Įtraukti palyginimui
Jūs neturite įtraukę lyginimui kitų neformaliojo suaugusiųjų švietimo programų, pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programų
| Kraunama… |
Ieškoti neformaliojo suaugusiųjų švietimo programų, pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programų lyginimui:
Lyginti
Šiuolaikinių ugdymo technologijų, praktikų ir IT įrankių taikymas brandžios asmenybės ugdymui
Programos panašiais pavadinimais
Renginiai
| Kraunama… |
Programos reikalavimai
dirbti švietimo įstaigoje
Programos aprašymas
Programa (modulis) sudaryta iš keleto integralių temų: Mokinių mokėjimo mokytis ir reflektavimo kompetencijų ugdymas siekiant brandžios asmenybės bei įsivertinimo metodai siekiant pasiekimų ir pažangos.Mokinio individualios pažangos stebėjimo praktikos, įrankiai ir mokinio individualios pažangos stebėsenos modeliavimas.Šiuolaikiniai vertinimo metodai, įrankiai mokytojui, kriterijų formulavimo teoriniai ir praktiniai aspektai (praktikumas), IT įrankiai asmens pasiekimų vertinimui, grįžtamajam ryšiui ir refleksijai.Grafinės vizualizacijos, šiuolaikiniai mokymo(si) metodai mokinių sėkmingam mokymuisi. Kūrybingumo, kaip vieno esminių XXI a. gebėjimų ugdymo metodai ir patirtys. Mokymosi bendradarbiaujant ugdymo technologija bei IT įrankiai brandžios asmenybės ugdymui. Metodiškai parinktas mokymo(si) metodų, IT įrankių portfelis, kaip mokymo(si) kokybės užtikrinimo prielaida mokykloje.
Programos tematika atitinka Švietimo, mokslo ir sporto ministro įsakymu patvirtintus mokyklų bendruomenėms 2020–2022 metų kvalifikacijos tobulinimo 1.2. ir 3.1. prioritetus. Programoje integruota teorinė, praktinė veikla, individualių užduočių atlikimas, reflektavimas, konsultavimas ir grįžtamojo ryšio teikimas.