Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Integruota komunikacija (anglų k. - Integrated Communication)

Studijų krypties grupė

Socialiniai mokslai

Studijų kryptis

Komunikacija

Švietimo sritis

Žurnalistika ir informacija

Švietimo posritis

Žurnalistika

Studijų rūšis

Universitetinės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Antrosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

anglų, lietuvių

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Socialinių mokslų magistras

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Magistro diplomas, 7116

Būtinas minimalus išsilavinimas

Aukštasis universitetinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

90
Ištęstinė, 2, Metais
Nuolatinė, 1,5, Metais

Akreditavusi institucija

Studijų kokybės vertinimo centras

Akreditavimo įsakymas

SV6-15

Akreditavimo vertinimo išvados

Nėra duomenų

Valstybinis kodas

6211JX050

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

7470321

Finansinės grupės kodas

Nėra duomenų

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2014-08-01
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Programos akreditavimo vertinimo išvados

Studijų programos tikslas(-ai):

Integruotos komunikacijos magistrantūros programos tikslas – rengti viešųjų ryšių magistrus profesionaliam darbui moderniose verslo, viešojo ir nevyriausybinio sektoriaus organizacijose. Pusantrų akademinių metų trukmės magistrantūros programa ugdo kūrybingus ir inovacijoms atvirus žinių visuomenės narius, gebančius taikyti ir įtvirtinti bendradarbiavimo logika pagrįstas informacijos ir komunikacijos strategijas. Integruotos komunikacijos magistrantūros programoje siekiama suderinti kelių giminingų sričių, tokių informacijos vadyba, efektyvi komunikacija ir viešieji ryšiai, kompetencijas.
Studijų rezultatai:

1. Įgyti bendrųjų gebėjimų integruoti teorines, praktines bei metodologines komunikacijos ir viešųjų ryšių srities žinias, laikytis aukščiausių profesinių etikos standartų bei normų:
1.1. apibendrinti teorinius integruotos komunikacijos modelius, juos taikyti konkrečios organizacijos komunikacinėms veikloms planuoti ir vykdyti;
1.2. identifikuoti ir įvertinti kultūrinius, socialinius, politinius, rinkos bei technologinius pokyčius, prognozuoti jų poveikį viešųjų ryšių ir integruotos komunikacijos praktikai;
1.3. taikyti kiekybinius ir kokybinius metodus viešųjų ryšių bei integruotos komunikacijos praktikų analizei;
1.4. išmanyti teisinio reguliavimo kontekstą bei korporatyvinės socialinės atsakomybės principus, juos taikyti viešųjų ryšių ir integruotos komunikacijos praktikoje;
1.5. formuluoti asmeninius bei profesinius iššūkius, taikyti efektyvios komunikacijos principus, įvertinant skirtingų auditorijų poreikius ir kultūrinį kontekstą.
2. Įgyti specialiųjų profesinių įgūdžių profesionaliai planuoti bei vykdyti įvairaus pobūdžio komunikacijos ir viešųjų ryšių veiklas, prognozuoti, vertinti jų sėkmę ir poveikį:
2.1. rengti bei įgyvendinti integruotos komunikacijos ir viešųjų ryšių veiklos strategijas;
2.2. kurti viešojo informavimo kampanijas, pasitelkiant įvairias komunikacijos priemones skirtingoms tikslinės auditorijos grupėms pasiekti;
2.3. taikyti skirtingus tyrimo bei vertinimo metodus ir priemones, analizuojant įvairaus pobūdžio komunikacijos veiklas ir atvejus, tyrimais pagrindžiant skirtingų integruotos komunikacijos kampanijų sėkmės ar nesėkmės atvejus;
2.4. integruoti ir kūrybiškai taikyti įvairias institucinės, organizacinės komunikacijos, viešųjų ryšių priemones, metodus, technikas bei profesionalios veiklos principus.
Mokymo ir mokymosi veiklos:

Į studentus orientuotos teorinės studijos ir atvejų analizė; nedidelės apimties tyrimai, taikant įvairius (kiekybinius bei kokybinius) metodus, grindžiami įžvalgomis; savarankiškas studentų darbas, rengiant praktinius darbus (viešųjų ryšių, reklamos tekstus, kt.); projektinė veikla, pagrįsta studentų komandiniu darbu (komunikacijos, viešųjų ryšių projekto idėjos, planavimo, parengimo bei įgyvendinimo plano kūrimai), kt.
Studijų rezultatų vertinimo būdai:

Egzaminai raštu; profesinė praktika; atvejų analizė; tyrimų apžvalgos; viešųjų ryšių tekstai (pranešimas spaudai, kt.); pristatymai; ataskaitos; projektinė veikla; darbų pavyzdžiai (aplankas).
Sandara:
Studijų dalykai (moduliai), praktika:

Studijų programos apimtis – 90 ECTS kreditų.
Studijų programos privalomieji dalykai:
1. Studijų programos privalomi dalykai yra 7 (42 ECTS kreditai): „Rizikos ir krizių komunikacija“, „Komunikacijos tyrimų metodologija“, „Visuomenės organizacijos ir struktūros“, „Viešosios komunikacijos politika“, „Integruotos viešųjų ryšių strategijos“, „Organizacijų komunikacija“ ir „Organizacinė psichologija“.
2. Projektų valdymas (tiriamoji praktika) (6 ECTS kreditai) ir Magistro baigiamasis darbas (24 ECTS kreditai).
Specializacijos:

Nėra.
Studento pasirinkimai:

Per dvejus studijų metus studentai gali pasirinkti 3 pasirenkamuosius dalykus (už 18 ECTS kreditų). Pasirenkamieji dalykai: „Propagandos analizė“, „Tikslinė retorika“, „Populiarioji ir vaizdo kultūra“, „Komunikacinio proto kritika“, „Tarptautinė ir tarpkultūrinė komunikacija“, „Kūrybinės komunikacijos strategijos”.
Studijų programos skiriamieji bruožai:

Programa yra 1,5 trukmės (3 semestrų, 90 ECTS kreditų).