Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Viešųjų pirkimų teisė LL.M (anglų k. - Public procurement law LL.M)

Studijų krypties grupė

Teisė

Studijų kryptis

Teisė

Švietimo sritis

Teisė

Švietimo posritis

Teisė

Studijų rūšis

Universitetinės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Antrosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

lietuvių

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Teisės magistras (LL.M.)

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Nėra duomenų

Būtinas minimalus išsilavinimas

Aukštasis universitetinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

60
Nuolatinė, 1, Metais

Akreditavusi institucija

Studijų kokybės vertinimo centras

Akreditavimo įsakymas

SV2-20

Akreditavimo vertinimo išvados

Nėra duomenų

Valstybinis kodas

6211KX027

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

7470421

Finansinės grupės kodas

Nėra duomenų

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2021-09-10
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Bendras apibūdinimas:
Studijų programos tikslas (-ai):
Programos tikslas yra parengti aukštos kvalifikacijos
viešųjų pirkimų teisės specialistus, gebančius teikti
šios srities teisines konsultacijas, paaiškinti naujausias
viešųjų pirkimų teisės aktualijas bei raidos tendencijas,
kompetentingai organizuoti viešuosius pirkimus,
analizuoti bei vertinti su viešaisiais pirkimais
susijusias kompleksines teisines situacijas, operatyviai
ir efektyviai spręsti viešųjų pirkimų santykiuose
iškilusias teisines problemas, ginčus, atstovauti
perkančiąją organizaciją ar tiekėją teismuose bei teikti
pasiūlymus įstatymų leidėjui dėl viešųjų pirkimų
teisinio reglamentavimo tobulinimo.
Studijų rezultatai:
1. Geba pasinaudojant viešųjų pirkimų ekonomikos,
vadybos bei teisės žiniomis, savarankiškai organizuoti
viešuosius pirkimus ir juose dalyvauti, nustatyti ir
įvertinti galimas korupcines rizikas ir jas
minimalizuoti, priimti socialiai atsakingus ir etiškus
sprendimus, įvertinti alternatyvius sprendimų
variantus bei jų galimas teisines, etines, vadybines ir
ekonomines pasekmes.
2. Geba analizuoti ir paaiškinti viešųjų pirkimų teisinio
reglamentavimo bei procedūrų, ginčų sprendimo,
viešųjų pirkimų sutarčių sudarymo bei vykdymo
specifiką
3. Geba savarankiškai analizuoti, sintetinti ir vertinti
pirkimų ekonominę situaciją, teisinius faktus bei
susijusius duomenis viešųjų pirkimų srityje, integruoti
viešųjų pirkimų teisės žinias, taikyti mokslinio
pažinimo metodologiją, aiškiai ir nedviprasmiškai
formuluoti logiškas, viešųjų pirkimų ekonomikos,
vadybos bei viešųjų pirkimų teisės žiniomis pagrįstas
išvadas, orientuotas į profesinės veiklos tobulinimą ir
gerinimą bei perteikti jas tiek specialistų, tiek ir ne
specialistų auditorijoms.
4. Geba organizuoti ir vykdyti strateginius viešuosius
pirkimus, t.y. pirkimus orientuotus ne tik į
perkančiosios organizacijos poreikius, bet ir kitų
valstybei aktualių problemų sprendimą, pvz., nedarbo
lygio mažinimą, neįgaliųjų asmenų įtraukties į darbo
rinką didinimą ir t.t..
5. Geba profesionaliai parengti pirkimų dokumentus,
suprasti pirkimų sritį, analizuoti ekonominę situaciją,
nustatyti korupcijos rizikas ir jų išvengti, parengti ir
vertinti ekonomiškai pagrįstus viešųjų pirkimų
dokumentus ir viešųjų pirkimų sutartis
6. Geba konsultuoti su viešųjų pirkimų teisiniais
santykiais susijusiais kompleksiniais klausimais,
spręsti įvairaus pobūdžio teisines problemas, įskaitant
itin sudėtingas, ir teikti siūlymus, kurie mažintų
nustatytų problemų atsiradimo riziką.
7. Geba savarankiškai ir kryptingai planuoti mokymosi
procesą, pasirinkti tobulinimosi kryptį profesinėje
veikloje, prisitaikyti prie kintančios darbo aplinkos.
8. Geba tiek savarankiškai, tiek komandoje teikti
atstovavimo bei viešųjų pirkimų ginčų sprendimo
teisines paslaugas
Mokymo ir mokymosi veiklos:
Mokymo ir mokymosi veiklos yra orientuotos į
studentus. Iš esmės, jas būtų galima suskirstyti į tokias
grupes, t.y. veiklos, skirtos (1) akademinėms studentų
žinioms įgyti (apima ir akademines paskaitas, ir
studento savarankišką darbą, ir kt.), (2) studentų
bendradarbiavimo įgūdžiams socialinėje aplinkoje
ugdyti (ši veikla daugiausia pagrįsta grupiniu darbu),
(3) studentų diskutavimo žinioms įgyti, (4) studentų
savarankiškų problemų sprendimų gebėjimui ugdymui
(mokymo veikla pagrįsta problemų sprendimu
praktinių užsiėmimų ir savarankiško darbo metu), (5)
studentų kritiniam mąstymui ugdyti (pagrindžiama
studentų įžvalgomis) bei (6) refleksija – akcentuojamas dėstytojo ir studento grįžtamojo ryšio palaikymas.
Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Frontalinė žodinė apklausa, individuali žodinė
apklausa, kontroliniai, atvejų analizė (raštu arba
žodžiu), esė, projektas, apklausa raštu, simuliacijos,
klausimai-atsakymai, savęs vertinimas, kitų
vertinimas, situacijos inscenizacija, teismų praktikos
apibendrinimai, sąvokų apibrėžimai.
Sandara:
Studijų dalykai (moduliai), praktika:
Bendra studijų programos apimtis – 60 kreditų, iš jų 50
kreditų yra pagrindinės studijų krypties, 10 kreditų
skirta kitos studijų krypties dalykams, kurie suteikia
programos absolventų profesiniam laukui būtinas
tarpdisciplinines žinias ir gebėjimus. Visi į programą
įtraukti studijų dalykai yra gilinamojo pobūdžio.
Kiekvienu atskiru programos kursu suteikiamos žinios
atitinkamoje viešųjų pirkimų srityje. Studentas, įgijęs
specialių žinių, pagrindinių dalykų, tokių kaip Viešųjų
pirkimų teisinis reguliavimas ir praktika, Strateginių
viešųjų pirkimų vykdymo ypatumai, Viešųjų pirkimų
organizavimo praktikumas, Viešųjų pirkimų sutarčių
teisė - studijų metu galės visiškai patenkinti šiuo metu
vyraujančius darbo rinkos poreikius, susijusius su
dideliu specifinės viešųjų pirkimų teisės srities
išmanymu.
Kiekvieną semestrą studijuojami 5 dalykai.
Specializacijos:
-
Studento pasirinkimai:
-
Studijų programos skiriamieji bruožai:
1)„Viešųjų pirkimų teisė“ LL.M programa yra unikali,
nes jos turinys sudarytas remiantis viešųjų pirkimų
sistemos realiais poreikiais, integruoja savyje naujausiais
viešųjų pirkimų koncepcijas bei išsiskiria specializuotu ir
į praktinių įgūdžių įgijimą bei tobulinimą orientuotu
viešųjų pirkimų teisės specialistų parengimu.
2) Rengiant specialistus, jiems bus sudaryta galimybė ne
tik įgyti būtinųjų teisinių žinių, bet ir studijuoti
tarpdisciplininius dalykus, kurie leis studijų metų
tobulinti jų ekonomikos bei projektų valdymo
kompetencijas.
3)LL.M studijos yra trumpesnės trukmės (1 m.) bei
nereikalauja magistro baigiamojo darbo rengimo, yra
labiau orientuotos į praktinių, o ne mokslinių įgūdžių
formavimą.
4) Programoje studijuojantys specialistai išmanys ne tik
viešųjų pirkimų teisinius, bet ir ekonominius (vertinant
pirkimų aplinką, kainas, konkurenciją) bei vadybinius
(organizuojant viešųjų pirkimų priežiūrą ir valdymą)
aspektus.
5) MRU teikiama vertinimui Viešųjų pirkimų teisės
LL.M programa yra vienintelė specializuota viešųjų
pirkimų teisės magistro studijų programa Lietuvoje
Profesinės veiklos ir tolesnių studijų
galimybės:
Profesinės veiklos galimybės:
1) Studijos Viešųjų pirkimų teisė LL.M programoje
yra unikali galimybė teisininkams specializuotis
viešųjų pirkimų teisės srityje, o kitų sričių išsilavinimą
turintiems asmenims, kurie jau yra įgiję viešųjų
pirkimų vykdymo patirtį, - per vienerius metus įgijus
specializuotų teisinių ir tarpdiscplininių žinių,
užsitikrinti darbo vietos išsaugojimą bei naujas
karjeros viešųjų pirkimų srityje galimybes
2) Studijų metu įgytos žinios leis programos
absolventams tapti aukštos kvalifikacijos specialistais,
turinčiais specializuotų viešųjų pirkimų teisės žinių ir
gebančiais jas sėkmingai taikyti praktikoje sprendžiant
įvairius klausimus viešųjų pirkimų srityje,
organizuojant strateginius pirkimus, vedant rinkos
dalyvių konsultacijas, derybas, turinčiais projektų
valdymo, komandinio darbo ir kitų įgūdžių.
3) Absolventas, baigęs Viešųjų pirkimų teisės LL.M.
magistro studijas, įgis konkurencinį pranašumą ir
galimybes dirbti įvairaus pobūdžio darbą, t. y.
programos absolventai galės dirbti tiek privačiame
sektoriuje (tiekėjų įmonių teisininkais, pardavimų
vadybininkais, atsakingais už dalyvavimą viešųjų
pirkimų procedūrose, pirkimo sutarčių sudarymą ir
vykdymą), tiek ir viešajame sektoriuje (perkančiųjų
organizacijų teisininkais, viešųjų pirkimų specialistais,
organizuojančiais ir prižiūrinčiais viešuosius pirkimus,
sudarančiais viešųjų pirkimų sutartis ir
koordinuojančiais jų vykdymą).
4) Viešųjų pirkimų specializuotos teisinės žinios
naudingos ir viešuosius pirkimus kontroliuojančių
institucijų (Viešųjų pirkimų tarnybos, Valstybės
kontrolės, Europos Sąjungos fondų paramą
administruojančių institucijų ir kt.), viešųjų pirkimų
ginčus sprendžiančiose institucijose dirbantiems
asmenims bei privataus ir viešojo sektoriaus
organizacijų specialistams.
Tolesnių studijų galimybės:
Asmenys, įgiję LL.M. teisės magistro kvalifikacinį
laipsnį, gali studijuoti trečiosios pakopos teisės krypties
studijose mokslo ir studijų institucijų nustatyta tvarka.