Report Viewer Configuration Error
The Report Viewer Web Control HTTP Handler has not been registered in the application's web.config file. Add <add verb="*" path="Reserved.ReportViewerWebControl.axd" type = "Microsoft.Reporting.WebForms.HttpHandler, Microsoft.ReportViewer.WebForms, Version=11.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=89845dcd8080cc91" /> to the system.web/httpHandlers section of the web.config file, or add <add name="ReportViewerWebControlHandler" preCondition="integratedMode" verb="*" path="Reserved.ReportViewerWebControl.axd" type="Microsoft.Reporting.WebForms.HttpHandler, Microsoft.ReportViewer.WebForms, Version=11.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=89845dcd8080cc91" /> to the system.webServer/handlers section for Internet Information Services 7 or later.
|
|
|
|
| | | | EUROPASS PAŽYMĖJIMO PRIEDĖLIS (*) |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | 1. Pažymėjimo pavadinimas (LT)¹ | Kvalifikacijos pažymėjimas. Dažytojo mokymo programa (valstybinis kodas 162073201) | ¹originalo kalba |
| | | 2. Pažymėjimo pavadinimo vertimas (EN)¹ | Qualification certificate. The painter training program (state code 162073201) | ¹Jei tinka. Vertimas neturi juridinės galios. |
| | | 3. Gebėjimų ir kompetencijų aprašas | Asmuo, įgijęs dažytojo kvalifikaciją, galės atpažinti statybines dažymo medžiagas atlikti paviršių paruošimo darbus, parinkti bei komponuoti patalpų spalvinę gamą, dažyti nevandeniniais dažais ir vandeniniais dažais, tapetuoti, apskaičiuoti atliktų darbų kiekius ir reikalingų medžiagų kiekius jiems atlikti ir kt. |
| | | 4. Profesinė veikla, kuria gali verstis pažymėjimo savininkas ¹ | Įgyta dažytojo kompetencija suteiks dažytojui galimybę dirbti įvairiose įmonėse, kuriose atliekami įvairūs dažymo, tapetavimo darbai, be to, jis gali įsigyti verslo liudijimą ir dirbti individualiai. | ¹ Jei tinka |
| | (*) Paaiškinimas Šis dokumentas skirtas teikti papildomą informaciją apie pažymėjimą ir neturi jokios juridinės galios. Jo forma atitinka 1992 m. gruodžio 3 d. Tarybos Rezoliuciją 93/C 49/01 dėl kvalifikacijų skaidrumo, 1996 m. liepos 15 d. Tarybos Rezoliuciją 96/C 224/04 dėl profesinio mokymo pažymėjimų skaidrumo ir Europos Parlamento rekomendaciją 2001/613/EC bei 2001 m. liepos 10 d. Tarybos Rekomendaciją dėl studentų, asmenų, dalyvaujančių mokyme, savanorių, ir pedagogų mobilumo Bendrijoje. © Europos Sąjunga, 2002-2014 | http://europass.cedefop.europa.eu |
| | | | 5. Oficiali informacija apie pažymėjimą | Institucijos, kuri išduoda pažymėjimą, pavadinimas ir statusas Profesinio mokymo įstaiga – profesinė mokykla, kitas švietimo teikėjas – turinti leidimą mokyti. | Nacionalinės/ regioninės institucijos, kuri pripažįsta pažymėjimą, pavadinimas ir statusas Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija | Pažymėjimo lygmuo pagal nacionalinę ir tarptautinę klasifikaciją ISCED 252; LTKS I; EKS 1 | Vertinimo skalė/ Teigiamo įvertinimo reikalavimai Vertinimas yra 10 balų sistemoje. Teigiamas įvertinimas - 7-10 balų įvertinimas; įrašai "įskaityta" | Galimybės tęsti mokymąsi arba studijas Gali tęsti mokymąsi to paties lygmens programose | Tarptautiniai susitarimai | Teisinė bazė Lietuvos Respublikos švietimo įstatymas Lietuvos Respublikos profesinio mokymo įstatymas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. gegužės 4 d. nutarimas Nr. 535 „Dėl Lietuvos kvalifikacijų sandaros aprašo patvirtinimo“ |
| | | | | 6. Oficialiai pripažinti būdai pažymėjimui gauti | Bendra mokymosi, reikalingo pažymėjimui gauti, trukmė: 24 Teorinio ir praktinio mokymo santykis procentais: 25/75 Baigiamosios praktikos vieta ir trukmė savaitėmis: (0) Galimybė įskaityti ankstesnį mokymą: Ankstesnis mokymas įskaitomas įvertinus žinias | Mokymosi apibūdinimas | Dalis programoje, proc. | Trukmė (savaitės arba metai) | Mokykloje/mokymo centre | 25 | 6 | Darbo vietoje | 75 | 18 | Akredituotas ankstesnis mokymasis | | | Bendra mokymosi, reikalingo pažymėjimui gauti, trukmė | 24 | Stojimo reikalavimai Papildoma informacija Daugiau informacijos (įskaitant nacionalinės kvalifikacijų sistemos aprašymą) galima rasti: Nacionalinis informacijos centras: |
|
|
|
|
|