Įtraukti palyginimui
Jūs neturite įtraukę lyginimui kitų neformaliojo vaikų švietimo programų
| Kraunama… |
Ieškoti neformaliojo vaikų švietimo programų lyginimui:
Lyginti
Eksperimentinė animacija (5–8 kl.)
Programos panašiais pavadinimais
Renginiai
| Kraunama… |
Programos reikalavimai
Nėra duomenų
Programos aprašymas
Dviejų metų Eksperimentinės animacijos programa, skirta 5–8 klasių mokiniams, norintiems išbandyti pieštos animacijos kūrimo procesą, kurio dėka išmoktų konstruoti vaizdų kitimo seką, daiktų deformaciją ir minties tėkmę. Eksperimentinės animacijos programos STEAM aspektas sietinas su siužetinės linijos turinio kūrimu, naudojant architektūros objektus, jų struktūrinę bei stilistinę analizę. Pirmų metų programoje mokiniai susipažins su animacijos kadruočių sudarymu, mokysis daryti nuoseklius judesio perėjimus, o taip pat analizuos pastatus pagal tipus, jų funkcijas, istorinius laikotarpius, struktūrinę sandarą, dekoro elementus, stilistinius bruožus, medžiagiškumą bei jo perteikimą vizualinėmis priemonėmis. Mokysis pastatus vaizduoti perspektyvoje, kurti miesto užstatymo vizualizacijas, apskaičiuoti tūrių deformacijas naudojant perspektyvą, pažinti mastelio proporcijas. Architektūros objektai analizuojami STEAM metodu. Antrų metų programoje kuriami trumpi animaciniai etiudai apie Kauno tarpukario architektūrą, tuometinius istorinius įvykius bei čia gyvenusius žmones, kurie vėliau gali būti sujungti į vieną nuoseklų animacinį pasakojimą. Naudodami modernizmo pastatų architektūros bruožus mokiniai susipažins su architektūros objektų vertingosiomis savybėmis, pažins jų išskirtinumą ir išgirs įdomius pasakojimus, susijusius su šių namų istorijomis, prieškario kultūra bei ją kūrusios inteligentijos idėjomis. Eksperimentinės animacijos programos turinys yra orientuotas į Kauno modernizmo architektūros pažinimą ir yra sietinas su jos įtraukimu į UNESCO pasaulio kultūros paveldo sąrašą. Programos turinys šiuolaikiškomis interaktyviomis priemonėmis leis pažinti reikšmingus modernistinių statinių bruožus bei tarpukario Kauno kultūrinį kontekstą. Programos metu mokiniai supras animacinio proceso specifiką, dirbs su profesionaliomis animacijos priemonėmis, išbandys kantrybę, siekiant užsibrėžto tikslo, atvers fantaziją netikėtiems minčių vingiams ir plės kultūros istorijos bei architektūros žinias. Programos turinys nereikalauja specialaus mokinių pasirengimo.