Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

„Giliuko laboratorija” 1-4 klasė

Programos kodas

120800416

Pavadinimas anglų kalba

"Small Acorn laboratory" 1-4th grade

Programos tipas pagal amžių

Neformaliojo vaikų švietimo programos

Vaikų švietimo ugdymo sritis

Kita neformaliojo vaikų švietimo programa

Vaikų švietimo ugdymo kryptis

Gamta, ekologija

Vaikų švietimo ugdymo pakraipa

Gamta, ekologija

Programos įregistravimo data

2024-03-29

Programos teikėjas

UAB "Edugilė"

Programos teikėjo adresas

Vilnius, Dirkliškių g. 22, LT-25126

Programos teikėjo savivaldybė

Vilniaus m. sav.

Programos panašiais pavadinimais

Renginiai

Nėra duomenų

Programos reikalavimai

Nėra duomenų

Programos aprašymas

STEAM mokslinis būrelis „Giliuko laboratorija“ – skirtas 1-4 klasių mokiniams. Veiklos apima gamtos mokslus, technologijas, matematiką, inžineriją ir dizainą. Integruotos ugdymo programos dėka vaikai pažįstą ir tiria juos supantį pasaulį ir artimiausią aplinką. Mokiniai tyrinėdami, eksperimentuodami atlikdami bandymus ir projektuodami įgyja praktinės patirties, sužadinama jų vaizduotė, skatinamas kūrybiškumas, logiškas mąstymas ir mokymasis. Per vieną mėnesį mokiniai paliečia visas sritis. Visos temos sukurtos remiantis bendrosiomis programomis. Tad šis būrelis ne tik pramoga, bet ir smagus pamokų tęstinumas. Kokios veiklos bus organizuojamos būrelyje? Ankstyvą rudenį ir pavasarį, kol džiugins šilti orai, mokiniai keliaus į gamtą, tyrinės aplinką, stebės gyvus organizmus, tirs dirvožemį ir susipažins su mus supančia gamta... Šaltuoju metų laiku atliks bandymus laboratorijoje: augins, tirpins, maišys, garins, svers. Iš kasdieninių medžiagų konstruos įvairius statinius ir robotus. Mokysis sujungti elektros grandinę ir įdiegti LED apšvietimą. Mokslo dėka mokinių sukurta techninė kūryba galės šviesti, suktis ir judėti. Būrelio veiklas paįvairins ir technologijos: robotai, 3D rašikliai, elektros grandinių konstruktoriai. Technologijų dėka mokiniai išmoks programuoti, ugdys loginį ir algoritminį mąstymą. STEAM programa sužadina vaikų kūrybiškumą ir vaizduotę, skatina netradicinį mąstymą. Moksleiviai turi galimybę kurti, projektuoti, eksperimentuoti ir išrasti. Daugelis modelių konstruojami iš buitinių medžiagų, tad tenka pasukti galvą, kaip tinkamai sujungti detales. Šiuolaikiniams vaikams labai trūksta kantrybės, jie nori kuo greičiau pasiekti rezultatų. Jeigu nepavyksta, susinervina ir imasi kitos veiklos. STEAM pamokų metu vaikams nuo pat pradžių skiepijama, kad norint pasiekti rezultatų reikia įdėti pastangų ir nepasiduoti. O svarbiausia spręsti problemą. STEAM pamokos yra praktinės ir paremtos įgūdžiais. Jų metu moksleiviai turi savarankiškai kurti, rinkti duomenis ar informaciją ir atlikti skirtingus eksperimentus. Patirtinis mokymasis praktinių užduočių metu leidžia duomenis ir sąvokas pritaikyti realiame pasaulyje. Toks mokymo būdas leidžia moksleiviams geriau suprasti tikrojo pasaulio sąvokas. Patirtinis mokymasis leidžia moksleiviams savarankiškai rasti unikalius ir kūrybiškus sprendimus. STEAM pamokos yra įdomios ir įtraukiančios, todėl vaikai labiau nori mokytis. Moksleiviams, kuriems sunku suprasti matematikos ar gamtos mokslus, smagi veikla gali padėti lengviau suprasti informaciją. Tokios pamokos leidžia moksleiviams tapti aktyviais veikėjais. STEAM pamokos komandinio darbo metu padeda moksleiviams įgyti bendradarbiavimo ir bendravimo įgūdžių. Dažniausiai užsiėmimuose moksleiviai turi dirbti grupėse ir kartu rasti sprendimus. Grupinės veiklos metu moksleiviai gali išmokti, kaip pasidalinti darbą, bendrauti su kiekvienu komandos nariu ir išnaudoti kiekvieno nario savybes.