Įtraukti palyginimui
Jūs neturite įtraukę lyginimui kitų neformaliojo suaugusiųjų švietimo programų, pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programų
 | Kraunama… |
Ieškoti neformaliojo suaugusiųjų švietimo programų, pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programų lyginimui:
Lyginti
„Nuotolinio mokymo(si ) ir bendradarbiavimo aplinka’’
Programos panašiais pavadinimais
Renginiai
 | Kraunama… |
Programos reikalavimai
Nėra
Programos aprašymas
Skaitmeninis raštingumas – tai vienas iš aštuonių pagrindinių gebėjimų, kuris apima sugebėjimą patikimai ir kritiškai naudotis visomis skaitmeninėmis technologijomis ieškant informacijos, bendraujant ir sprendžiant pagrindines problemas visose gyvenimo srityse. Daugeliui iš mūsų tai gali atrodyti paprasta, tačiau statistikos duomenys atskleidžia, kad 40 proc. ES gyventojų skaitmeninio raštingumo lygis nepakankamas, o 22 proc. gyventojų nesinaudoja internetu.
Šįmet, mokymo procesą vykdant nuotoliniu būdu, dar labiau pajutome poreikį tobulinti skaitmeninio raštingumo kompetencijas. Jei anksčiau pedagogai turėjo būti išklausę IT technologinę dalį (40 ak. val.) ir edukologinę dalį (40 ak. val.), tai nuo 2019 metų sausio 2 dienos, vadovaujantis LR Švietimo ir mokslo ministerijos ministro įsakymu Nr.V-598 (2018-06-25) patvirtintas ,,Reikalavimų mokytojų ir pagalbos specialistų skaitmeninio raštingumo programos aprašas‘‘, kuriuo nustatoma ne trumpesnė kaip 80 valandų (ne mažiau kaip 3 studijų kreditų) mokymų apimties programa (30 proc. kontaktinių valandų ir 70 proc. savarankiško mokymosi valandų). Įgytos bendrosios skaitmeninio raštingumo kompetencijos yra įvadas į skaitmeninį raštingumą, o ribų tobulėjimui nėra. Švietimo ugdymo įstaigos, dirbant nuotoliniu būdu renkasi skirtingas platformas, tad būtina kiekvienoje jų žinoti ir gebėti naudotis kuo daugiau įrankių. Programos dalyviai žinos, kaip darbe naudotis informacinėmis technologijomis, valdyti jas mokymo/si procese, Office 365 paketą pritaikant ugdymo procese (Sway, One Note, Yammer,Teams), bendrauti ir bendradarbiauti.
Mokymai suteiks galimybę kurti savitą mokyklą, einant pokyčių keliu nuotolinio mokymo, bendradarbiavimo ir technologijų diegimo bei integravimo į ugdymo procesą srityje. Mokymų metu bus tobulinamos mokytojų profesinės ir dalykinės kompetencijos, taikomi inovatyvaus mokymo(si) scenarijai.