritis

Paslaugos asmenims

Švietimo posritis

Viešbučių ir maitinimo paslaugos

Minimalus išsilavinimas norint mokytis modulyje

Vidurinis išsilavinimas

Asmens pasirengimo mokytis modulyje reikalavimai

Netaikoma

Įgyjamos kompetencijos

Parengti svetingumo paslaugų teikimo verslo planą. Prižiūrėti svetingumo paslaugų teikimo kokybę. Vykdyti atsiskaitymus už suteiktas paslaugas.

Įgyjamos kompetencijos anglų kalba

Prepare a business plan for the provision of hospitality services. Supervise the quality of hospitality services.
Make payments for the provided services

Apimtis (kreditais)

10

Aprašas

Asmuo, baigęs modulį, gebės apibūdinti svetingumo paslaugų verslo plano paskirtį, atlikti svetingumo paslaugų rinkos bei vidinių ir išorinių aplinkos veiksnių analizę, nustatant tikslines svetingumo klientų grupes, parengti svetingumo paslaugų įmonei verslo planą pagal įmonės veiklos sritį, paaiškinti svetingumo paslaugos kokybės sampratą, vykdyti svečių apklausas apie suteiktas paslaugas raštu ir bendraujant žodžiu, analizuoti svečių atsiliepimus ir skundus, juos perduodant atsakingiems darbuotojams, vykdyti paslaugų teikimo kokybės kontrolę pagal įmonės vidaus tvarką, apibūdinti paslaugos pardavimo - pirkimo sutartį, tvarkyti atsiskaitymus už suteiktas svetingumo paslaugas įvairiais mokėjimo būdais, išrašyti sąskaitą faktūrą už suteiktas paslaugas.

Aprašas anglų kalba

After completing the module, the person will be able to describe the purpose of a business plan for hospitality services, perform an analysis of the hospitality services market and internal and external environmental factors, determining the target groups of hospitality clients, prepare a business plan for a hospitality service company based on the company's field of activity. explain the concept of hospitality service quality, conduct guest surveys about the services provided in writing and communicating verbally, analyze guest feedback and complaints, passing them on to responsible employees, carry out quality control of service provision in accordance with the company's internal procedure. describe the service sale - purchase contract, manage payments for hospitality services provided by various payment methods, issue an invoice for the provided services.

Įregistravimo data

2024-02-05

Išregistravimo data

Nėra duomenų

Programos, kuriuose įregistruotas šis modulis

Teikiančios institucijos