Įtraukti palyginimui
Jūs neturite įtraukę lyginimui kitų neformaliojo suaugusiųjų švietimo programų, pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programų
| Kraunama… |
Ieškoti neformaliojo suaugusiųjų švietimo programų, pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programų lyginimui:
Lyginti
„Kalbos sutrikimų prevencija ir holistinė (visuminė) pagalba vaikui ikimokykliniame amžiuje“.
Programos panašiais pavadinimais
Renginiai
| Kraunama… |
Programos reikalavimai
Vienerių metų pedagoginis stažas
Programos aprašymas
Vaikų, turinčių kalbos ir kalbėjimo sutrikimų skaičius ne tik didėja, jų sutrikimai sunkesni, sudėtingesni. Vis dažniau pastebima, kad ikimokyklinę įstaigą lankantys dauguma vaikų netaria arba neaiškiai taria garsus, silpnai išlavėjęs girdimasis suvokimas, smulkioji motorika, skurdus žodynas, silpni gramatiniai gebėjimai.
Seminaro metu bendrausime, bendradarbiausime, suteiksime teorinių ir praktinių žinių, kurios suteiks profesinių bei asmeninių kompetencijų šiose srityse: 1) smulkiosios motorikos vertinimas ir lavinimas ankstyvajame amžiuje; 2) ankstyvosios kalbos raidos stebėjimas ir vertinimas; 3) pagalba vaikui kalbos ugdymo kontekste bei pasiruošimas mokyklai nuo mažumės, skatinimo metodai ir būdai; 4) efektyvaus bendradarbiavimo svarba (tėvai – vaikas - specialistas – auklėtojos), 5) holistinės terapijos ir žaismės aspekto svarba ankstyvajame, ikimokykliniame amžiuje, 6)skaitymo ir rašymo sutrikimų prevencijos svarba. Programoje bus atskleista teorinė kalbos ir kalbėjimo sutrikimų apžvalga, ankstyvojo kalbos įvertinimo svarba, intervencija ir pagalba (praktinė), teikiamos rekomendacijos mokytojams, auklėtojoms ir tėvams (įstaigų bendruomenei).