Įtraukti palyginimui
Jūs neturite įtraukę lyginimui kitų neformaliojo suaugusiųjų švietimo programų, pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programų
| Kraunama… |
Ieškoti neformaliojo suaugusiųjų švietimo programų, pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programų lyginimui:
Lyginti
Pedagogų ir pagalbos mokiniui specialistų skaitmeninės kompetencijos tobulinimas, integruojant informacines ir komunikacines technologijas į ikimokyklinį ir priešmokyklinį ugdymą
Programos panašiais pavadinimais
Renginiai
| Kraunama… |
Programos reikalavimai
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogai
Programos aprašymas
Programos paskirtis tobulinti ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogų, pagalbos specialistų skaitmenines kompetencijas, reikalingas ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo turinio įgyvendinimui bei ugdymo proceso kokybės gerinimui.
Bus siekiama:
1. Išanalizuoti Lietuvos ir Europos Sąjungos teisinius dokumentus, reglamentuojančius Europos piliečio skaitmeninės kompetencijos struktūrą ir sritis.
2. Supažindinti su tinklo etiketu, duomenų apsauga ir privatumu, sveikatos ir aplinkos sauga, registracija internetinėse platformose, žodynėliu ir terminais.
3. Aptarti interaktyvios ugdymo(si) aplinkos kūrimo galimybes: programinė įranga (Smart, ActivInspire, Promethean, IKT techninės ir programinės priemonės, skaitmeniniai mokymo(si) ištekliai ugdymo procese.
4. Išanalizuoti šiuolaikinės edukacinės aplinkos ir vaikų ugdymo(si) aplinkos sąveiką technologijų panaudojimo kontekste.
5. Išnagrinėti IKT taikymo galimybes, naudą ir aptarti skirtingą technologijų bazę ikimokyklinio ugdymo įstaigose.
6. Pristatyti IKT integraciją veiklose su ugdytiniais, tėvais ir bendruomene. Stebėti ir aptarti sukurtų ir įgyvendintų veiklų, projektų, vykusių švenčių, susirinkimų gerosios patirties pavyzdžius pasirinktoje įstaigoje.
7. Supažindinti su antrosios kartos saityno (web.2.0.) technologijomis ir internetiniu kūrybiškumu.
8. Gebėti kurti skaitmeninį turinį – praktiškai sukurti skaitmeninę mokymo(si) priemonę.
9. Suteikti programos dalyviams reikalingas IKT taikymo ir metodines konsultacijas, taip tobulinant jų skaitmenines kompetencijas.