Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Valstybinis kodas

510131321

Pavadinimas

Smulkios ir vidutinės svetingumo paslaugų įmonės rinkodara

Pavadinimas anglų kalba

Marketing of small and medium-sized hospitality companies

LTKSLygis

V

Švietimo sritis

Paslaugos asmenims

Švietimo posritis

Viešbučių ir maitinimo paslaugos

Minimalus išsilavinimas norint mokytis modulyje

Vidurinis išsilavinimas

Asmens pasirengimo mokytis modulyje reikalavimai

Netaikoma

Įgyjamos kompetencijos

Analizuoti ir vertinti svetingumo paslaugų poreikį. Pristatyti ir siūlyti svetingumo paslaugas svečiams ir suinteresuotiems asmenims. Rengti svetingumo paslaugų reklamą

Įgyjamos kompetencijos anglų kalba

Analyze and evaluate the need for hospitality services.Introduce and offer hospitality services to guests and stakeholders. Organize advertising of hospitality services

Apimtis (kreditais)

10

Aprašas

Asmuo, baigęs modulį, gebės apibūdinti svetingumo paslaugų rinkos dalyvių bendravimo būdus ir stilius, vykdyti svečių apklausas, naudojant pasirengtus klausimynus, nustatyti svetingumo paslaugų poreikį, bendraujant su svečiais ir potencialiais klientais, apibūdinti svetingumo įmonės teikiamas paslaugas svečiams ir suinteresuotiems asmenims, rekomenduoti svetingumo paslaugų pasiūlymus svečiams ir suinteresuotiesiems asmenims, bendraujant lietuvių ir užsienio kalbomis tiesioginio pokalbio metu, telefonu, elektroniniu paštu, pritaikyti bendravimo būdus ir stilius, atsižvelgiant į skirtingas svečių ir suinteresuotų asmenų grupes, koordinuoti derybų vedimo procesą, siūlant svetingumo paslaugas svečiams ir suinteresuotiems asmenims, paaiškinti svetingumo paslaugų kainodarą svečiams ir suinteresuotiems asmenims, apibūdinti svetingumo paslaugų reklamos tikslus, funkcijas, principus, kurti svetingumo paslaugų reklamos projektą, parengiant lankstinuką, internetinės svetainės ir vizualinės reklamos priemonių koncepciją, organizuoti svetingumo paslaugų reklamos gamintojų paiešką, atranką, reklamos užsakymą, sudaryti svetingumo paslaugų reklamos sutartis, publikuoti svetingumo paslaugų reklamą, dirbant įvairiomis informacijos priemonėmis.

Aprašas anglų kalba

After completing the module, the person will be able to describe market participants’ communication methods and styles in hospitality service, conduct guest surveys using prepared questionnaires, determine the need for hospitality services by cooperating with guests and potential customers. describe the services provided by the hospitality company to guests and interested persons. recommend hospitality service offers to guests and interested persons, communicating in lithuanian and foreign languages during a live chat, by phone, by e-mail, adapt communication methods and styles to different groups of guests and stakeholders. coordinate the negotiation process, offering hospitality services to guests and interested parties. explain the pricing of hospitality services to guests and interested individuals, describe the goals, functions, and principles of advertising hospitality services, create a hospitality service advertising project by preparing a brochure, website and visual advertising tools concept, organize the search, selection, and order of advertising for hospitality service advertising producers, conclude advertising contracts for hospitality services, publish the advertisement of hospitality services, working with various means of information.

Įregistravimo data

2024-02-05

Išregistravimo data

Nėra duomenų

Programos, kuriuose įregistruotas šis modulis

Teikiančios institucijos