Įtraukti palyginimui
Jūs neturite įtraukę lyginimui kitų neformaliojo suaugusiųjų švietimo programų, pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programų
| Kraunama… |
Ieškoti neformaliojo suaugusiųjų švietimo programų, pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programų lyginimui:
Lyginti
Virtualios mokymo aplinkos Google Classroom taikymas ugdymo procese
Programos panašiais pavadinimais
Renginiai
| Kraunama… |
Programos reikalavimai
internetas, kompiuteris skaitmeninio raštingumo žinios
Programos aprašymas
Programa aktuali ir reikalinga, nes šiandienos iššūkiai verčia mokyklas rinktis nuotoliniam ugdymui naudoti skirtas mokymo (si) platformas.
Mokyklos, norinčios pradėti nuotolinį mokymą, turi įsivertinti esamas galimybes ir priimti sprendimą dėl vieningos mokymosi aplinkos naudojimo ugdymo procese. Būtina užtikrinti aktualių ir tinkamų nuotolinio mokymosi programų, kursų ir mokymosi medžiagos teikimą.
Googl Suite for Education apima visus plačiai naudojamus instrumentus nuo (Gmail, Docs, Slides, Sheets, Forms) bei specialiai švietimui pritaikytą „Classroom“ ir komunikacijos platformą „Hangouts”. „Classroom” yra naujas „Google Apps for Education“ įrankis, kurį naudodami pedagogai gali greitai kurti ir planuoti užduotis, pateikti įvertinimus ir efektyviai bendrauti su mokiniais bei kolegomis.
Mokiniai taip pat gali naudoti „Classroom“ teikiamomis galimybėmis: atlikti užduotis „Google“ diske, jas užbaigti bei pateikti ir tiesiogiai bendrauti su mokytojais bei su kitais mokiniais.
Baigę mokymo programą mokytojai patobulins asmeninio tobulėjimo ir mokėjimo mokytis, naujų technologijų ir informacijos valdymo, profesinės komunikacijos kompetencijas bei gebės:
• valdyti asmeninės (gmail.com) ir mokyklos paskyras;
• susikurti virtualią klasę, prie jos prijungti mokinius;
• keisti virtualios klasės nustatymus, vertinimo sistemą;
• kopijuoti, archyvuoti virtualią klasę;
• teikti mokiniams informaciją pagal dalykus, tematikas, datas;
• pateikti užduotis pagal tvarkaraštį;
• parengti mokymosi medžiagą su Google Docs, Jamboard, Forms;
• naudoti matematinius simbolius mokymosi medžiagoje ir kontroliniuose darbuose;
• parengti automatinio vertinimo kontrolinius darbus;
• importuoti kontrolinių darbų/kitų užduočių įvertinimą;
• vertinti atliktas užduotis;
• generuoti įvertinimų lentelę;
• pridėti ir naudotis jau žinomomis internetinėmis platformomis.