Įtraukti palyginimui
Jūs neturite įtraukę lyginimui kitų neformaliojo suaugusiųjų švietimo programų, pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programų
 | Kraunama… |
Ieškoti neformaliojo suaugusiųjų švietimo programų, pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programų lyginimui:
Lyginti
Šiuolaikinis mokinio pasiekimų vertinimas, įsivertinimas, refleksija ir pažangos stebėsena: efektyvios praktikos ir IT įrankiai
Programos panašiais pavadinimais
Renginiai
 | Kraunama… |
Programos reikalavimai
Netaikoma
Programos aprašymas
Šiuolaikinis mokinio pasiekimų vertinimas, įsivertinimas, refleksija ir pažangos stebėsena: efektyvios praktikos ir IT įrankiai. Aptariama ir diskutuojama apie šiuolaikinio vertinimo, įsivertinimo, refleksijos ir pažangos stebėsenos aktualijas. Aptariamas refleksijos ir įsivertinimo integravimas į ugdymo procesą pagal nuoseklųjį modelį (pagal refleksijos lygmenis) ir restruktūrizuotą modelį. Modeliuojami ir analizuojami vertinimo, įsivertinimo metodai, IT įrankiai, jų privalumai ir ribotumai. Gilinamasi į skirtingus grįžtamojo ryšio tipus, kriterijų tipų pasirinkimą, efektyvaus grįžtamojo ryšio ypatumus, skirtingas pažangos stebėsenos praktikas.