Aprašas |
Asmuo, baigęs modulį, gebės apibūdinti svetingumo paslaugų rinkos dalyvių bendravimo būdus ir stilius, vykdyti svečių apklausas, naudojant pasirengtus klausimynus, nustatyti svetingumo paslaugų poreikį, bendraujant su svečiais ir potencialiais klientais, apibūdinti svetingumo įmonės teikiamas paslaugas svečiams ir suinteresuotiems asmenims, rekomenduoti svetingumo paslaugų pasiūlymus svečiams ir suinteresuotiesiems asmenims, bendraujant lietuvių ir užsienio kalbomis tiesioginio pokalbio metu, telefonu, elektroniniu paštu, pritaikyti bendravimo būdus ir stilius, atsižvelgiant į skirtingas svečių ir suinteresuotų asmenų grupes, koordinuoti derybų vedimo procesą, siūlant svetingumo paslaugas svečiams ir suinteresuotiems asmenims, paaiškinti svetingumo paslaugų kainodarą svečiams ir suinteresuotiems asmenims, apibūdinti svetingumo paslaugų reklamos tikslus, funkcijas, principus, kurti svetingumo paslaugų reklamos projektą, parengiant lankstinuką, internetinės svetainės ir vizualinės reklamos priemonių koncepciją, organizuoti svetingumo paslaugų reklamos gamintojų paiešką, atranką, reklamos užsakymą, sudaryti svetingumo paslaugų reklamos sutartis, publikuoti svetingumo paslaugų reklamą, dirbant įvairiomis informacijos priemonėmis. |
Aprašas anglų kalba |
After completing the module, the person will be able to describe market participants’ communication methods and styles in hospitality service, conduct guest surveys using prepared questionnaires, determine the need for hospitality services by cooperating with guests and potential customers. describe the services provided by the hospitality company to guests and interested persons. recommend hospitality service offers to guests and interested persons, communicating in lithuanian and foreign languages during a live chat, by phone, by e-mail, adapt communication methods and styles to different groups of guests and stakeholders. coordinate the negotiation process, offering hospitality services to guests and interested parties. explain the pricing of hospitality services to guests and interested individuals, describe the goals, functions, and principles of advertising hospitality services, create a hospitality service advertising project by preparing a brochure, website and visual advertising tools concept, organize the search, selection, and order of advertising for hospitality service advertising producers, conclude advertising contracts for hospitality services, publish the advertisement of hospitality services, working with various means of information. |