Integruota komunikacija (anglų k. - Integrated Communication)
Institucijos, teikiančios šią programą
Programos panašiais pavadinimais
Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas
Aprašymo santrauka
Studijų programos tikslas(-ai):
Rengti aukštos kvalifikacijos integruotos kūrybos komunikacijos specialistus, sugebančius integraliai suprasti kūrybos visuomenės procesus, juos realizuoti, modeliuoti ir vykdyti integruotos kūrybos komunikacijos tyrimus, taip pat metodologiškai tirti, kompleksiškai planuoti, analizuoti ir efektyviai spręsti šiuolaikinės komunikacijos uždavinius, susijusius su naujausių kūrybinių ir kultūrinių industrijų plėtra bei jų transformacija į remiančias industrijas.
Studijų rezultatai:
Studentai turi:
1. Naudotis teoriniais integruotos kūrybos komunikacijos požiūriais ir žinių bei inovacijų ekonomikos koncepcijomis.
2. Žinoti ir suprasti komunikacines vertės kūrimo grandines ir konkurencingumo modelius.
3. Demonstruoti naujų (kūrybos) veiksnių įtaką pokyčiams, kuriant integruotos kūrybos komunikacijos sąveikas.
4. Ugdyti tyrimų ir projektinių gebėjimų įgūdžius, inicijuoti ir plėtoti kompleksinius kūrybinius projektus, grįsti juos naujais komunikacijos modeliais.
5. Integruoti skirtingus komunikacinius kontekstus ir interpretuoti duomenis bei rodiklius, formuluoti komunikacinių sprendimų alternatyvas.
6. Įprasminti sprendimus besikeičiančiose aplinkose, atsižvelgiant į tvarios plėtros principus.
7. Susieti skirtingus integruotos kūrybos komunikacijos pažinimo ir panaudojimo būdus priimant inovatyvius sprendimus.
8. Moksliškai pagrįsti sprendimus, reikalingus diegti integruotos kūrybos komunikacijos naujoves, plėtoti kūrybos visuomenė ir kūrybos ekonomiką.
9. Formuoti kūrybines ir inovacines pridėtinės vertės kūrimo ir komunikacijos aplinkas.
10. Perteikti integruotos kūrybos komunikacijos metodus kitoms komunikacinėms veiklos sritims.
11. Perduoti integruotos kūrybos komunikacijos strateginius sprendimus suinteresuotoms šalims ir auditorijoms.
12. Testuoti integruotos kūrybos komunikacijos teorijų keliamas hipotezes tiriant santykius tarp įvairių kintamųjų; mokslinius tyrimų metodus nustatyti įvairių rodiklių ryšius ir juos įvertinti; prognozuoti įvairių rodiklių pokyčius; gautų rezultatų analizės pagrindu priimti komunikacijos sprendimus.
13. Gebėti pagrįsti savarankiško tobulėjimo kryptis, vertinti pokyčius bei naujus kontekstus, visuomenines ir etines integruotos kūrybos komunikacijos plėtros pasekmes.
Mokymo metodai:
Studijų procese taikomi įvairūs mokymo ir mokymosi metodai, kurie atitinka skirtingus studentų mokymosi stilius ir poreikius. Daugelio kursų dėstyme, siekiant efektyvesnio žinių įsisavinimo, apjungiami keletas metodų: teorinė, įtraukianti, interaktyvi, orientuota į probleminį mokymą paskaita; pratybos ir seminarai, kurių metu studentai atlieka praktines užduotis, analizuoja atvejus ir situacijas, sudaro koncepcijų žemėlapius, rengia atskirų temų prezentacijas, dalyvauja diskusijose, konsultuoja kolegas, rengia individualius ir komandinius projektus, aptaria šaltinius bei vaizdinę medžiagą ir pan; mokydamiesi savarankiškai, analizuoja literatūrą, ieško informacijos, rašo rašto darbus.
Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Taikomas kaupiamasis vertinimas, susidedantis iš tarpinių atsiskaitymų (koliokviumų, kontrolinių, praktinių darbų, individualių ir komandinių užduočių rezultatų ir jų pristatymo, rašto darbų ir kt.) ir egzaminų raštu arba raštu ir žodžiu vertinimo.
Specializacijos:
-
Studento pasirinkimai:
Studentai turi 2 alternatyviai pasirenkamus dalykus:
1. Kūrybos visuomenė arba Kūrybinės inovacijos;
2. Integruota komunikacija arba Kūrybinės komunikacijos.
Studijų programos skiriamieji bruožai:
Integruotos kūrybos komunikacijos magistro studijų programos išskirtinumas – komunikacijos problematikos perteikimo logika, konceptualumas, kokybinis šuolis nuo tradicinio požiūrio į komunikaciją, į postmodernųjį šiuolaikines valstybes, visuomenes, organizacijas nagrinėjantį aspektą ir atitinkantį nūdienos kūrybinio verslo problematiką.