Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Ryšiai su visuomene (anglų k. - Public Relations)

Studijų krypties grupė

Socialiniai mokslai

Studijų kryptis

Komunikacija

Švietimo sritis

Verslas ir administravimas

Švietimo posritis

Vadyba ir administravimas

Studijų rūšis

Koleginės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Pirmosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

lietuvių

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Socialinių mokslų profesinis bakalauras

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Profesinio bakalauro diplomas, 6602

Būtinas minimalus išsilavinimas

Vidurinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

180
Ištęstinė, 4, Metais
Nuolatinė, 3, Metais

Akreditavusi institucija

Studijų kokybės vertinimo centras

Akreditavimo įsakymas

SV6-36

Akreditavimo vertinimo išvados

VK_Komunikacija_2024.pdf

Valstybinis kodas

6531JX006

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

6550413

Finansinės grupės kodas

Nėra duomenų

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2025-04-09
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Bendras apibūdinimas:
Studijų programos tikslai:
Parengti ryšių su visuomene specialistą, atstovaujantį įmonę ar organizaciją bei turintį žinių ir gebėjimų komunikacijos procesui valdyti.

Studijų rezultatai:
A1. Taikyti komunikacijos teorijas praktiškai sprendžiant aktualius komunikacijos aplinkoje kylančius klausimus.
A2. Analizuoti komunikacijos tekstų, dalyvių ir technologijų vaidmenį vietos, nacionaliniu ir globaliu mastu.
A3. Taikyti šiuolaikinių ryšių su visuomene reguliavimo ir savireguliavimo sistemų veikimo principus profesinėje srityje.
B1. Pasirinkti ir taikyti praktiškai pagal paskirtį mokslinių ir taikomųjų tyrimų metodus, laikantis tyrimų etikos principų.
B2. Efektyviai panaudoti įvairius empirinės informacijos šaltinius, juos analizuoti ir daryti tyrimais pagrįstas išvadas.
C1. Atpažinti, kritiškai vertinti ir savarankiškai operatyviai parengti įvairaus pobūdžio komunikacinį turinį, parinkti tikslinius kanalus ir jį iškomunikuoti, pasitelkiant įvairias šiuolaikines medijas.
C2. Savarankiškai ir profesionaliai reikšti mintis bei idėjas tekstu, žodžiu, vaizdu ir kitomis komunikacinėmis priemonėmis, parengti ir įgyvendinti komunikacijos planus, atsižvelgiant į organizacijų, bendruomenių ir kitų komunikacijos dalyvių interesus bei tikslinių auditorijų poreikius.
C3. Vadovautis asmens duomenų apsaugos, autorių ir gretutinių teisių apsaugos bei profesinės etikos normomis, užtikrinti kūrybinių paslaugų ir produktų autorių ir vartotojų teisių apsaugą.
D1. Efektyviai ir tikslingai komunikuoti raštu bei žodžiu, darniai dirbti komandoje, planuojant ir įgyvendinant komunikacines veiklas.
D2. Kūrybiškai bendradarbiauti, spręsti problemas, konfliktus, valdyti žmogiškuosius, laiko, finansinius resursus profesinėje ryšių su visuomene aplinkoje.
D3. Taikyti socialinės atsakomybės kompetencijas bendradarbiaujant su verslo, socialiniais partneriais, klientais, vartotojais ir kitomis suinteresuotųjų grupėmis.
D4. Vykdyti tarpkultūrinę komunikaciją, atsižvelgiant į vertybių, elgesio, požiūrio skirtumus, kylančius rasiniu, etniškumo, religiniu, lyties pagrindu.
E1. Mokytis visą gyvenimą: siekti augimo pagal asmeninį pasirinkimą bei tobulinti profesines kompetencijas.

Mokymo ir mokymosi veiklos:
Kūrybiškumą skatinanti metodika, situacijų analizė, diskusijos, interaktyvios paskaitos, seminarai, situacijų modeliavimas, projektai, savarankiški darbai, individualios ir grupinės užduotys, literatūros studijos, lyginamoji analizė, simuliacija, pažangios patirties analizė, refleksijos.

Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Kaupiamasis vertinimas: tarpiniai atsiskaitymai (apklausos raštu ir žodžiu), savarankiški darbai, projektas arba egzaminas.

Sandara:
Studijų dalykai (moduliai), praktika:
Įvadas į Ryšių su visuomene studijas (Komunikacijos teorijos, Intelektinė teisė, Ryšių su visuomene teorijos, Verslo psichologija); Šiuolaikinės medijos (Medijų ekosistema, Bendravimas su žiniasklaida, Masinė komunikacija); Organizacijų valdymas (Organizacijų vadyba, Organizacinė elgsena, Rinkodara); Komunikacija (Tarpkultūrinė komunikacija ir tinklaveika, Specialybės kalba, Viešasis kalbėjimas); Ryšių su visuomene turinio kūrimas (Tekstų (žinutės) kūrimas, Semiotikos pagrindai, Vizualinės komunikacijos turinio raiškos priemonės); Organizacijų komunikacija (Vidinė ir išorinė komunikacija, Krizių komunikacija, Įvaizdžio ir reputacijos kūrimas); Socialinė tinklaveika (Socialinės medijos, Komunikavimo socialinėse medijose žanrai, Socialinių medijų valdymas ir monitoringas); Viešosios nuomonės konstravimas (Naujienų vadyba, Nuomonės lyderiai ir viešosios nuomonės formavimas, Sociologija); Verslo užsienio kalba; Darnioji plėtra (Socialiai atsakingas verslas, Verslo etika ir etiketas, Darbo ir civilinė sauga); Profesinė praktika; Propagandos teorija (Propagandos teorija: tipai ir technologijos, Informacinės atakos ir karai, Politinė komunikacija); Ryšių su visuomene projektai (Tyrimų metodologija, Individualus ir organizacinis kūrybiškumas, Projektų valdymas); Laisvai pasirenkamasis modulis; Baigiamoji praktika; Baigiamasis darbas.

Studento pasirinkimai:
Laisvai pasirenkamasis modulis. Renkamasi iš Vilniaus kolegijos siūlomų laisvai pasirenkamųjų dalykų sąrašo. Laisvai pasirenkamų dalykų kreditų suma – 10.

Studijų programos skiriamieji bruožai:
Danijos Alborgo universiteto mokslininkų sukurta „Kūrybinės aikštelės“ (Creative platform) metodika skatinanti studentų kūrybiškumą ir inovatyvumą; susitikimai su skirtingų tipų organizacijose dirbančiais komunikacijos specialistais; išvykos į komunikacijos, ryšių su visuomene organizacijas; paskaitų ir praktikumų metu sprendžiamos realios problemos;
komandinis ir projektinis darbas; laboratorija, pritaikyta kūrybiniams darbams atlikti, fotografavimui, filmavimui; 24 praktikos realioje darbo aplinkoje savaitės, Erasmus+ studijos ir praktika užsienyje.

Profesinės veiklos ir tolesnių studijų galimybės:
Profesinės veiklos galimybės:
Ryšių su visuomene studijų programos absolventai gali dirbti ryšių su visuomene konsultantais, projektų vadovais, jų asistentais, integruotos komunikacijos specialistais ar panašų darbą ryšių su visuomene agentūrose, komunikacijos agentūrose, įstaigų, įmonių ryšių su visuomene (komunikacijos) padaliniuose, kurti savo verslą.

Tolesnių studijų galimybės:
Ryšių su visuomene studijų programos absolventai studijas gali tęsti pagal universitetinių bakalauro ir magistro studijų programas Lietuvoje ir užsienyje.