Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Pedagogų ir pagalbos mokiniui specialistų skaitmeninės kompetencijos tobulinimas, integruojant informacines ir komunikacines technologijas į ikimokyklinį ir priešmokyklinį ugdymą

Programos tipas pagal amžių

Neformaliojo suaugusiųjų švietimo programos

Programos tipas pagal profesiją

Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programos

Tikslinė grupė

Nėra duomenų

Programos kontaktinė trukmė

18

Programos savarankiško ugdymo trumė

22

Programos įregistravimo data

2020-03-09

Programos teikėjas

Klaipėdos universitetas
Daugiau apie programą

Programos panašiais pavadinimais

Renginiai

Nėra duomenų

Programos reikalavimai

Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogai

Programos aprašymas

Programos paskirtis tobulinti ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogų, pagalbos specialistų skaitmenines kompetencijas, reikalingas ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo turinio įgyvendinimui bei ugdymo proceso kokybės gerinimui.
Bus siekiama:
1. Išanalizuoti Lietuvos ir Europos Sąjungos teisinius dokumentus, reglamentuojančius Europos piliečio skaitmeninės kompetencijos struktūrą ir sritis.
2. Supažindinti su tinklo etiketu, duomenų apsauga ir privatumu, sveikatos ir aplinkos sauga, registracija internetinėse platformose, žodynėliu ir terminais.
3. Aptarti interaktyvios ugdymo(si) aplinkos kūrimo galimybes: programinė įranga (Smart, ActivInspire, Promethean, IKT techninės ir programinės priemonės, skaitmeniniai mokymo(si) ištekliai ugdymo procese.
4. Išanalizuoti šiuolaikinės edukacinės aplinkos ir vaikų ugdymo(si) aplinkos sąveiką technologijų panaudojimo kontekste.
5. Išnagrinėti IKT taikymo galimybes, naudą ir aptarti skirtingą technologijų bazę ikimokyklinio ugdymo įstaigose.
6. Pristatyti IKT integraciją veiklose su ugdytiniais, tėvais ir bendruomene. Stebėti ir aptarti sukurtų ir įgyvendintų veiklų, projektų, vykusių švenčių, susirinkimų gerosios patirties pavyzdžius pasirinktoje įstaigoje.
7. Supažindinti su antrosios kartos saityno (web.2.0.) technologijomis ir internetiniu kūrybiškumu.
8. Gebėti kurti skaitmeninį turinį – praktiškai sukurti skaitmeninę mokymo(si) priemonę.
9. Suteikti programos dalyviams reikalingas IKT taikymo ir metodines konsultacijas, taip tobulinant jų skaitmenines kompetencijas.