Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Biotechnologijų programa

Programos kodas

122001524

Pavadinimas anglų kalba

Nėra duomenų

Programos vykdymo vietos savivaldybė

Šiaulių m. sav.

Programos tipas pagal amžių

Neformaliojo vaikų švietimo programos

Vaikų švietimo ugdymo sritis

Kita neformaliojo vaikų švietimo programa

Vaikų švietimo ugdymo kryptis

Kitos

Vaikų švietimo ugdymo pakraipa

Kita ugdymo krypties programa

Programos įregistravimo data

2021-03-26

Programos teikėjas

Šiaulių techninės kūrybos centras

Programos teikėjo adresas

Šiauliai, Stoties g. 11, LT-77156

Programos teikėjo savivaldybė

Šiaulių m. sav.

Programos vykdymo vietos adresas

Vilniaus g. 188, Šiauliai

Programos vykdymo vietos savivaldybė

Šiaulių m. sav.

Programos vykdymo vieta - pradžia

2021-11-01

Programos vykdymo vieta - pabaiga

2022-05-31

Programos panašiais pavadinimais

Renginiai

Nėra duomenų

Programos reikalavimai

Programa parengta 9–12 klasių mokiniams.

Programos aprašymas

Biotechnologija – mokslo kryptis, sujungianti biologijos ir technikos galimybes. Tai biologinių procesų ir sistemų naudojimas žemės ūkyje, pramonėje, medicinoje. Mokykloje chemijos, fizikos ir biologijos mokoma kaip atskirų dalykų, tačiau šiuos gamtos mokslus sieja ne tik bendros sąvokos ir sampratos, bet ir metodologiniai principai, gamtos mokslų ir praktinių problemų sprendimas. Siekiant, kad mokiniai suprastų ir galėtų kūrybingai taikyti tai, ką išmoko, programos turinys glaudžiai siejamas su visais gamtos mokslais, informacinėmis technologijomis, ekologija, sveika gyvensena, darnaus vystymosi problemomis. Šia programa stengiamasi kelti mokinių bendrąjį gamtamokslinį raštingumą, vartojimo kultūrą, norą gyventi švarioje, sveikoje aplinkoje. Užsiėmimuose bus nagrinėjamos klasikinė biotechnologijų šaka ir sprendžiami chemijos, biologijos, fizikos uždaviniai biotechnologijų tematika. Užsiėmimu metu mokiniai atliks tiriamuosius darbus, naudojant mokyklos ir namų aplinkoje esančias medžiagas, apibendrins tyrimų rezultatus žodžiu ir raštu, piešiniais ir schemomis. Kiekvienas mokinys programos pabaigoje pristatys tiriamųjų darbų aplanką. Baigę programą mokiniai gebės objektyviai bei argumentuotai vertinti biotechnologijos pažangos įtaką žmonijos vystymuisi ir ekosistemų išsaugojimui, siūlyti aplinkosauginių ir kitų esminių šiuolaikinių problemų sprendimo būdus naudojant šiuolaikines gyvybės mokslų technologijas. Mokinio-tyrėjo kompetencija tiriant gyvenamoje aplinkoje vykstančius procesus bei esminius gyvybės mokslų objektus, padės suprasti įgytų žinių ir gebėjimų svarbą toliau mokantis ar pasirenkant specialybę.