Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Pardavimų valdymas (anglų k. - Sales Management)

Studijų krypties grupė

Verslo ir viešoji vadyba

Studijų kryptis

Verslas

Švietimo sritis

Verslas ir administravimas

Švietimo posritis

Verslas ir administravimas (plačiosios programos)

Studijų rūšis

Koleginės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Pirmosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

anglų, lietuvių

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Verslo vadybos profesinis bakalauras

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Profesinio bakalauro diplomas, 6618

Būtinas minimalus išsilavinimas

Vidurinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

180
Ištęstinė, 4, Metais
Nuolatinė, 3, Metais

Akreditavusi institucija

Studijų kokybės vertinimo centras

Akreditavimo įsakymas

SV6-15

Akreditavimo vertinimo išvados

Nėra duomenų

Valstybinis kodas

6531LX070

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

6550410

Finansinės grupės kodas

2.1

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2018-04-30
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Bendras apibūdinimas:
Studijų programos tikslas (-ai):
Parengti kvalifikuotą pardavimų valdymo specialistą, gebantį organizuoti prekybos procesą, vykdyti rinkodaros tyrimus, valdyti atskiras pardavimų sritis, valdyti pardavimų komunikacinį procesą ir pardavimų informaciją IT technologijų pagrindu, taikyti verslo valdymo žinias ekonomiškai pagrindžiant sprendimų alternatyvas, bendrauti ir bendradarbiauti su verslo partneriais Lietuvoje bei užsienyje, išsiugdyti poreikį nuolatiniam mokymuisi ir tobulėjimui.
Studijų rezultatai:
Žinios, jų taikymas:
- analizuos, taikys nacionalinius ir Europos Bendrijos teisės aktus, reglamentuojančius pardavimų organizavimą;
- taikys ekonomikos, vadybos ir rinkodaros teorijas bei šiuolaikines/informacines technologijas/metodus, priimant efektyvius ir inovatyvius pardavimų organizavimo sprendimus.
Gebėjimai vykdyti tyrimus:
- vertins įmonės išorinės aplinkos įtaką verslui ir įmonės galimybes;
- analizuos ir vertins pardavimų tendencijas vietinėje ir tarptautinėje rinkose;
- vykdys rinkodaros tyrimus naudojant šiuolaikinius analizės metodus ir taikys jų rezultatus projektų įgyvendinimui bei produktų ir paslaugų realizavimui.
Specialieji gebėjimai:
- planuos ir organizuos pardavimų padalinio veiklą ir užtikrins veiklos rezultatus;
- valdys rinkodaros komplekso elementus;
- valdys pardavimų procesą, įvertins prekių (paslaugų) asortimento formavimą, pardavimų didinimo galimybes, parengs ekonomiškai pagrįstas pardavimų skatinimo strategijas;
- organizuos logistikos procesą įmonėje ir taikys pardavimų logistikos objektus tinkamam įmonės funkcionavimui;
- taikys kokybės valdymo standartus įmonės pridėtinės vertės kūrimo procese;
- identifikuos apsirūpinimo finansiniais, materialiaisiais ir žmogiškaisiais ištekliais šaltinius, jų efektyvaus panaudojimo būdus;
- taikys verslo etikos ir tarpkultūrinio bendravimo principus santykiuose su verslo klientais.
Socialiniai gebėjimai:
- reprezentatyviai atstovaus įmonei nacionalinėje ir tarptautinėje verslo aplinkoje;
- taikys socialinės atsakomybės principus profesinėje veikloje;
- gebės aiškiai, argumentuotai perteikti apibendrintą pardavimų informaciją tarpkultūrinėje erdvėje.
Asmeniniai gebėjimai:
- taikys bendrąsias ir asmenines kompetencijas vystant socialinį kapitalą;
- taikys komunikacinius gebėjimus profesinėje veikloje ir verslo kontaktų tinklo vystymui;
- nuolat tobulins savo profesines kompetencijas pardavimų srityje.
Mokymo ir mokymosi veiklos:

Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Taikomas kaupiamasis vertinimas, kurio sudedamosiomis dalimis vertinami tam tikri studijų dalykų programoje numatyti studijų rezultatai. Kaupiamojo vertinimo sudedamosios dalys: tarpiniai atsiskaitymai, praktinių užduočių atlikimas, savarankiškų darbų atlikimas, egzaminas. Šių dalių procentinė išraiška nustatoma studijų dalyko apraše. Studento žinios ir gebėjimai egzamino metu vertinami tik tada, kai jis per semestrą įvykdo studijų dalyko apraše numatytus vertinimo reikalavimus ir užduotis. Studento žinios ir gebėjimai vertinami nuo 1 iki 10 balų sistemoje
Sandara:
Studijų dalykai (moduliai), praktika:
Nuolatinėms, ištęstinėms studijoms:
Bendrieji koleginių studijų dalykai: trys užsienio kalbos, bendravimo psichologija.
Studijų krypties (šakos) moduliai (dalykai):
Informacijos valdymas (taikomoji matematika, informacinės technologijos versle, komunikacijų dizainas); Verslo valdymas (taikomoji ekonomika, vadyba, verslo teisė); Prekybos organizavimas (prekių mokslas, prekybos procesų technologijos, prekybos logistika); Rinkos valdymas (rinkodara, rinkodaros tyrimai); Pardavimų vadyba (pardavimų organizavimas, e-komercija, buhalterinė apskaita ir finansai); Pardavimų proceso komunikacija (žmogiškųjų išteklių vadyba, integruotos komunikacijos valdymas, tarpkultūrinė vadyba ir komunikacija).
Praktikos ir jų trukmė:
- specialybės įgūdžių praktika (1) Marijampolės kolegijos mokomojoje prekybos įmonėje „Marko verslas“ (6 kr.);
- specialybės įgūdžių praktika (2) Marijampolės kolegijos verslo praktinio mokymo firmoje „Marko Mantingėlė“ (3 kr.);
- specialybės įgūdžių praktika įmonėje (9 kr.);
- baigiamoji praktika (12 kr.).
Specializacijos:
-
Studento pasirinkimai:
Alternatyviai pasirenkami moduliai:
- Žmogiškasis ir socialinis kapitalas (sociologija, socialinis verslumas ir verslo etika, įmonių socialinė atsakomybė);
- Pokyčių ir inovacijų vadyba (projektų valdymas, kokybės ir audito vadyba, inovacijų vadyba);
- Tarptautinis marketingas ir komercija (tarptautinis marketingas, tarptautinė komercija, tarptautinio verslo teisė).
Laisvai pasirenkamuosius dalykus (LPD) studentai gali rinktis iš Marijampolės kolegijos siūlomo pasirenkamų dalykų sąrašo: http://www.marko.lt/lt/studentams/studijos/laisvai-pasirenkami-dalykai

Studijų programos skiriamieji bruožai:
Studijų programa yra orientuota ne tik į profesinių kompetencijų ugdymą, bet ir į platų bendrųjų gebėjimų, vertybinių nuostatų ugdymą, paremtą į studentą orientuotu mokymu ir inovatyvių bei kūrybingų žinių pateikimu ir gebėjimų ugdymu. Studentai įgyja gebėjimus analizuoti, kritiškai vertinti, kūrybiškai rasti problemų sprendimus. Esminis skirtumas yra tai, kad programos studijų krypties dalykai apjungti į 6 modulius, kas sudaro sąlygas taikyti probleminio mokymo metodus integruojant dalykų žinias ir užtikrinant inovatyvias studijas. Pardavimų valdymo studijų programos studentai turi galimybę studijuoti ir atlikti praktikas užsienyje, dalyvauti studentų mainų programose. Studentams sudaromos sąlygos dalyvauti savanoriškoje veikloje pagal pasirinktą interesų sritį, įsitraukti į studentų savivaldos struktūras, organizuoti įvairius renginius ir spręsti studentams kylančias problemas.
Profesinės veiklos ir tolesnių studijų galimybės:
Profesinės veiklos galimybės:
Absolventai lengvai integruojasi į darbinę veiklą, savarankiškai atlieka asmeninės atsakomybės reikalaujantį darbą. Jie gali dirbti didmeninės ir mažmeninės prekybos, paslaugų, gamybos sektoriuose. Absolventai gali dirbti įmonės pardavimo padalinio vadovo ar vadybininko pareigose.
Tolesnių studijų galimybės:
Absolventai gali toliau tęsti studijas kitose Lietuvos ir užsienio aukštosiose mokyklose.