Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Formalųjį švietimą papildančio pradinio dailės ugdymo programa

Programos kodas

110200303

Pavadinimas anglų kalba

Nėra duomenų

Programos vykdymo vietos savivaldybė

Raseinių r. sav.

Programos tipas pagal amžių

Neformaliojo vaikų švietimo programos

Vaikų švietimo ugdymo sritis

Dailės ugdymo programa

Vaikų švietimo ugdymo kryptis

Dailė

Vaikų švietimo ugdymo pakraipa

Grafika

Programos įregistravimo data

2018-04-16

Programos teikėjas

Raseinių meno mokykla

Programos teikėjo adresas

Raseiniai, Vytauto Didžiojo g. 15, LT-60150

Programos teikėjo savivaldybė

Raseinių r. sav.

Programos vykdymo vietos adresas

Vytauto Didžiojo g. 15, Raseiniai

Programos vykdymo vietos savivaldybė

Raseinių r. sav.

Programos vykdymo vieta - pradžia

2022-09-01

Programos panašiais pavadinimais

Renginiai

Nėra duomenų

Programos reikalavimai

Pradinio dailės formalųjį švietimą papildančio ugdymo programos (toliau – Programa) paskirtis – padėti mokykloms pasirengti mokyklos lygmens programą ir užtikrinti formalųjį švietimą papildančio ugdymo kokybę. Programos trukmė – 3 metai. Įgyvendinant Programą, mokomasi grupėje. Vidutinis mokinių skaičius grupėje – 10.Baigusiems programą mokiniams leidžiama dailės ugdymą tęsti, renkantis pagrindinio dailės formalųjį švietimą papildančio ugdymo programą, specializuoto ugdymo krypties dailės programą (pagrindinio ir vidurinio ugdymo kartu su dailės ugdymu programa), ar dailės neformaliojo vaikų švietimo programą.

Programos aprašymas

Programos tikslas – padėti mokiniams įgyti, nuosekliai ir sistemingai ugdyti dailės srities meninius gebėjimus, individualumą, kultūrinį sąmoningumą, estetinę nuovoką, tenkinti dailės pažinimo ir raiškos poreikius. Programos uždaviniai:
atskleisti ir plėtoti mokinių kūrybinius ir meninės raiškos gebėjimus, puoselėti vaikų kūrybos spontaniškumą ir individualumą;
sudaryti mokiniams galimybę rinktis savo poreikius, gebėjimus atitinkančias dailės ugdymo formas;
suteikti galimybę mokiniams plėsti vaizduojamąją patirtį, ją panaudoti savo išgyvenimų ar idėjų vaizdavimui;
padėti išmokti naudotis pagrindinėmis dailės raiškos meninėmis bei techninėmis priemonėmis, domėtis savo krašto ir pasaulio kultūra, ugdyti supančio pasaulio įvairovės suvokimą.