Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

„Skaitmeninių įrankių, priemonių ir aplinkų panaudojimas ugdymo procese“

Programos tipas pagal amžių

Neformaliojo suaugusiųjų švietimo programos

Programos tipas pagal profesiją

Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programos

Tikslinė grupė

Mokyklų bendruomenės, komandos

Programos kontaktinė trukmė

16

Programos savarankiško ugdymo trumė

24

Programos įregistravimo data

2022-10-28

Programos teikėjas

Plungės paslaugų ir švietimo pagalbos centras
Daugiau apie programą

Programos panašiais pavadinimais

Renginiai

Nėra duomenų

Programos reikalavimai

Mokytojai dirbantys Plungės specialiojo ugdymo centre

Programos aprašymas

Ši programa skirta Plungės specialiojo ugdymo centro mokytojas, dirbantiems su mokiniais, turinčiais specialiųjų ugdymosi poreikių. Ji padės ugdymo procese tikslingai naudotis IT teikiamomis galimybėmis, taikyti įvairius IT įrankius mokyme ir efektyviai naudoti inovatyvius mokymo, bei mokymosi metodus ir būdus. Programos dalyviai sužinos, kaip kurti naują, originalų ir aktualų turinį, jį koreguoti, išreikšti save skaitmeninėmis priemonėmis ir atsakingai jas naudoti. Pedagogai įgis teorinių žinių ir pasitelkiant praktines užduotis, patobulins gebėjimus naudotis skaitmeniniais įrankiais, priemonėmis. Taip pat susipažins su įvairiais skaitmeniniais ištekliais, siekiant sukurti savas interaktyvias mokymo priemones. Mokymo programos metu mokytojai susipažins su skaitmenine mokymo(si) aplinka, praktiškai mokinsis kaip ugdymo procese naudoti programėlėmis GOOGLE, KAHOOT ir PADLE, išbandys internetinį klasės valdymo įrankį bei greitą vaizdo įrašymo ir dalinimosi programa LOOM, kurs koliažus, infografikus, susipažins su IT priemonėmis muzikos ir fizinio aktyvumo lavinimui, susipažins su Mozello svetaine (ZOOM).Mokytojai tobulins bendradarbiavimo ir bendradarbiavimo kompetencijas, kadangi savo darbo patirtimi dalinsis su Kauno Šv. Roko mokyklos mokytojais, organizuos metodinę dieną „Kolegialus mokymasis“; dalyko turinio planavimo ir tobulinimo, kadangi mokymų metu įgys žinių kaip tradicinius mokymo metodus keisti inovatyviais ir patraukliais mokinimas; skaitmeninio raštingumo kompetencijas, kadangi mokymų metu įgys žinių kaip ugdymo procese naudotis naujomis technologijomis, kurios įgalina efektyviai naudoti išmanias, virtualias, skaitmenines priemones ugdymo(si) procese.
Programoje bus taikomos darbo formos: paskaita, edukacinė išvyka, darbas grupėse, mokymai skaitmeninėje mokymosi aplinkoje, savarankiškas darbas.