Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Misija: STEAM

Programos kodas

120600539

Pavadinimas anglų kalba

Nėra duomenų

Programos vykdymo vietos savivaldybė

Šiaulių m. sav.

Programos tipas pagal amžių

Neformaliojo vaikų švietimo programos

Vaikų švietimo ugdymo sritis

Kita neformaliojo vaikų švietimo programa

Vaikų švietimo ugdymo kryptis

Techninė kūryba

Vaikų švietimo ugdymo pakraipa

Techninė kūryba

Programos įregistravimo data

2021-03-25

Programos teikėjas

Šiaulių techninės kūrybos centras

Programos teikėjo adresas

Šiauliai, Stoties g. 11, LT-77156

Programos teikėjo savivaldybė

Šiaulių m. sav.

Programos vykdymo vietos adresas

Stoties g. 11, Šiauliai

Programos vykdymo vietos savivaldybė

Šiaulių m. sav.

Programos vykdymo vieta - pradžia

2021-11-01

Programos vykdymo vieta - pabaiga

2022-05-31

Programos panašiais pavadinimais

Renginiai

Nėra duomenų

Programos reikalavimai

Programa skirta 1–4 klasių mokiniams.

Programos aprašymas

Daugelis tyrimų rodo, kad darbo rinką per artimiausius 15–20 metų ištiks didžiuliai pokyčiai – keisis gamybos procesai, daugelis jų bus automatizuota. Dirbtinis intelektas, mašininis mokymasis, robotika jau dabar verčia mus keisti ugdymo procesus ir galvoti ką ir kaip vaikai turi mokytis. McKinsey Global instituto atliktas tyrimas skelbia, kad 800 000 000 darbo vietų pasaulyje iki 2030 metų pakeis automatizuotos technologijos (tai bus 14 proc. nuo visos darbo jėgos pasaulyje). Tačiau tokie įgūdžiai kaip kūrybingumas, bendradarbiavimas, kritinis mąstymas bus kaip niekad reikalingi tam, kad vaikas galėtų jaustis tvirtai ir pasitikėti savimi.

Dar viena opi problema – gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos ir matematikos specialistų trūkumas. Lietuvoje tikslieji, gamtos ir technologijų mokslai nepritraukia pakankamo skaičiaus žmonių: net 46,4 proc. Lietuvos studentų universitetuose renkasi socialinių mokslų specialybes, o profesinėse mokyklose pirmauja paslaugų asmenims studijos. Menkas susidomėjimas mokykloje lemia mažą stojančiųjų į STEAM dalykus skaičių bei potencialių specialistų trūkumą darbo rinkoje. O būtent šių specialybių darbuotojų poreikis ženkliai auga.

Atsižvelgiant į naujausius šių laikų iššūkius tampa ypatingai svarbu skatinti vaikų ir jaunimo susidomėjimą STEAM profesijomis nuo pat mažens, taikant inovatyvius ir interaktyvius mokymosi būdus, kurie ne tik sustiprins susidomėjimą fizika, matematika, mechatronika ir kt., parodys tarpdisciplininį integralumą, bet taip pat ugdys vaikams svarbius 21 amžiaus įgūdžius – kritinį mąstymą, kūrybingumą, bendravimą ir kt.
Šios programos tikslas yra puoselėti žmogiškuosius įgūdžius, kurie mus skiria nuo mašinų ir kompiuterių ir STEAM principais pagrįstas ugdymo procesas yra geriausias būdas paruošti vaikus ateičiai, pradedant nuo mažens.
Užsiėmimų metu taikomas patyriminis mokymasis (hands-on learning) formuos pozityvų mokinių nusiteikimą STEAM mokslų atžvilgiu, darys teigiamą poveikį jų vertybėms ir elgesiui.