Rinkodara ir integruota komunikacija (anglų k. - Marketing and integrated communication)
Institucijos, teikiančios šią programą
Programos panašiais pavadinimais
Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas
Aprašymo santrauka
Pagrindiniai studijų dalykai apima tris svarbiausius blokus: marketingo tyrimus; marketingo strategiją ir integruotą komunikaciją. Papildomai pabrėžiamas tarptautinis verslo aspektas bei verslo sprendimų skirtinguose sektoriuose specifika.
Pagrindiniai studijų dalykai:
"Korporatyviosios komunikacijos valdymas", "Strateginis marketingas", "Strateginis prekės ženklo valdymas" "Tarptautinio marketingo tyrimai", "Integruota tarptautinio marketingo komunikacija", "Rinkos tyrimų taikymas versle", "Marketingo specifika skirtinguose sektoriuose", "Marketingo valdymas verslas-verslui atveju", "Globaliojo marketingo valdymas", "Statistinė tyrimo duomenų analizė", "Elektroninių priemonių naudojimas verslo komunikacijoje", "Tarptautinės įmonės vadyba".
Privalomiems gilinamiesiems dalykams numatyti 43 kreditai, dar 6 kreditai skirti gilinamiesiems pasirenkamiesiems dalykams. 11 kreditų tenka plečiamiesiems dalykams (privalomiems ir pasirenkamiesiems).
Mokymo plane praktika atskirai nenumatyta, praktinės užduotys integruotos kiekvieno dalyko sudėtyje.