Skaitmeninis marketingas (anglų k. - Digital Marketing)
Institucijos, teikiančios šią programą
Programos panašiais pavadinimais
Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas
Aprašymo santrauka
Studijų programos tikslas(-ai):
1. Kurti ir įgyvendini rinkodaros ir komunikacijos strategiją
2. Pažinti savo vartotojus ir parinkti rinkodaros bei komunikacijos būdus, leidžiančius koreguoti vartotojų elgseną
3. Kūrybiškai formuoti informacinį pranešimą ir parinkti jo pateikimo kanalus, atsižvelgiant į komunikacijos ypatumus skirtingose erdvėse
Studijų rezultatai:
Studentai turi:
1. Taikyti skirtingus informacijos rinkimo ir analizės būdus siekiant įvertinti situacijos visapusiškumą;
2. Gebėti tikslingai pasitelkti materialinius ir nematerialinius išteklius siekiant rinkodaros ir komunikacijos tikslų;
3. Gebėti sudaryti alternatyvų iškeltų tikslų įgyvendinimo planą;
4. Mokėti kontroliuoti ir operatyviai reaguoti į iškeltų tikslų įgyvendinimo sunkumus ar problemas;
5. Gebėti efektyviai komunikuoti su skirtingomis interesų grupėmis skirtingais strategijos įgyvendinimo etapais;
6. Žinoti individualaus vartotojo ypatumus ir aplinkos veiksnius, darančius įtaką jo sprendimams;
7. Gebėti parinkti tiesiogines ir netiesiogines vartotojui skirtas poveikio priemones, kurios užtikrintų, kad būtų pasiekti rinkodaros ir komunikacijos tikslai;
8. Gebėti sudaryti sąlygas vartotojų lojalumui formuotis;
9. Gebėti generuoti idėjas ir priimti sprendimus rinkodaros ir komunikacijos tikslams pasiekti
10 Gebėti kurti informacinį pranešimą naudojant įvairias technologijas
11. Gebėti pritaikyti informacinį pranešimą skirtingoms auditorijoms ir komunikacijos kanalams
Mokymo ir mokymosi veiklos:
Paskaitos, užduotys, situacijų analizė, projektinis darbas, testai, diskusijos, konsultacijos, savarankiškas darbas, demonstravimas, vaidmenų žaidimai, savirefleksija, laboratorinis darbas
Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Egzaminai, užduočių vertinimas, situacijų aptarimas ir vertinimas, projektų vertinimas, testų vertinimas, rašto darbų vertinimas
Specializacijos:
-
Studento pasirinkimai:
Studentams siūloma rinktis 2 alternatyviai pasirenkamus studijų krypties dalykus:
1. Kūrybos ekonomika arba Verslumas (antreprenerystė)
2. Strateginis valdymas arba Pardavimų valdymas
Studijų programos skiriamieji bruožai:
-