Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Interaktyvių metodų panaudojimas klasės valandėlių ir tėvų susirinkimų metu

Programos tipas pagal amžių

Neformaliojo suaugusiųjų švietimo programos

Programos tipas pagal profesiją

Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programos

Tikslinė grupė

Nėra duomenų

Programos kontaktinė trukmė

18

Programos savarankiško ugdymo trumė

Nėra duomenų

Programos įregistravimo data

2017-02-06

Programos išregistravimo data

2021-12-28

Programos išregistravimo priežastis

Nevykdant daugiau kaip dvejus metus

Programos teikėjas

Anykščių švietimo pagalbos tarnyba
Daugiau apie programą

Programos panašiais pavadinimais

Renginiai

Nėra duomenų

Programos reikalavimai

Programa skirta klasių auklėtojams, kolektyvų vadovams ir kt. pageidaujantiems, kurios metu dalyviai tobulins gebėjimus bendradarbiauti ir bendrauti su vaikais ir jų tėvais netradiciniais metodais.

Programos aprašymas

Mokykloje mokiniui reikia dėmesio ne tik per pamoką. Todėl klasės vadovui tenka sunkus vaidmuo – prakalbinti jauną žmogų, įkvėpti, pamatyti jį įvairiapusį. Tam reikia būti autoritetu, turėti kuo dalintis su mokiniais.
Klasės valandėlių planai. Klasės valandėlės formatas nėra nurodytas, bet patirtis rodo, kad vaikai noriai kalbasi jiems aktualiomis temomis. Be to, kaip ugdyti dvasines vertybes apie jas nekalbant, kaip mokyti spręsti problemas, dėl jų nesiginčijant? Žinoma, jaunimas turi savo nuomonę daugeliu klausimų ir stengiasi būti išgirstas. Šiandieninei mokyklai tenka konkuruoti su kitomis socialinėmis viešos diskusijos aplinkomis (gatve, internetu, televizija ir kt.). Klasės valandėlės – puikus laikas pažinti ir užmegsti emocinį tarpusavio ryšį. Auklėtojas – klasės valandėlių metu ne didaktikas, bet vieningo kolektyvo narys, žaidžiantis ir įžvalgus. Pedagogas gauna naują auklėtojo vaidmens supratimą ir paketą pratimų, kurie padeda kurti saugią, pagarbią klasės kolektyvo atmosferą. Seminaro patyriminio mokymo metodas padės išplėsti pedagogines galias, mokytojas gaus naujų patirčių, kurias galima pritaikyti ir pamokose.
Dalis seminaro skirta darbui su tėvais. Pateikiami metodai, kurie padeda tėvams įsitraukti į bendrą veiklą ir prisiimti atsakomybes.