Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Gyvenimo kokybės vadyba (anglų k. - Quality of Life Management)

Studijų krypties grupė

Verslo ir viešoji vadyba

Studijų kryptis

Vadyba

Švietimo sritis

Verslas ir administravimas

Švietimo posritis

Vadyba ir administravimas

Studijų rūšis

Koleginės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Pirmosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

lietuvių

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Verslo vadybos profesinis bakalauras

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Profesinio bakalauro diplomas, 6615

Būtinas minimalus išsilavinimas

Vidurinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

180
Ištęstinė, 4, Metais
Nuolatinė, 3, Metais

Akreditavusi institucija

Studijų kokybės vertinimo centras

Akreditavimo įsakymas

SV6-2

Akreditavimo vertinimo išvados

Nėra duomenų

Valstybinis kodas

6531LX134

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

6550413

Finansinės grupės kodas

2.1

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2024-03-19
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Bendras apibūdinimas:
Studijų programos tikslas (-ai):
parengti kritiškai mąstančius ir socialiai atsakingus gyvenimo kokybės vadybos specialistus, gebančius savarankiškai planuoti, organizuoti, įgyvendinti bendruomenių ar asmeninius veiklos procesus, taikyti tinkamas asmens profesinių kompetencijų, asmeninių gebėjimų, savybių vertinimo ir įsivertinimo priemones, siekiant bendruomenės
tikslų bei naudos kiekvienam asmeniui ir visuomenei.




32.



Programos aprašymo santrauka lietuvių
kalba Studijų rezultatai:
1. Geba taikyti bendrąsias šiuolaikines ekonomikos, vadybos, finansų, rinkodaros ir kitų socialinių mokslų teorijas bei koncepcijas, įgyvendinant bendruomenės veiklos procesus bei atsižvelgiant į asmens ar bendruomenės poreikius ir vystymosi galimybes.
2. Geba integruotai taikyti žinias ir pažangias teorijas apie asmens gyvenimo kokybės veiksnius, lygius, jų įtaką asmens fizinei, psichologinei, ekonominei gerovei, siekiant asmens ar bendruomenės tikslų įgyvendinimo.
3. Geba savarankiškai atlikti tyrimus, pasitelkiant tinkamus kokybinius ir kiekybinius tyrimo metodus, rinkti, struktūruoti, analizuoti, interpretuoti ir naudoti profesinei veiklai aktualią informaciją, formuluoti pagrįstas tyrimų išvadas, reikalingas asmens saviraiškai ar bendruomenės plėtrai.
4. Geba planuoti, organizuoti, kontroliuoti ir valdyti bendruomenių veiklos procesus, teikti pasiūlymus jų tobulinimui, taikant inovatyvius vadybos principus bei gerinant asmens ir visuomenės gyvenimo kokybės lygį.
5. Siekiant įgalinti asmeninį ir profesinį asmens potencialą, geba kurti tinklaveiką bendruomenėse nacionaliniu bei tarptautiniu lygmeniu, priimti atsakingus sprendimus laikantis profesinės etikos principų.
6. Siekiant tvaraus bendruomenės augimo, geba inicijuoti ir įgyvendinti paslaugų kūrimo ir pardavimo procesus, diegti inovatyvius projektus bei teikti pasiūlymus jų tobulinimui.
7. Atsiželgiant į besikeičiančius vartotojų ir visuomenės poreikius gyvenimo kokybės kontekste, geba parinkti ir taikyti skaitmeninės rinkodaros priemones, siekiant visapusiškai stiprinti bendruomenių ar asmeninį įvaizdį.
8. Suvokiant asmens vidinius veiksnius, išteklius ir galimybes, geba įkvėpti asmenis tobulėjimui, asmeniniam augimui, ugdyti ir vystyti jo gebėjimus, siekiant bendruomenės ar asmeninių pokyčių.
9. Geba bendrauti ir bendradarbiauti lietuvių ir užsienio kalbomis su savo ir kitų sričių specialistais, klientais, verslo partneriais daugiakultūrinėje aplinkoje, planuoti bei organizuoti savo veiklą, kurti visavertį bendravimo ir bendradarbiavimo ryšį bendruomenėje, konsultuoti kolegas ar jų grupes, vadovaujantis profesine etika.
10. Geba sistemingai ir kritiškai analizuoti bei vertinti profesinę veiklą, žinias ir patirtį, priimti sprendimus, generuoti naujas idėjas, savarankiškai studijuoti ir ugdyti savo profesionalumą, numatant
mokymosi visą gyvenimą bei saviraiškos ir saviugdos kryptis.
Mokymo ir mokymosi veiklos:
Taikomi inovatyvūs mokymo ir mokymosi metodai, studijų proceso virtualizavimas. Paskaitos, kūrybinės dirbtuvės, atvejo analizė, minčių ir sąvokų žemėlapiai/ koncepcijų žemėlapiai, ekspertų metodas, projektų metodas, seminarai, diskusijos, darbas grupėse, praktinės užduotys ir kt. Į studentus orientuotas studento savarankiškas darbas,
pagrįstas užduotimis, grupiniu darbu, kuriame labai svarbu probleminis ir kritinis mąstymas, projektinis darbas.
Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Taikomas kaupiamasis vertinimas ir dešimtbalė vertinimo sistema. Taikant kaupiamąjį vertinimą studijų rezultatai vertinami tarpiniais atsiskaitymais. Studijų dalykų programose numatyti konkretūs vertinimo struktūriniai elementai, jų svoris galutiniame vertinime, konkrečių vertinimo užduočių turinys, kriterijai ir reikalavimai. Kiekvieno dalyko studijos baigiamos egzaminu arba studento savarankiškai atlikto darbo įvertinimu. Galutinį pažymį sudaro dalyko programoje nustatytos kaupiamojo vertinimo sudedamosios dalys
(pvz.: tarpiniai atsiskaitymai, savarankiški darbai, egzaminas), kurių procentinė išraiška nustatoma studijų dalyko programoje.
Sandara:
Studijų dalykai (moduliai), praktika:

Krypties studijų dalykams skirta 152 kreditai. Studijuojami tokie krypties studijų dalykai: Profesinė užsienio kalba, Ekonomika, Vadyba, Rinkodara, Teorinio tyrimo metodologija, Empirinio tyrimo metodologija, Asmens ir bendruomenės gerovės vadyba, Finansų apskaita ir mokesčiai, Koučingo metodai ir praktikos, Poilsis ir streso įveika, Gyvenimo kokybės filosofija ir etika, Fizinio aktyvumo praktikos, Sveikos gyvensenos organizavimas, Tikslai ir laiko planavimas, Emocinis intelektas, Tvarumo komunikacija/Klientų patirties valdymas, Asmens poreikiai ir elgsena, Socialinė atsakomybė/Konfliktų sprendimas ir valdymas, Asmeninių finansų valdymas, Patirties ir emocijų valdymas, Medijų turinio kūrimas/Asmens prekės ženklo valdymas, Projektų rengimas ir valdymas,Tinklaveika.
Krypties studijų dalykų grupėje turi būti privalomai pasirenkami 13 kreditų iš tokių alternatyvių studijų dalykų: Tvarumo komunikacija/Klientų patirties valdymas, Socialinė atsakomybė/Konfliktų sprendimas ir valdymas, Medijų turinio kūrimas/Asmens prekės ženklo valdymas.
Bendriesiems koleginiams dalykams skirta 16 kreditų. 12 kreditų sudaro laisvai pasirenkamieji studijų dalykai.
Atliekamos mokomoji ir baigiamoji profesinės veiklos praktikos realiomis veiklos sąlygomis. Bendra praktikų apimtis 33 kreditai. Baigiamojo darbo apimtis – 9 kreditai.
Specializacijos:
Nėra
Studento pasirinkimai:
Krypties studijų dalykų grupėje turi būti privalomai pasirenkami 13 kreditų iš tokių alternatyvių studijų dalykų: Tvarumo komunikacija/Klientų patirties valdymas, Socialinė atsakomybė/Konfliktų sprendimas ir valdymas, Medijų turinio kūrimas/Asmens prekės ženklo valdymas.
Studentų pasirinkimui siūlomi laisvai pasirenkami studijų dalykai, skirti tarpkryptinėms studijoms arba bendrųjų kompetencijų ugdymui, ir juos studentas pasirenka iš kolegijos siūlomų pasirenkamųjų dalykų
sąrašo. Numatyta pasirenkamųjų studijų dalykų apimtis – 12 kreditų
Studijų programos skiriamieji bruožai:

Profesinės veiklos ir tolesnių studijų galimybės:
Profesinės veiklos galimybės:
Būsimi specialistai galės kurti savo įmonę, dirbti vadybininkais gyvenimo kokybės vadybininkais verslo įmonėse, organizacijose, bendruomenėse, projektų vadybininkais verslo įmonėse ir organizacijose ir kt.
Tolesnių studijų galimybės:
Absolventai galės tęsti studijas bakalauro kvalifikaciniam laipsniui įgyti universitete. Baigę papildomąsias studijas arba įvykdę kitus
aukštosios mokyklos nustatytus reikalavimus, turės teisę stoti į antrosios pakopos magistrantūros studijas.