Įtraukti palyginimui
Jūs neturite įtraukę lyginimui kitų neformaliojo suaugusiųjų švietimo programų, pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programų
| Kraunama… |
Ieškoti neformaliojo suaugusiųjų švietimo programų, pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programų lyginimui:
Lyginti
Mokykla tėvams ir auklėtojams. Specialistų darbas vykdant tarptautinę tėvų ir auklėtojų ugdymo įgūdžių mokymo programą.
Programos panašiais pavadinimais
Renginiai
| Kraunama… |
Programos reikalavimai
Programa skirta švietimo įstaigų psichologams, socialiniams pedagogams.
Programos aprašymas
Tarptautinės tėvų ir auklėtojų ugdymo įgūdžių mokymo programos „Mokykla tėvams ir auklėtojams“(MTA) pagrindinis tikslas – mokyti tėvus ir auklėtojus konstruktyviai bendrauti su vaikais, kurti pagarbius tarpusavio santykius, stiprinti ryšį tarp tėvų ir vaikų, ugdyti vaikų psichologinį atsparumą. Tėvai ir pedagogai dalyvaudami MTA programoje turi galimybę įsisąmoninti savo auklėjimo tikslus, išmokti atpažinti ir suprasti vaiko (ir savo) jausmus, tinkamai nustatyti aiškias ribas (taisykles) ir reikalavimus, sužinoti kaip paskatinti vaikus bendradarbiauti, kaip ugdyti jų savarankiškumą, kaip kalbėti su vaikais, kad jie klausytų, kaip išklausyti vaikus, ką daryti, kad vaikai šeimoje ir mokykloje jaustųsi gerai ir elgtųsi saugiai. Programa „Mokykla tėvams ir auklėtojams“ unikali tuo, kad suteikia tėvams ir pedagogams ilgalaikę sisteminę pagalbą, leidžia jiems pasijusti aktyviais mokymosi bei auklėjimo procesų dalyviais, gebančiais ugdyti asmenį, pajėgų savarankiškai ir kartu su kitais saugiai spręsti savo ir visuomenės gyvenimo problemas, pozityviai keisti Lietuvos tikrovę, kūrybingai atsakyti į šiuolaikinio pasaulio iššūkius ir gebantį įprasminti savo gyvenimą prieštaringoje dabarties tikrovėje.
Marijampolės savivaldybės pedagoginės psichologinės tarnybos specialistai vykdydami programos „Mokykla tėvams ir auklėtojams“ sklaidą siekia, kad švietimo pagalbos specialistai patobulintų profesines kompetencijas ir būtų išmokyti dirbti su programa „Mokykla tėvams ir auklėtojams“ ir perspektyvoje patys galėtų programą MTA įgyvendinti savo švietimo įstaigose. Tuo parengta programa aktuali.