Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

„Kalbos sutrikimų prevencija ir holistinė (visuminė) pagalba vaikui ikimokykliniame amžiuje“.

Programos tipas pagal amžių

Neformaliojo suaugusiųjų švietimo programos

Programos tipas pagal profesiją

Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programos

Tikslinė grupė

Nėra duomenų

Programos kontaktinė trukmė

12

Programos savarankiško ugdymo trumė

10

Programos įregistravimo data

2019-08-20

Programos išregistravimo data

2023-04-07

Programos išregistravimo priežastis

Nevykdant daugiau kaip dvejus metus

Programos teikėjas

Kretingos rajono švietimo centras
Daugiau apie programą

Programos panašiais pavadinimais

Renginiai

Nėra duomenų

Programos reikalavimai

Vienerių metų pedagoginis stažas

Programos aprašymas

Vaikų, turinčių kalbos ir kalbėjimo sutrikimų skaičius ne tik didėja, jų sutrikimai sunkesni, sudėtingesni. Vis dažniau pastebima, kad ikimokyklinę įstaigą lankantys dauguma vaikų netaria arba neaiškiai taria garsus, silpnai išlavėjęs girdimasis suvokimas, smulkioji motorika, skurdus žodynas, silpni gramatiniai gebėjimai.
Seminaro metu bendrausime, bendradarbiausime, suteiksime teorinių ir praktinių žinių, kurios suteiks profesinių bei asmeninių kompetencijų šiose srityse: 1) smulkiosios motorikos vertinimas ir lavinimas ankstyvajame amžiuje; 2) ankstyvosios kalbos raidos stebėjimas ir vertinimas; 3) pagalba vaikui kalbos ugdymo kontekste bei pasiruošimas mokyklai nuo mažumės, skatinimo metodai ir būdai; 4) efektyvaus bendradarbiavimo svarba (tėvai – vaikas - specialistas – auklėtojos), 5) holistinės terapijos ir žaismės aspekto svarba ankstyvajame, ikimokykliniame amžiuje, 6)skaitymo ir rašymo sutrikimų prevencijos svarba. Programoje bus atskleista teorinė kalbos ir kalbėjimo sutrikimų apžvalga, ankstyvojo kalbos įvertinimo svarba, intervencija ir pagalba (praktinė), teikiamos rekomendacijos mokytojams, auklėtojoms ir tėvams (įstaigų bendruomenei).