Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Pedagogika (anglų k. - Pedagogy)

Studijų krypties grupė

Ugdymo mokslai

Studijų kryptis

Pedagogika

Švietimo sritis

Švietimas

Švietimo posritis

Edukologija

Studijų rūšis

Universitetinės studijos

Studijų programos tipas

Profesinės studijos

Studijų pakopa

Profesinės studijos (pedagogikos)

Programos vykdymo kalba

lietuvių

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Pedagogas

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Nėra duomenų

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Studijų pažymėjimas, 7408

Būtinas minimalus išsilavinimas

Vidurinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

60
Ištęstinė, 1,5, Metais
Nuolatinė, 1, Metais

Akreditavusi institucija

Studijų kokybės vertinimo centras

Akreditavimo įsakymas

SV6-28

Akreditavimo vertinimo išvados

Nėra duomenų

Valstybinis kodas

6310MX009

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

6570111

Finansinės grupės kodas

1.4

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2016-02-08
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Bendras apibūdinimas:
Studijų programos tikslas (-ai):
Parengti kvalifikuotą pedagogą, gebantį kompetentingai dirbti formalaus ir neformalaus ugdymo institucijose.
Studijų rezultatai:
Absolventas gebės:
1. Pagrįstai taikyti pedagoginės vadybos bei didaktikos principus planuojant ir organizuojant mokymosi procesą.
2. Paaiškinti psichologijos dėsningumus taikant jų principus praktinėje veikloje.
3. Parengti pedagoginės veiklos tyrimo projektą ir atlikti tyrimą.
4. Analizuoti, argumentuotai vertinti ir apibendrinti pedagoginės veiklos rezultatus.
5. Atsižvelgiant į mokinių specialiuosius poreikius, tikslingai pasirinkti ir taikyti šiuolaikines mokymosi technologijas praktinėje veikloje.
6. Produktyviai bendradarbiauti ir dirbti komandoje su kitais pedagoginio proceso dalyviais.
7. Kurti inovacijas, pagrindžiant jas pedagoginės veiklos tobulinimo motyvais.
8. Atsižvelgiant į pedagoginio darbo specifiką identifikuoti savo mokymosi poreikius ir pasirinkti kvalifikacijos tobulinimosi būdus.
Mokymo ir mokymosi veiklos:
Kontaktiniam darbui taikomi metodai: paskaita/aktyvus klausymas; įtraukianti paskaita, demonstravimas; aiškinimas; probleminis pokalbis; probleminis mokymasis grupėse; teikiamasis ir euristinis pokalbiai; videofragmento analizė; debatai; diskusijos; konsultacijos, darbas grupėse, darbas porose; asmeninės patirties pristatymas ir reflektavimas; grįžtamojo ryšio teikimas; simuliacinės ir kontekstinės pratybos: komentavimas, aiškinimas, moderavimas; kūrybinės pratybos: minčių lietus, idėjų žemėlapis, durstinys/ galerija ir kt.
Savarankiškam darbui taikomi metodai: literatūros analizė, pedagoginės veiklos modeliavimas ir tyrinėjimas: duomenų rinkimas, fiksavimas, analizė ir apibendrinimas; kūrybiniai tiriamieji metodai: stebėjimas, eksperimentavimas, tiriamasis pokalbis; tyrimo duomenų interpretavimas ir rekomendacijų formulavimas; asistavimas mentoriui; savarankiškas darbas vedant pamokas; studijų aplankas (portfolio) ir kt.
Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Studijų rezultatų vertinimui taikomi metodai: egzaminas raštu; diskusijų grupėse apibendrinimas; projekto pristatymas; viešas darbo gynimas; individualaus ir grupinio darbo atitikimas pateiktiems turinio ir struktūros reikalavimams; savarankiško darbo ir patirties apibendrinimo pristatymo kritinis vertinimas; darbo grupėse apibendrinimas ir kritinis vertinimas; vaidmenų atlikimo komandiniame darbe įsivertinimas; stebėjimo duomenų surinkimas, užfiksavimas ir rezultatų vertinimo ataskaitos pateikimas; pedagoginės patirties analizės aprašas; individuali refleksija ir savirefleksija raštu; refleksyvių užrašų analizė; probleminės situacijos analizė ir sprendimo formulavimo tikslumas ir pagrindimas; asistavimo mentoriui plano parengimas ir pateikimas; argumentuotos rekomendacijos savo pedagoginės veiklos tobulinimui parengimas; studijų aplanko struktūros ir turinio vertinimas; įsivertinimas.
Studentų pasiekimų vertinimui taikoma kaupiamojo balo sistema, kurioje galutinis pažymys integruoja tarpinių atsiskaitymų ir egzamino pažymius.
Egzamino pažymys sudaro 50 procentų galutinio pažymio. Tarpinių atsiskaitymų atskirų dedamųjų svorį galutiniam pažymiui nustato dalyko dėstytojas, atsižvelgdamas į šias proporcijas: tarpinio atsiskaitymo (kolokviumo) pažymys sudaro 15-35 procentus galutinio pažymio; savarankiškų užduočių atlikimo, namų darbų, kitų užduočių įvertinimai sudaro 5-35 procentus galutinio pažymio.
Studentų darbai vertinami dešimtbalėje skalėje.
Sandara:
Studijų dalykai (moduliai), praktika:
Studijų programą sudaro 54 studijų kreditai.
Privalomieji dalykai (21 studijų kreditas): bendroji pedagogika, bendroji didaktika, pedagoginė psichologija, ugdymo proceso planavimas, pedagoginės veiklos tyrimai.
Pedagoginė praktika (30 studijų kreditų): pedagoginio asistavimo praktika; pedagoginio bendradarbiavimo praktika; pedagoginės veiklos praktika.
Baigiamasis darbas (3 studijų kreditai): pedagoginių studijų baigiamasis darbas.
Specializacijos:
-
Studento pasirinkimai:
Pasirenkamieji dalykai (6 studijų kreditai) (du dalykai per visą studijų laikotarpį): mokomojo dalyko metodika; bendroji ir socialinė psichologija; specialioji pedagogika ir psichologija; kūrybiškumo ugdymo strategijos; ugdymas heterogeninėse grupėse; ugdymo(si) sistemos; pedagoginė vadyba ir teisė; IKT ugdymo procese; ugdymo filosofiniai pagrindai; andragoginės veiklos pagrindai; projektinė veikla.
Studijų programos skiriamieji bruožai:
Universitetų (Vytauto Didžiojo, Lietuvos edukologijos, Šiaulių, Klaipėdos universitetų) bendradarbiavimo sutarties pagrindu parengta studijų programa, siekiant sujungti organizacinį potencialą, profesines žinias bei įgūdžius, vadovaujantis solidarios atsakomybės ir lygiavertės partnerystės principu.
Profesinės veiklos ir tolesnių studijų galimybės:
Profesinės veiklos galimybės:
Absolventas, įgijęs pedagogo kvalifikaciją, gali dirbti bendrojo ugdymo mokyklose, profesinio rengimo įstaigose, aukštojo mokslo institucijose, neformaliojo švietimo ir ugdymo įstaigose, nevyriausybinėse organizacijose, pedagoginį darbą kitose veiklos sektoriuose, kuriuose reikalingas pedagoginis pasirengimas.
Tolesnių studijų galimybės:
Turi teisę stoti į švietimo ir ugdymo studijų krypčių grupės antrosios pakopos (magistrantūros) studijų programas.