Įtraukti palyginimui
Jūs neturite įtraukę lyginimui kitų neformaliojo vaikų švietimo programų
| Kraunama… |
Ieškoti neformaliojo vaikų švietimo programų lyginimui:
Lyginti
Misija: STEAM
Programos panašiais pavadinimais
Renginiai
| Kraunama… |
Programos reikalavimai
Programa skirta 1–4 klasių mokiniams.
Programos aprašymas
Daugelis tyrimų rodo, kad darbo rinką per artimiausius 15–20 metų ištiks didžiuliai pokyčiai – keisis gamybos procesai, daugelis jų bus automatizuota. Dirbtinis intelektas, mašininis mokymasis, robotika jau dabar verčia mus keisti ugdymo procesus ir galvoti ką ir kaip vaikai turi mokytis. McKinsey Global instituto atliktas tyrimas skelbia, kad 800 000 000 darbo vietų pasaulyje iki 2030 metų pakeis automatizuotos technologijos (tai bus 14 proc. nuo visos darbo jėgos pasaulyje). Tačiau tokie įgūdžiai kaip kūrybingumas, bendradarbiavimas, kritinis mąstymas bus kaip niekad reikalingi tam, kad vaikas galėtų jaustis tvirtai ir pasitikėti savimi.
Dar viena opi problema – gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos ir matematikos specialistų trūkumas. Lietuvoje tikslieji, gamtos ir technologijų mokslai nepritraukia pakankamo skaičiaus žmonių: net 46,4 proc. Lietuvos studentų universitetuose renkasi socialinių mokslų specialybes, o profesinėse mokyklose pirmauja paslaugų asmenims studijos. Menkas susidomėjimas mokykloje lemia mažą stojančiųjų į STEAM dalykus skaičių bei potencialių specialistų trūkumą darbo rinkoje. O būtent šių specialybių darbuotojų poreikis ženkliai auga.
Atsižvelgiant į naujausius šių laikų iššūkius tampa ypatingai svarbu skatinti vaikų ir jaunimo susidomėjimą STEAM profesijomis nuo pat mažens, taikant inovatyvius ir interaktyvius mokymosi būdus, kurie ne tik sustiprins susidomėjimą fizika, matematika, mechatronika ir kt., parodys tarpdisciplininį integralumą, bet taip pat ugdys vaikams svarbius 21 amžiaus įgūdžius – kritinį mąstymą, kūrybingumą, bendravimą ir kt.
Šios programos tikslas yra puoselėti žmogiškuosius įgūdžius, kurie mus skiria nuo mašinų ir kompiuterių ir STEAM principais pagrįstas ugdymo procesas yra geriausias būdas paruošti vaikus ateičiai, pradedant nuo mažens.
Užsiėmimų metu taikomas patyriminis mokymasis (hands-on learning) formuos pozityvų mokinių nusiteikimą STEAM mokslų atžvilgiu, darys teigiamą poveikį jų vertybėms ir elgesiui.