Įtraukti palyginimui
Jūs neturite įtraukę lyginimui kitų neformaliojo suaugusiųjų švietimo programų, pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programų
| Kraunama… |
Ieškoti neformaliojo suaugusiųjų švietimo programų, pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programų lyginimui:
Lyginti
Interaktyvių metodų panaudojimas klasės valandėlių ir tėvų susirinkimų metu
Programos panašiais pavadinimais
Renginiai
| Kraunama… |
Programos reikalavimai
Programa skirta klasių auklėtojams, kolektyvų vadovams ir kt. pageidaujantiems, kurios metu dalyviai tobulins gebėjimus bendradarbiauti ir bendrauti su vaikais ir jų tėvais netradiciniais metodais.
Programos aprašymas
Mokykloje mokiniui reikia dėmesio ne tik per pamoką. Todėl klasės vadovui tenka sunkus vaidmuo – prakalbinti jauną žmogų, įkvėpti, pamatyti jį įvairiapusį. Tam reikia būti autoritetu, turėti kuo dalintis su mokiniais.
Klasės valandėlių planai. Klasės valandėlės formatas nėra nurodytas, bet patirtis rodo, kad vaikai noriai kalbasi jiems aktualiomis temomis. Be to, kaip ugdyti dvasines vertybes apie jas nekalbant, kaip mokyti spręsti problemas, dėl jų nesiginčijant? Žinoma, jaunimas turi savo nuomonę daugeliu klausimų ir stengiasi būti išgirstas. Šiandieninei mokyklai tenka konkuruoti su kitomis socialinėmis viešos diskusijos aplinkomis (gatve, internetu, televizija ir kt.). Klasės valandėlės – puikus laikas pažinti ir užmegsti emocinį tarpusavio ryšį. Auklėtojas – klasės valandėlių metu ne didaktikas, bet vieningo kolektyvo narys, žaidžiantis ir įžvalgus. Pedagogas gauna naują auklėtojo vaidmens supratimą ir paketą pratimų, kurie padeda kurti saugią, pagarbią klasės kolektyvo atmosferą. Seminaro patyriminio mokymo metodas padės išplėsti pedagogines galias, mokytojas gaus naujų patirčių, kurias galima pritaikyti ir pamokose.
Dalis seminaro skirta darbui su tėvais. Pateikiami metodai, kurie padeda tėvams įsitraukti į bendrą veiklą ir prisiimti atsakomybes.