Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Skaitmeninė kultūra (anglų k. - Digital Culture)

Studijų krypties grupė

Humanitariniai mokslai

Studijų kryptis

Filosofija

Švietimo sritis

Humanitariniai mokslai

Švietimo posritis

Filosofija ir etika

Studijų rūšis

Universitetinės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Antrosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

lietuvių

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Humanitarinių mokslų magistras

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Magistro diplomas, 7115

Būtinas minimalus išsilavinimas

Aukštasis universitetinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

120
Ištęstinė, 3, Metais
Nuolatinė, 2, Metais

Akreditavusi institucija

Studijų kokybės vertinimo centras

Akreditavimo įsakymas

SV6-1

Akreditavimo vertinimo išvados

Nėra duomenų

Valstybinis kodas

6211NX032

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

7470223

Finansinės grupės kodas

1.1

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2017-06-30
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Bendras apibūdinimas:
Studijų programos tikslas (-ai):
Suteikti išsamų skaitmeninės kultūros pažinimą, suformuoti gebėjimus savarankiškai filosofinėmis priemonėmis jį plėtoti, išmokyti kūrybiškai taikyti įgytas teorines žinias bei praktinius įgūdžius profesinėje veikloje, išugdyti gebėjimus nuolat savarankiškai tobulėti bei atnaujinti savo žinias. Parengti aukštesnėms – doktorantūros – studijoms.
Studijų rezultatai:
Žinios ir jų taikymas:
A1 Žinoti ir suprasti skaitmeninės kultūros sąvokas, svarbiausias šiuolaikines teorines paradigmas, skaitmeninės kultūros analizės metodologiją.
A2 Žinoti ir suprasti skaitmeninės kultūros teorinių modelių taikymą vertinant skaitmeninės kultūros ir komunikacijos procesus.
A3 Suprasti naujųjų medijų poveikio visuomenei bei mokslui principus.
A4 Žinoti ir suprasti humanitarinių mokslų tyrimo metodus.
Tyrimo gebėjimai:
B1 Geba rasti bei atrinkti tinkamus informacijos šaltinius, informacijos analizės metodus; geba panaudoti šiuolaikiškas technologijas renkant, struktūruojant, analizuojant bei vertinant studijoms ir profesinei veiklai skirtus duomenis.
B2 Geba orientuotis neapibrėžtose kultūros srities tyrimų situacijose, nustatyti efektyvius filosofinės analizės faktorius, organizuoti mokslinio tyrimų procesą.
B3 Geba suprasti tarpdisciplininio tyrimo pobūdį, jo principus, galimybę įvairių disciplinų metodus suderinti filosofine perspektyva.
B4 Geba įvertinti etines mokslinio tyrimo eigos bei rezultatų pasekmes.
B5 Geba mąstyti strategiškai vertinant mokslinių rezultatų lūkesčius bei pasekmes.
Dalykiniai gebėjimai:
C1 Geba spręsti kompleksines bei nežinomas skaitmeninės kultūros situacijas taikant įvairių disciplinų teorines perspektyvas.
C2 Geba reflektuoti bei taikyti žinias kuriant naujus technologinius, informacinius, vadybinius kriterijus organizuojant tyrimus, profesinę veiklą bei vystant inovacijas.
C3 Geba panaudoti šiuolaikiškas technologijas ieškant, analizuojant, vizualizuojant informaciją, modeliuojant bei tiriant skaitmeninės kultūros procesus.
C4 Geba įvertinti komunikacijos bei tarpasmeninių ryšių skaitmeninėje kultūroje įvairovę bei reikšmę, apsispręsti derinant įvairius interesus etiškos veiklos perspektyvoje.
C5 Geba priimti etiškai pasvertus skaitmeninei kultūrai aktualius sprendimus, kurti tyrimų strategijas, programas bei projektus, numatyti jų rezultatus nuolat kintančioje naujųjų medijų aplinkoje.
Socialiniai gebėjimai:
D1 Geba pateikti įvairią informaciją aiškia bei įtikinama rašytine bei sakytine forma ekspertų bei neprofesionalų auditorijai.
D2 Geba motyvuoti save bei kitus efektyviai veiklai, geba dirbti individualiai ar daugiakultūrinėse bei daugiaprofesinėse grupėse, planuoti bei vadovauti komandos darbui.
D3 Geba pagrįsti savo nuomonę diskusijoje, būti tolerantišku, konstruktyviai kritikuoti bei pozityviai atsakyti į kritiką.
Asmeniniai gebėjimai:
E1 Geba sistemingai analizuoti informaciją, formuluoti problemas, kritiškai jas vertinti bei priimti pagrįstus sprendimus.
E2 Geba sukurti kūrybiškumui palankias aplinkas, savarankiškai generuoti naujas idėjas, priimti, atrinkti bei įgyvendinti kitų idėjas.
E3 Geba apsispręsti ir pasirinkti profesinio tobulėjimo kryptį, geba nuolat atnaujinti savo profesinius gebėjimus.


Mokymo ir mokymosi veiklos:
Visų studijų modulių medžiaga įsisavinama studento auditorinio ir savarankiško darbo metu. Auditorinis darbas apima paskaitas, pratybas, laboratorinius darbus. Studento savarankiškas darbas – tai teorinės medžiagos įsisavinimas, pasirengimas paskaitoms, laboratoriniams darbams ir pratyboms, tarpiniams atsiskaitymams už semestro užduotis ir egzaminui, namų darbų bei projektų rengimas ir kita žinioms, gebėjimams ir įgūdžiams įgyti skirta veikla. Mokymosi veiklose taikomi šiuolaikiniai mokymo(-si) metodai: problemomis grįstas mokymasis, dizaino mąstymas, atvejo metodas, įrodymais grįstas mokymasis, projektai dalyvaujant realioms įmonėms, kita. Studijų programa baigiama baigiamuoju magistro darbo / baigiamuoju projektu.
Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Studento žinios, gebėjimai ir įgūdžiai,
įgyti studijuojant modulį semestro metu
įvertinami ir duomenų bazėse
registruojami du kartus: kai
atsiskaitoma už semestro savarankiško
darbo užduotis (teigiamas arba
neigiamas įvertinimas) ir per egzaminą
sesijos metu (pažymys pagal dešimtbalę
skalę). Taikomi atitinkami studijų
rezultatų vertinimo metodai: testas, esė,
referatas, darbas grupėse, projektas su
pranešimu, atvejo analizė, kita.
Magistro baigiamasis darbas ginamas
viešame rektoriaus įsakymu sudarytos studijų krypties kvalifikacijos komisijos posėdyje.
Sandara:
Studijų dalykai (moduliai), praktika:
Šiuolaikinės medijų teorijos, Skaitmeniškumas ir kultūra, Audiovizualinė komunikacija, Internetas ir kultūros industrijos, Mokslo tiriamojo darbo metodologija, Hiperteksto medija, Skaitmeninė visuomenė, Skaitmeninis miestas, Skaitmeninė politika, Kompiuteriniai žaidimai, Magistro baigiamasis projektas
Specializacijos:
-
Studento pasirinkimai:
Alternatyvos 1, Alternatyvos 2, Alternatyvos 3, MA + kompetencijų bloko pasirinkimai
Studijų programos skiriamieji bruožai:
Absolventas turi fundamentalių skaitmeninės kultūros srities žinių, supranta studijuojamo dalyko raidą ir sąsajas su kitais mokslais, geba analizuoti ir kritiškai įvertinti studijuojamos srities tekstus, formuluoti skaitmeninės kultūros srities filosofinius argumentus bei problemas, supranta visuomenės ir skaitmeninių medijų sąveikos pobūdį, geba sukurti komparatyvistinės analizės perspektyvą, palyginti įvairias skaitmenines medijas, remdamasis integruojamąja filosofijos mokslo tradicija, modeliuoti skaitmeniškumo socialines ir kultūrines pasekmes, prognozuoti skaitmeninių medijų raidą. Studentai atitinkamai gali rinktis magistrams siūlomų 18 kreditų kompetencijų blokus, pvz., teisinė, kalbinė, projektinė, darbo komandoje ir kitų iš universitete siūlomų daugiau kaip 20 kompetencijų blokų.
Profesinės veiklos ir tolesnių studijų galimybės:
Profesinės veiklos galimybės:
Absolventas gali dirbti tiriamąjį, pedagoginį darbą skaitmeninės kultūros analizės ir kūrimo srityse.
Tolesnių studijų galimybės:
Turi teisę stoti į trečiosios pakopos studijas.