Įtraukti palyginimui
Jūs neturite įtraukę lyginimui kitų neformaliojo suaugusiųjų švietimo programų, pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programų
| Kraunama… |
Ieškoti neformaliojo suaugusiųjų švietimo programų, pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programų lyginimui:
Lyginti
Įsivertinimas, ugdantis vaiko atsakomybę ir savarankiškumą (ikimokyklinio amžiaus vaikų pažangos pamatavimas)
Programos panašiais pavadinimais
Renginiai
| Kraunama… |
Programos reikalavimai
Praktinės veiklos patirtis
Programos aprašymas
Programa skirta 20-čiai pedagogų, ugdančių vaikus pagal ikimokyklinio ugdymo programas. Dalyviai mokymų metu mokysis pamatuoti vaikų asmeninę pažangą konkrečioje ugdomojoje veikloje, taikyti tinkamus vertinimo būdus sėkmingam pažangos pamatavimui.
Tikslas -tobulinti ikimokyklinio ugdymo pedagogų gebėjimus matuoti vaiko pažangą.
Uždaviniai:
1. Suteikti teorinių žinių apie vaikų pažangos pamatavimo svarbą, organizuojant ir vykdant ugdomąją veiklą;
2. Išanalizuoti vertinimo būdus pažangos pamatavimui, jų tikslingumą ir mokytis pritaikyti praktiškai ugdomojoje veikloje;
3. Mokymąsi ir ugdymo veiklą orientuoti į gerosios patirties sklaidą, praktinį taikymą, privalomą išbandymą savo veiklose, refleksiją, gebėjimą įsivertinti pokytį ir veiksmų koregavimą.
Programą sudaro keturi moduliai
Pasiekimai ir pažanga.
Pažangos pamatavimas.
Vertinimo kriterijai ir būdai.
Refleksija ir grįžtamasis ryšys.
Šios kvalifikacijos tobulinimo programos tikslas ir uždaviniai padės pedagogams pagilinti turimas žinias bei suteiks naujų žinių apie pažangos pamatavimo svarbą. Pedagogai diskutuos apie pateiktus pažangos pamatavimo vertinimo būdus, jų įvairovę bei kartu praktiškai juos taikys. Programos vykdymo metu plėtos tarpasmeninius gebėjimus: gebėjimą dirbti komandoje ir bendradarbiauti siekiant bendro tikslo. Tobulins asmeninius gebėjimus: gilins tiriamuosius bei analitinius įgūdžius, kaups kritinio požiūrio į priimamus sprendimus patirtį. Kvalifikacijos tobulinimo programos dalyviai stebės, lygins bei analizuos atviras ugdomąsias veiklas arba jų fragmentus, diskutuos dėl bendrų susitarimų ir reflektuos veiklos rezultatus.