Įtraukti palyginimui
Jūs neturite įtraukę lyginimui kitų neformaliojo suaugusiųjų švietimo programų, pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programų
| Kraunama… |
Ieškoti neformaliojo suaugusiųjų švietimo programų, pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programų lyginimui:
Lyginti
„Microsoft Office, Google for Education ir kitų interaktyvių skaitmeninių priemonių integravimas ugdymo procese“
Programos panašiais pavadinimais
Renginiai
| Kraunama… |
Programos reikalavimai
Dalykų mokytojai, turintys pradinius IKT naudojimo įgūdžius ir norintys juos patobulinti.
Programos aprašymas
Mokytojų skaitmeninės kompetencijos tobulinimo poreikį lemia vis labiau besikeičiantis ugdymo proceso organizavimo būdas, įsitvirtinęs nuotolinis mokymas. Skaitmeniniai įgūdžiai tampa būtini mokytojo darbo aplinkoje. Kvalifikacijos tobulinimo programos turinys parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2018 m. birželio 25 d. įsakymu Nr. V-598 „Dėl reikalavimų mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų skaitmeninio raštingumo programoms aprašo patvirtinimo“ patvirtintais reikalavimais, Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2020 m. liepos 2 d. įsakymu Nr. V-1006 „Dėl mokymo nuotoliniu ugdymo proceso organizavimo būdu kriterijų aprašo patvirtinimo“ pateiktomis rekomendacijomis.
Kvalifikacijos tobulinimo programa „Microsoft Office, Google for Education ir kitų interaktyvių skaitmeninių priemonių integravimas ugdymo procese“ siekiama, kad mokytojai įgytų kompiuterinių technologijų žinias ir pagrindus, išmoktų naudotis interaktyviais įrankiais ir juos pritaikytų individualiose ir integruotose pamokose. Šios programos tikslas – suteikti praktinių žinių mokytojams ir pagalbos specialistams apie „Microsoft Office“ ir „Google for Education“ bei kitų interaktyvių skaitmeninių priemonių integravimą ugdymo procese.
Mokymų metu dalyviai įgis praktinių žinių apie interaktyvių nuotolinių vaizdo pamokų planavimą, organizavimą ir vykdymą; mokės naudoti skaitmenines technologijas bendravimui ir bendradarbiavimui; susipažins su STEAM pritaikymu nuotolinėse pamokose. patobulins gebėjimo mokytis kompetenciją ir profesinę skaitmeninio raštingumo kompetenciją.
Programos trukmė – 80 val. (48 val. – kontaktinis darbas, 32 val. – savarankiškas darbas).