Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Skaitmeninio raštingumo tobulinimas siekiant sklandaus, modernaus ir inovatyvaus atnaujinto ugdymo turinio įgyvendinimo

Programos tipas pagal amžių

Neformaliojo suaugusiųjų švietimo programos

Programos tipas pagal profesiją

Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programos

Tikslinė grupė

Mokyklų bendruomenės, komandos

Programos kontaktinė trukmė

18

Programos savarankiško ugdymo trumė

38

Programos įregistravimo data

2022-11-24

Programos teikėjas

Palangos švietimo pagalbos tarnyba
Daugiau apie programą

Programos panašiais pavadinimais

Renginiai

Nėra duomenų

Programos reikalavimai

Programa skirta mokytojams. Programos dalyviai jau turi gebėti naudoti kompiuterio techninę ir programinę įrangą, pagrindines interneto paslaugas, rengiant tekstinę ir vaizdinę informaciją.

Programos aprašymas

Lietuvos bendrojo ugdymo bendruomenę pasiekė pokyčiai – patvirtintos atnaujintos bendrosios programos, kurios bus pradėtos diegti nuo 2023 mokslo metų. Siekiant įgyvendinti pokyčius, reikia ir laiko, ir pastangų, ir švietimo bendruomenės susitelkimo. Didžiausias atnaujinto turinio pokytis – perėjimas nuo vien turiniu pagrįstų programų prie mokytojų, kurie kurs įgūdžiais ir kompetencijomis pagrįstą mokymosi procesą, atitinkantį vaikų ir jaunimo poreikius. Tai leis mokytojams pasirinkti ugdymo turinį ir pavyzdžius, kurie tiesiogiai tiks klasės ir mokyklos mokinimas. Mokytojai turi gebėti tobulinti ir pertvarkyti savo veiklą taip, kad galėtų sėkmingai įgyvendinti atnaujintą ugdymo turinį. Mokytojams suteikta teisė savarankiškai įgyvendinti 30 % pasirenkamojo turinio, sukuria pareigą tobulinti ne tik dalykines, bet ir bendrąsias kompetencijas, tarp kurių – skaitmeninė kompetencija. Skaitmeninės kompetencijos sudedamosios dalys: skaitmeninis turinys, skaitmeninis komunikavimas, skaitmeninė sauga, problemų sprendimas. Technologijoms evoliucionuojant ir ateinat į mokyklas, pedagogų bendruomenės nuolat turi domėtis skaitmeninėms inovacijomis ir „gaudyti“ naujoves. Skaitmeniškai išprusęs mokytojas turi gebėti ne tik ieškoti informacijos, ją rūšiuoti, vertinti, bet ir kurti skaitmeninį turinį, jį naudoti siekiant asmeninių ir profesinių tikslų. Tam mokytojai turi tobulinti skaitmeninio komunikavimo, saugumo, informacijos valdymo, skaitmeninio turinio kūrimo, skaitmeninio ugdymo kompetencijas.
Šios programos tikslas – stiprinti ikimokyklinio ir bendrojo ugdymo institucijų (kitų įstaigų) darbuotojų skaitmeninius gebėjimus, siekiant sklandžiai, moderniai ir inovatyviai pereiti prie atnaujinto ugdymo turinio įgyvendinimo.
Programa plėtoja klausytojo skaitmenines-technologines kompetencijas. Ji skirta bendrojo ugdymo įstaigų mokytojams ir administracijai, institucijų, vykdančių priešmokyklinio ir ikimokyklinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas, vadovams ir darbuotojams, švietimo skyrių, švietimo centrų komandoms. Šios kvalifikacijos tobulinimo programos dalyviai, baigę programą, gebės puikiai orientuotis elektroninių procesų pasaulyje, saugiai ir etiškai bendrauti ir bendradarbiauti skaitmeninėmis priemonėmis, prireikus – savarankiškai įsisavinti naujas skaitmenines priemones, gebėti kurti ir dalytis skaitmeniniu turiniu, bus pasirengę kokybiškai įgyvendinti atnaujintą ugdymo turinį.