Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Rinkodara ir integruota komunikacija (anglų k. - Marketing and integrated communication)

Studijų krypties grupė

Verslo ir viešoji vadyba

Studijų kryptis

Rinkodara

Švietimo sritis

Verslas ir administravimas

Švietimo posritis

Rinkodara

Studijų rūšis

Universitetinės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Antrosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

anglų, lietuvių

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Verslo vadybos magistras

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Magistro diplomas, 7114

Būtinas minimalus išsilavinimas

Aukštasis universitetinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

90
Nuolatinė, 1,5, Metais

Akreditavusi institucija

Studijų kokybės vertinimo centras

Akreditavimo įsakymas

SV6-6

Akreditavimo vertinimo išvados

Rinkodaros krypties studijų vertinimo išvados 2021 - Vilniaus universitetas.pdf

Valstybinis kodas

6211LX024

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

7470414

Finansinės grupės kodas

Nėra duomenų

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2014-08-22
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Pagrindiniai studijų dalykai apima tris svarbiausius blokus: marketingo tyrimus; marketingo strategiją ir integruotą komunikaciją. Papildomai pabrėžiamas tarptautinis verslo aspektas bei verslo sprendimų skirtinguose sektoriuose specifika.
Pagrindiniai studijų dalykai:
"Korporatyviosios komunikacijos valdymas", "Strateginis marketingas", "Strateginis prekės ženklo valdymas" "Tarptautinio marketingo tyrimai", "Integruota tarptautinio marketingo komunikacija", "Rinkos tyrimų taikymas versle", "Marketingo specifika skirtinguose sektoriuose", "Marketingo valdymas verslas-verslui atveju", "Globaliojo marketingo valdymas", "Statistinė tyrimo duomenų analizė", "Elektroninių priemonių naudojimas verslo komunikacijoje", "Tarptautinės įmonės vadyba".
Privalomiems gilinamiesiems dalykams numatyti 43 kreditai, dar 6 kreditai skirti gilinamiesiems pasirenkamiesiems dalykams. 11 kreditų tenka plečiamiesiems dalykams (privalomiems ir pasirenkamiesiems).
Mokymo plane praktika atskirai nenumatyta, praktinės užduotys integruotos kiekvieno dalyko sudėtyje.