Įtraukti palyginimui
Jūs neturite įtraukę lyginimui kitų neformaliojo suaugusiųjų švietimo programų, pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programų
| Kraunama… |
Ieškoti neformaliojo suaugusiųjų švietimo programų, pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programų lyginimui:
Lyginti
Skirtingi keliai į mokymosi sėkmę. Inovatyviųjų metodų taikymas ugdant specialiųjų ugdymo(si) poreikių turinčius mokinius.
Programos panašiais pavadinimais
Renginiai
| Kraunama… |
Programos reikalavimai
Darbas švietimo įstaigoje.
Programos aprašymas
Kvalifikacijos tobulinimo programa „Skirtingi keliai į mokymosi sėkmę. Inovatyviųjų metodų taikymas ugdant specialiųjų ugdymo(si) poreikių turinčius mokinius“, skirta mokytojams, švietimo specialistams ir tėvams, siekiantiems efektyviai ugdyti vaikus su specialiaisiais ugdymo(si) poreikiais.
Kvalifikacijos tobulinimo programa parengta vadovaujantis Lietuvos respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2021 m. liepos 9 d. Nr. V-1254 įsakymu „Dėl mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas, veiklos teminio išorinio vertinimo, organizuojamo 2021–2022 metais, temos, klausimų ir vertinimo rodiklių nustatymo“ analizuojama tema – „Įtraukiojo ugdymo įgyvendinimo kryptingumas ugdymo įstaigose“.
Programoje bus analizuojama: universalus dizainas mokymuisi klasėje; pastoliavimas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiam mokiniui užtikrinant mokymosi sėkmę ir asmeninę ūgtį; darbuotojų motyvacija ir įsitraukimas, komandinis darbas; efektyvus darbas su tėvų bendruomene įtraukiojo ugdymo kontekste; mokytojų ir švietimo pagalbos specialistų bendradarbiavimo svarba; efektyvus ugdymas esant skaitymo, rašymo, matematikos mokymosi bei neverbaliniams mokymosi bei įvairiapusiams raidos sutrikimams. Bus aptartos mokinių dėmesio valdymo ir mokinių elgesio kontrolės strategijos bei jų taikymas.
Mokymų programos trukmė – 68 akad. val. (iš jų 34 akad. val. teorinio, o 34 akad. val. praktinio darbo), ji orientuota ne tik į teorinės medžiagos analizę, bet ir į praktinę bei savarankišką mokymų dalyvių veiklą.
Baigę programą, dalyviai turės praktinių žinių ir įgūdžių, kaip atpažinti ir efektyviai taikyti mokslu pagrįstus metodus, padedančius vaikams su specifiniais mokymosi sutrikimais bei užtikrinti, kad vaikai nepatirtų ilgalaikių psichologinių ir mokymosi pasekmių.