Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Dalyko pedagogikos, filologijos bakalauras

Pavadinimas anglų kalba

Bachelor of Subject Pedagogy, Philology

Valstybinis kodas

KVALLAIP00687

Lietuvos kvalifikacijų sandaros lygis

VI

Europos kvalifikacijų sąrangos lygis

6

Aprašymo parengimo arba atnaujinimo data

2016-03-15

Kvalifikaciją suteikiančios programos

Kvalifikaciją teikiančios institucijos

Aprašymas

Anglų ir antrosios užsienio kalbos mokymo studijų programa siekiama parengti šiuolaikinį plataus akiračio pedagogą, kuris, būdamas atviras naujovėms ir europinei dimensijai, turintis supratimą apie globalizacijos poveikį visuomeniniam gyvenimui, išmanantis apie technologijų poveikį žinių įgijimui sukaups žinių ir įgis kompetencijų mokyti dvi užsienio (anglų ir rusų) kalbas naudojant bei integruojant inovatyvius metodus ir šiuolaikines edukacines technologijas į mokymo(si) procesą Anglų ir antrosios užsienio kalbos mokymo studijų programos absolventas turi: " turėti žinių apie studijuojamų kalbų struktūrą ir funkcionavimą komunikacijos procese, studijuojamų kalbų šalių literatūrą, istoriją ir kultūrą bei jų sąsajas pasauliniame kontekste; " turėti žinių apie šiuolaikinės pedagogikos mokslo kryptis, pedagoginę psichologiją, užsienio kalbos mokymo kryptis bei mokymo metodus, inovatyvius mokymo metodus, jų taikymo teorines nuostatas, siejant taikymą su mokinių charakteristikomis, mokymosi stiliais, strategijomis bei kalbinių gebėjimų plėtojimo prioritetais. " gebėti pritaikyti mokymo(-si) metodus bei edukacines technologijas įvertinant jų privalumus ir trūkumus kalbinių gebėjimų plėtojimui pagal pamokos tikslus ir numatomus rezultatus; " gebėti taikyti visuotinės ir dalykinės užsienio kalbų žinias ir įgūdžius sakytinėje ir rašytinėje tarpkultūrinėje komunikacijoje " gretinti skirtingų kalbų ir kultūrų reiškinius, vertinti ir kryptingai taikyti užsienio kalbų mokymo(-si) metodus, remiantis teorinėmis didaktikos nuostatomis pamokų ir pedagoginės praktikos metu; " gebėti dirbti su įvairiais informacijos šaltiniais, kritiškai vertinti ir praktiškai panaudoti dalykinę ir kitokią informaciją, sklandžiai ir argumentuotai išdėstyti savo mintis (nuomonę diskutuojamu klausimu, atliktų tyrimų eigą ir rezultatus) auditorijai, dirbti savarankiškai ir komandoje, organizuoti darbinę veiklą, taikyti joje praktinio ir mokslinio darbo įgūdžius. Filologijos bakalauro kvalifikacinį laipsnį, mokytojo kvalifikaciją galima įgyti universitetuose, rengiančiuose užsienio kalbų mokytojus. Norintiems siekti šio laipsnio, reikia turėti vidurinį išsilavinimą. Mykolo Romerio universitete, praėjus specialią vertinimo procedūrą, pripažįstamos neformaliuoju ir savaiminiu būdu įgytos užsienio kalbų bei užsienio kalbos mokymo praktinės žinios ir gebėjimai. Programos absolventai gali dirbti švietimo įstaigose, tiek žemesnėse, tiek aukštesnėse bendrojo lavinimo mokyklų klasėse. Būdami atviri naujovėms, jie turės supratimą, kaip taikyti inovatyvius kalbų mokymo metodus, kaip parinkti tinkamiausią mokymo(-si) strategiją tam tikrai veiklai atlikti bei bus psichologiškai pasiruošę bendrauti su mokiniais ir jų tėvais.